Juneasi Skrevet 14. august 2021 #521 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skyggestrek eller? Anonymkode: c32fa...e02 Ser en strek. Men vanskelig å bedømme om den er rosa eller lilla/grå. Ta en ny test om et par dager, gjerne et annet merke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #522 Del Skrevet 14. august 2021 Juneasi skrev (53 minutter siden): Ser en strek. Men vanskelig å bedømme om den er rosa eller lilla/grå. Ta en ny test om et par dager, gjerne et annet merke😊 I virkeligheten har den rosafarge, men har hørt disse er kjent for skyggestrek. Fikk tester i posten igår så skal ta ny i morgen tenkte jeg. (Tok denne igår, ikke morgen urin) Anonymkode: c32fa...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catf Skrevet 19. august 2021 #523 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (På 14.8.2021 den 18.18): Skyggestrek eller? Anonymkode: c32fa...e02 Jeg ser tydelig strek der 😊Hvordan gikk det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime0 Skrevet 23. august 2021 #524 Del Skrevet 23. august 2021 Hei alle! Hva tenker dere om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 24. august 2021 #525 Del Skrevet 24. august 2021 Hva tenker dere om denne? Tatt i ettermiddag mellom 8-10 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 24. august 2021 #526 Del Skrevet 24. august 2021 Minime0 skrev (23 timer siden): Hei alle! Hva tenker dere om denne? Ser steken, men klarer ikke se om den er rosa eller grå! Hvor mange dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime0 Skrevet 24. august 2021 #527 Del Skrevet 24. august 2021 Flottelotte skrev (2 timer siden): Ser steken, men klarer ikke se om den er rosa eller grå! Hvor mange dpo? I virkeligheten var den rosa. Er imellom 5 og 10 dpo, har pcos så har fått flere pos el tester.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #528 Del Skrevet 24. august 2021 Catf skrev (På 19.8.2021 den 16.12): Jeg ser tydelig strek der 😊Hvordan gikk det ? Ble ikke noe av noe 😅 bare neg tester etter og pos el test 18/8, så får satse på denne eggløsningen, er 5dpo idag 👏🏼 Anonymkode: c32fa...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #529 Del Skrevet 24. august 2021 Flottelotte skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om denne? Tatt i ettermiddag mellom 8-10 dpo. Positiv tenker jeg 😊 Anonymkode: 169ae...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 24. august 2021 #530 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Positiv tenker jeg 😊 Anonymkode: 169ae...4dc Jeg håper 🤞😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 24. august 2021 #531 Del Skrevet 24. august 2021 Minime0 skrev (56 minutter siden): I virkeligheten var den rosa. Er imellom 5 og 10 dpo, har pcos så har fått flere pos el tester.. Da ville jeg ventet en dag eller to og tatt ny test! jeg selv skal ta en ny i morgen tidlig 🙊😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 25. august 2021 #532 Del Skrevet 25. august 2021 Min var svakere i dag, så tenker kjemisk! 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 25. august 2021 #533 Del Skrevet 25. august 2021 Øverste fra I går, nederste i dag! Får vel vente et par dager og se om TR kommer eller om jeg har flaks 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime0 Skrevet 25. august 2021 #534 Del Skrevet 25. august 2021 Flottelotte skrev (12 timer siden): Da ville jeg ventet en dag eller to og tatt ny test! jeg selv skal ta en ny i morgen tidlig 🙊😁 Prøver å ha litt is i magen! Siden el er litt usikker.. får prøve på en test imorgen 🤞🏼 Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 25. august 2021 #535 Del Skrevet 25. august 2021 Minime0 skrev (16 minutter siden): Prøver å ha litt is i magen! Siden el er litt usikker.. får prøve på en test imorgen 🤞🏼 Så spennende!!! Dette er spennende ja! Du får holde meg oppdatert, er vi begge heldige har vi termin rundt samme tid, krysser fingrene for oss🤞 🙌🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime0 Skrevet 25. august 2021 #536 Del Skrevet 25. august 2021 Flottelotte skrev (1 time siden): Dette er spennende ja! Du får holde meg oppdatert, er vi begge heldige har vi termin rundt samme tid, krysser fingrene for oss🤞 🙌🤩 Krysser fingre, tær og bein 😅🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 25. august 2021 #537 Del Skrevet 25. august 2021 Minime0 skrev (1 time siden): Krysser fingre, tær og bein 😅🤞🏼🤞🏼 når jeg har tester liggende, klarer jeg ikke å motstå dem, fikk denne nå!!🤩 håper det holder seg 🤞 Minime0 skrev (3 timer siden): Prøver å ha litt is i magen! Siden el er litt usikker.. får prøve på en test imorgen 🤞🏼 Så spennende!!! Dette er spennende ja! Du får holde meg oppdatert, er vi begge heldige har vi termin rundt samme tid, krysser fingrene for oss🤞 🙌🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minime0 Skrevet 25. august 2021 #538 Del Skrevet 25. august 2021 Flottelotte skrev (10 minutter siden): når jeg har tester liggende, klarer jeg ikke å motstå dem, fikk denne nå!!🤩 håper det holder seg 🤞 Dette er spennende ja! Du får holde meg oppdatert, er vi begge heldige har vi termin rundt samme tid, krysser fingrene for oss🤞 🙌🤩 Woooow👏🏼❤️👏🏼 Så kjekt! Har en digital liggende hjemme, men vill ikke «sløse». Så kjøpte den vanlige CB ista. Tar en imorgen før jeg evt går på me digital senere i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 25. august 2021 #539 Del Skrevet 25. august 2021 Minime0 skrev (39 minutter siden): Woooow👏🏼❤️👏🏼 Så kjekt! Har en digital liggende hjemme, men vill ikke «sløse». Så kjøpte den vanlige CB ista. Tar en imorgen før jeg evt går på me digital senere i uka Masse lykke til! Jeg har trua på at det er en liten spire hos deg også 🤩skjønner at du ikke vil sløse, dem er dyre 🙈 jeg hadde ikke trudd at denne skulle slå ut, siden den tidlig testen fra rfsu var så svak i dag tidlig, men jeg er så svak når det gjelder å teste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flottelotte Skrevet 26. august 2021 #540 Del Skrevet 26. august 2021 Hei! Jeg er så nysgjerrig på deg, har du testet i dag?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå