Gå til innhold

Noen få bilder fra dagen vår 10.08.02


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Endelig har vi fått noen ytterst få bilder fra dagen vår som dere får se. Det kommer fler etterhvert, og de blir selvsagt lagt ut. Foreløpig får dere ta en titt på disse 4. Er ikke min mann flott forresten?

http://home.no/augustbrud02/

For de som ikke har lest min bryllupshistorie, kan den leses her:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=12105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med vel overstått dag. Dere var kjempe fine begge to.

Nå er det kun få dager igjen for meg også. Gleder meg.

Klem fra Rallybrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte dere var, begge to! Gratulerer masse! :D

Skal lese referatet også, men det sparer jeg til i kveld når jeg har god tid. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du den fine tiaraen min da, Prinsessen? :ler: Håper du blir like fornøyd og får like mye skryt for din, som jeg fikk for min! :D

Og til dere andre; takk for hyggelige ord! Gleder meg til vi får ennå flere bilder fra dagen vår også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg så den fine tiaraen din! :wink: Gleder meg SÅååå til å bruke min, syns de er kjempelekre, jeg!!

...og dersom noen lurer, så er Augustbrud02 kjempeflink til å lage tiaraer!! Hun har lagd min og den er akkurat slik jeg ville ha den. :D hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Takk for komplimenter Prinsessen. Sannasol kjøpte faktisk også en av meg og var veldig fonøyd. Vel, konklusjonen er at det er litt moro å ha en tiara jeg hadde laget selv og som absolutt ingen ha maken til. Det var få som trodde at jeg hadde laget den selv gitt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bukett også.

Jeg hadde ikke engang håpet på at buketten min skulle bli så nydelig som den ble, den var rett og slett eventyrlig! Akkurat sånn jeg hadde håpet på og perfekt i fargene til meg. Skal etterhvert prøve å få scannet et bilde jeg har av bare buketten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere var kjempeflotte, begge to! Og dere ser så lykkelige ut!

Både tiara og buketten var nydelige.

Lykke til videre, og med det nye huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...