Gå til innhold

Er Breaking Bad virkelig så fantastisk som det folk sier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva liker du i en serie? BB gjorde noe som var sjeldent på sin tid, den dykket inn i personene den handlet om og gav karakterer som hadde dybde. Den viste sider av mennesker som de fleste skjuler for andre, og viste hvordan også menn kan være sårbare og føle seg fanget og presset. 

Om du ønsker action og eksplosjoner og er mindre interessert i karakterdybde så ville du kanskje likt noe annet

Om du nevner noen adnre serier du liker godt, så er det lettere å dømme

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2018 at 12:14 AM, AnonymBruker said:

Beste serien jeg har sett noen gang. Man må gi den en god del episoder før man virkelig kommer inn i det. Aldri vært så engasjert i en serie som jeg var de to siste sesongene. Skulle ønske jeg kunne gjenopplevd alt på nytt for første gang, hehe.

Om du liker serier som Breaking Bad, vil du nok også like Homeland, Narcos og Prison Break.

Anonymkode: e75cc...2cf

Syntes Better Caul Saul er enda bedre.

Anonymkode: 9b06e...b0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Syntes Better Caul Saul er enda bedre.

Anonymkode: 9b06e...b0b

Better Call Saul skal det selvfølgelig være.

Anonymkode: 9b06e...b0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2018 at 6:53 PM, AnonymBruker said:

Er Breaking Bad virkelig så fantastisk som det folk sier?

Anonymkode: 57671...4b2

Ja.

Anonymkode: 9b06e...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2018 den 18.58, Nerine_ skrev:

Jeg likte den, men syns den startet tregt. 

Enig,jeg synes også den startet tregt.....og det var enkelte episoder innimellom som var dårlig men overall en fantastisk serie :)

Anonymkode: e48d3...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Better Call Saul skal det selvfølgelig være.

Anonymkode: 9b06e...b0b

Enda kjedeligere. Mannen min elsker disse to seriene, så mens jeg gjør andre ting i huset så får jeg med meg litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe av det bedre som har blitt produsert av serier. Ikke mye som kan sammenlignes med det. True Detective er i samme sjiktet. Årsaken til dette er at det er ikke endimensjonale rollefigurer, slik som i mange andre serier. Råe rolletolkninger som også er troverdige, og som er relaterbare. Mange "twist and turns" som man ikke kan gjette seg til. 

Gjør deg selv en tjeneste å se denne serien!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes serien er veldig bra men om du, TS, vil like den kommer helt an på din smak.

Litt "off topic" men jeg syntes det er teit når folk sier bastant at en serie er dårlig (eller bra for den saks skyld)... DU syntes kanskje den er dårlig og det er helt ok men ikke uttale deg som om du snakker for resten av befolkningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Er Breaking Bad virkelig så fantastisk som det folk sier?

Anonymkode: 57671...4b2

Jeg syns det :hjerte:! Det er min absolutte favorittserie! Tror jeg har sett hele serien 7 ganger 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Wonders said:

Enda kjedeligere. Mannen min elsker disse to seriene, så mens jeg gjør andre ting i huset så får jeg med meg litt. 

Kjedelig??? Så har man hørt det også. Hva slags serier liker du da?

Anonymkode: 9b06e...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var veldig spennende fra første episode! Episode 3 og 4 føltes litt lange, men jeg gleder meg til å se på. Er på sesong 2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig??? Så har man hørt det også. Hva slags serier liker du da?

Anonymkode: 9b06e...b0b

Egentlig mye rart  

 

Outlander for tiden.

American horror story (ikke siste sesong, skyr politikk jeg.)

American woman

Ballers

Empire

The Royals

The Queen

Lethal Weapon

Downton Abbey

Game of Thrones

Broen

Mozart in the jungle

 

 

 

Har du sett Swedish Dicks? Den liker mannen min, samme sjanger som de du liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rent objektivt er den enormt godt laget, med en intelligent og innovativ storyline og fantastiske skuespillere (Bryan Cranston, anyone?). Subjektivt er jo meningene delt som med alt annet i verden. Selv synes jeg serien var fantastisk, og jeg har egentlig en helt annen smak innenfor serier og filmer. Kombinasjonen av drama, action og drøy humor er upåklagelig. I tillegg har ingen andre serier fått meg til å sitte anspent helt ytterst i sofaen og rope "NEI!!". De som har sett hele serien vet hvilken scene i siste sesong jeg mener.

Ironisk nok er det jo populært å mene at noe som er populært er dårlig. Man skal "skille seg ut", må vite. :fnise:

Anonymkode: 8b5ff...34b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av de beste seriene jeg har sett, selv om jeg vanligvis foretrekker andre sjangere. Det er noe med disse karakterene, at de bare blir mer og mer fucked opp med tiden som går. Deprimerende på mange måter, men det er litt humor inni der også. 

Det jeg liker med denne serien er at jeg misliker nesten alle karakterene som er der. Selv hovedpersonene. Det er vel kun Saul og barna til Walter jeg liker. Dette er ekstremt sjeldent for min del ihvertfall. Stort sett så liker jeg de fleste karakterene i en serie, og så er en det en eller to som jeg ikke kan fordra 😂

Anonymkode: d8cee...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det virkelig. Jeg har lyst til å se det på nytt, men jeg tør nesten ikke fordi det var så mange følelser inni bildet. 

Anonymkode: 38a9f...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en av de beste seriene jeg har sett, selv om jeg vanligvis foretrekker andre sjangere. Det er noe med disse karakterene, at de bare blir mer og mer fucked opp med tiden som går. Deprimerende på mange måter, men det er litt humor inni der også. 

Det jeg liker med denne serien er at jeg misliker nesten alle karakterene som er der. Selv hovedpersonene. Det er vel kun Saul og barna til Walter jeg liker. Dette er ekstremt sjeldent for min del ihvertfall. Stort sett så liker jeg de fleste karakterene i en serie, og så er en det en eller to som jeg ikke kan fordra 😂

Anonymkode: d8cee...6d7

Syns det er litt vanskelig å mislike Mike, kanskje det bare er meg :lur:

Anonymkode: 50ec2...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...