Gå til innhold

Er Breaking Bad virkelig så fantastisk som det folk sier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så fire sesonger og så orket jeg ikke mer. Ventet på det fantstiske som imponerte alle, men hos meg ble aldri serien mer enn middels underholdende på nivå med Foyle på tv en tiltaksløs fredag. Så de sesongene ila ca to mnd, og handlingen er veldig gjentakende og går i loop. De har en plan, øker produksjonen, en av dem fucker opp, det blir litt krangling og uvennskap, så blir de venner igjen og legger en ny plan, øker produksjonen, en av den fucker opp osv, og det er hele seriens gang. Jeg kan forstå at andre finner det underholdende, men at det liksom er en av de mest fantstiske seriene i verden er jeg ikke med på. 

Anonymkode: 866b6...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg så fire sesonger og så orket jeg ikke mer. Ventet på det fantstiske som imponerte alle, men hos meg ble aldri serien mer enn middels underholdende på nivå med Foyle på tv en tiltaksløs fredag. Så de sesongene ila ca to mnd, og handlingen er veldig gjentakende og går i loop. De har en plan, øker produksjonen, en av dem fucker opp, det blir litt krangling og uvennskap, så blir de venner igjen og legger en ny plan, øker produksjonen, en av den fucker opp osv, og det er hele seriens gang. Jeg kan forstå at andre finner det underholdende, men at det liksom er en av de mest fantstiske seriene i verden er jeg ikke med på. 

Anonymkode: 866b6...e19

Regi, filming og stemning er genial i den serien. Og enda bedre i Better Call Saul.

Anonymkode: 9b06e...b0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er litt vanskelig å mislike Mike, kanskje det bare er meg :lur:

Anonymkode: 50ec2...562

Egentlig så er jeg enig med deg, Mike er en karakter som jeg har både likt og mislikt. Jeg mislikte Mike mot slutten, men ble trist av måten han gikk bort på.  

Anonymkode: d8cee...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er mest underholdende med "Breaking bad" er fansen. Jeg tror aldri jeg har sett fans som blir så butthurt som Breaking bad-fansen blir når de finner ut at ikke alle forguder serien som de digger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hjarte skrev:

Det som er mest underholdende med "Breaking bad" er fansen. Jeg tror aldri jeg har sett fans som blir så butthurt som Breaking bad-fansen blir når de finner ut at ikke alle forguder serien som de digger. 

Syns det er verre med Game of Thrones-fans og fenomenet du beskriver. Mye verre.

Anonymkode: 50ec2...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er verre med Game of Thrones-fans og fenomenet du beskriver. Mye verre.

Anonymkode: 50ec2...562

 

Synes egentlig fans og ikke fans er like ille når det kommer til slikt jeg. Begge parter oppfører seg som idioter.

Anonymkode: 57671...4b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å samboer så alle sesongene nylig etter mye mas om at den var «såååååå bra»

Jeg slet utrolig mye med å komme meg igjennom alle sesongene. Det var gørrkjedelig. Jeg har mye tålmodighet så var vel det som fikk meg igjennom.

Min samboer syns den var utrolig bra, så tror du må se den selv. De som liker den elsker den og de som ikke liker den syns den er gørrkjedelig. Er en veldig spesiell serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Hjarte said:

Det som er mest underholdende med "Breaking bad" er fansen. Jeg tror aldri jeg har sett fans som blir så butthurt som Breaking bad-fansen blir når de finner ut at ikke alle forguder serien som de digger. 

Hvem i tråden oppfører seg sånn, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

breaking bad og dexter er de beste seriene du finner (etter min subjektive mening).

Det betyr ikke at du vil like den/dem, fordi det er subjektivt.

Dette til orientering

Anonymkode: 8294c...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke poenget. Jeg fikk aldri noen sympati med Walter White eller Jesse Pinkman, og satt bare og håpet at de skulle dø gjennom hele serien. Hvis ikke du liker den etter en sesong så kutt tvert, for resten er bare mer av det samme.

Anonymkode: f1094...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Er Breaking Bad virkelig så fantastisk som det folk sier?

Anonymkode: 57671...4b2

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var bra, absolutt blant det bedre jeg har sett, men jeg synes f.eks. Mad Men er i en enda høyere liga hva manus og karakterer angår. 

Men det er jo en helt annen type serie/tematikk og her er det jo smak og behag som spiller inn. 

Det er også en tendens til at man bare regner med amerikanske serier når man snakker om "de beste". Jeg synes f.eks. franske Le Bureau er mer spennende og innovativ enn Breaking Bad.

Anonymkode: a7123...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.9.2018 den 0.22, Hjarte skrev:

Det som er mest underholdende med "Breaking bad" er fansen. Jeg tror aldri jeg har sett fans som blir så butthurt som Breaking bad-fansen blir når de finner ut at ikke alle forguder serien som de digger. 

Du verden for noen fantastiske kvaliteter du innehar.

Anonymkode: a668c...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/21/2018 at 2:19 PM, Jølsen said:

Hvorfor behøver personer i en serie å være sympatiske?

Du har din mening, jeg har min.

Anonymkode: f1094...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er hva jeg vil kalle en kvalitetsserie, absolutt. At jeg ikke har den som topp fem skyldes ikke st serien er dårlig men heller at selve tematikken ikke er den jeg normalt sett er interessert i, narkotika, løgn, bedrag, action... De delene som dog dro meg inn var de menneskelige relasjonen og drama dem i mellom. Så jeg er ikke det mest egnede publikum. Såg likevel hele serien og likte den godt! 

Andre seier i litt samme gate har likevel slått meg som bedre enn denne. Bla "Dexter" og "Fargo" 

Myeav grunnen til at denne serien ble så populær henger nok også sammen med tidspunktet den kom ut på, den var ganske så nyskapande og original da den kom, ikke noe man hadde sett før. Siden den tid har jo både antallet tv- serier og tilgjengeligheten økt noe helt vanvittig og det er ikke lenger like "langt" mellom godbitene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Skulle ønske jeg kunne ta en pille slik at jeg glemte den, slik at jeg kan se den igjen 😆 Har sett alle sesongene 4-5 ganger 🙈 #nerd

Anonymkode: 236ac...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...