Gå til innhold

Er Breaking Bad virkelig så fantastisk som det folk sier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er bra, men den fordrer at man har evne til å tenke selv.

Selv slet jeg da den så ellers glupe hovedpersonen begynte å gjøre dumme feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så den først en gang og var ikke solgt. Så så jeg den en gang til og JA, det er en fantastisk serie. På høyde med Sopranos.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å se den, syns den var middels underholdene, men ble ikke hekta. Greit tidsfordriv liksom. Alle jeg kjente sa jeg bare måtte se litt mer først. Etter å ha sett hele første sesong, og nesten hele andre sesong, og jeg fortsatt ikke «cravet» nye episoder og egentlig var fullstendig likegyldig til om jeg noen gang fikk vite hvordan det gikk med karakterene, så gav jeg opp. 

Nå, noen uker senere, tenker jeg aldri på serien. Tar meg ikke i å lure på hvordan det går én eneste gang. Da tenker jeg at jeg heller bruker tiden på andre serier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pinte meg igjennom 3 eller 4 sesonger bare for at ingen kunne si at jeg ikke hadde sett nok til å si. Syns den var kjempedårlig!

Anonymkode: 0534e...979

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste serien jeg har sett noen gang. Man må gi den en god del episoder før man virkelig kommer inn i det. Aldri vært så engasjert i en serie som jeg var de to siste sesongene. Skulle ønske jeg kunne gjenopplevd alt på nytt for første gang, hehe.

Om du liker serier som Breaking Bad, vil du nok også like Homeland, Narcos og Prison Break.

Anonymkode: e75cc...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker den godt. Handlingen og utviklingen er spennende. Treg, men spennende. Forholdet mellom de to hovedpersonene er veldig spesielt.

Og karakterene har så ulik utvikling. Jeg trenger å se en menneskelig utvikling gjennom alle sesongene, og i Braking bad er det flere karakterer som blir verre mennesker, noe jeg digger. Det er så typisk Hollywood at folk blir bedre mennesker, så dette er et friskt pust. Noen av dem blir bedre, men på en ny måte.

I tillegg har de de klassiske cliffhangerne, som gjør at du bare må se videre. Serien klarer, for mange, å dra seerne inn i dramaet og føle det karakterene gjør, på godt og vondt.

Så jeg vil anbefale den :)

Anonymkode: b6864...577

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...