Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok denne på mandag 10 DPO, hva tenker dere? I virkeligheten syns både jeg og sambo at den er duuus rosa. Var så vanskelig å få frem streken på bilde da den ikke vises noe godt i virkeligheten heller. Streken kom svaaakt innen 5 minutter. Tok en CB i går (ikke morgenurin) som var negativ, var ikke den digitale men den andre varianten. 

2EC17F6A-729B-406C-A86E-BA9FFA5F75B4.png

Anonymkode: 3bb9d...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tok denne på mandag 10 DPO, hva tenker dere? I virkeligheten syns både jeg og sambo at den er duuus rosa. Var så vanskelig å få frem streken på bilde da den ikke vises noe godt i virkeligheten heller. Streken kom svaaakt innen 5 minutter. Tok en CB i går (ikke morgenurin) som var negativ, var ikke den digitale men den andre varianten. 

2EC17F6A-729B-406C-A86E-BA9FFA5F75B4.png

Anonymkode: 3bb9d...3e3

Det der er nok en berømt skyggestrek vil jeg tro. Eneste du kan gjøre er å teste på nytt om et par dager. Helst med et annet merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneasi skrev (4 minutter siden):

Det der er nok en berømt skyggestrek vil jeg tro. Eneste du kan gjøre er å teste på nytt om et par dager. Helst med et annet merke.

Ja sant...ser mer rosa ut i virkeligheten da. Men er sikkert en skyggestrek jeg som hadde håpet det gikk 😫 tenkte å teste i morgen tidlig med babyplan strimmeltest. Vil tro den evnt slår ut siden ikm er på fredag.

Anonymkode: 3bb9d...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tok denne på mandag 10 DPO, hva tenker dere? I virkeligheten syns både jeg og sambo at den er duuus rosa. Var så vanskelig å få frem streken på bilde da den ikke vises noe godt i virkeligheten heller. Streken kom svaaakt innen 5 minutter. Tok en CB i går (ikke morgenurin) som var negativ, var ikke den digitale men den andre varianten. 

2EC17F6A-729B-406C-A86E-BA9FFA5F75B4.png

Anonymkode: 3bb9d...3e3

Altså jeg tok RFSU sin test på lørdag og søndag, den viste akkurat like svak som disse. Var svært usikker. Nå har jeg uregelmessig mens så vet ikke hva dpoen min var. Tok en annen test de dagene og, som viste pittelitt sterkere. Mandag tok jeg CB digital (kveldsurin) «ikke gravid». Da mast jeg håpet.. tirsdag kom håpet tilbake og jeg kjøpte en billigtest og en til rfsu test, billigtesten viste svak rosa strek, men rfsu sin viste en veeeldig svak igjen… idag ga jeg rfsu en til sjanse (t.o.m på kveldsurin) siden det var den eneste testen på nærbutikken. Den viste tydelig positiv ! Så var veldig mye om og men med min erfaring med rfsu iallefall😅 men ville gitt det en sjangse sånn som meg, kanskje det går❤️

F6CF37DD-22C8-4B9F-9A1A-F95D5CC3FE9F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammafor1 skrev (6 timer siden):

Altså jeg tok RFSU sin test på lørdag og søndag, den viste akkurat like svak som disse. Var svært usikker. Nå har jeg uregelmessig mens så vet ikke hva dpoen min var. Tok en annen test de dagene og, som viste pittelitt sterkere. Mandag tok jeg CB digital (kveldsurin) «ikke gravid». Da mast jeg håpet.. tirsdag kom håpet tilbake og jeg kjøpte en billigtest og en til rfsu test, billigtesten viste svak rosa strek, men rfsu sin viste en veeeldig svak igjen… idag ga jeg rfsu en til sjanse (t.o.m på kveldsurin) siden det var den eneste testen på nærbutikken. Den viste tydelig positiv ! Så var veldig mye om og men med min erfaring med rfsu iallefall😅 men ville gitt det en sjangse sånn som meg, kanskje det går❤️

F6CF37DD-22C8-4B9F-9A1A-F95D5CC3FE9F.jpeg

Ååh det ga meg bittelitt håp, godt å høre 🙏🏼 Og gratulerer så masse til deg ❤️

Anonymkode: 3bb9d...3e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammafor1 skrev (7 timer siden):

Altså jeg tok RFSU sin test på lørdag og søndag, den viste akkurat like svak som disse. Var svært usikker. Nå har jeg uregelmessig mens så vet ikke hva dpoen min var. Tok en annen test de dagene og, som viste pittelitt sterkere. Mandag tok jeg CB digital (kveldsurin) «ikke gravid». Da mast jeg håpet.. tirsdag kom håpet tilbake og jeg kjøpte en billigtest og en til rfsu test, billigtesten viste svak rosa strek, men rfsu sin viste en veeeldig svak igjen… idag ga jeg rfsu en til sjanse (t.o.m på kveldsurin) siden det var den eneste testen på nærbutikken. Den viste tydelig positiv ! Så var veldig mye om og men med min erfaring med rfsu iallefall😅 men ville gitt det en sjangse sånn som meg, kanskje det går❤️

F6CF37DD-22C8-4B9F-9A1A-F95D5CC3FE9F.jpeg

Hvorfor tar du en til test når du har fått et klart svar med en Clear Blue Digital?

Anonymkode: 442e3...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor tar du en til test når du har fått et klart svar med en Clear Blue Digital?

Anonymkode: 442e3...c90

Om du leser innleggene, så ser du at hun var usikker på eggløsningstidspunkt, og dermed stor sjanse for at hun testet for tidlig. Det viste seg jo å være lurt å forsette å teste for sikkerhets skyld, siden strimmeltestene nå slår ut tydelig positivt. Går ut fra at en digitaltest også ville slått ut nå. Et "klart svar" er bare et klart svar når testen blir tatt etter IKM, noe den ikke gjorde i dette tilfellet. 

Anonymkode: eac5e...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Om du leser innleggene, så ser du at hun var usikker på eggløsningstidspunkt, og dermed stor sjanse for at hun testet for tidlig. Det viste seg jo å være lurt å forsette å teste for sikkerhets skyld, siden strimmeltestene nå slår ut tydelig positivt. Går ut fra at en digitaltest også ville slått ut nå. Et "klart svar" er bare et klart svar når testen blir tatt etter IKM, noe den ikke gjorde i dette tilfellet. 

Anonymkode: eac5e...6a6

Ja riktig ❤️ Skal ta CB idag 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 11/12 dpo, og tok denne i dag, bare et par timer etter forrige dorunde. Hva tror dere?

7FE88B33-F5AD-4AC9-815F-F8A30BC561CE.jpeg

Anonymkode: fe292...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om denne? 

6D8ABA83-8117-44DB-BCA5-9EB8593C4F53.jpeg

Anonymkode: 9d576...6d2

Jeg skimter en strek! Vil tro den blir tydeligere om noen dager 🥰

Anonymkode: eac5e...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg skimter en strek! Vil tro den blir tydeligere om noen dager 🥰

Anonymkode: eac5e...6a6

Håper så inderlig 🥰😔🙏🏼

Anonymkode: 9d576...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle! Jeg tok denne testen i går, hadde el ca 15/9, så dpo7. Men har kort lutealfase (10)

og hadde lysrosa utflod dag 5 etter el

hvordan ville dere tolket testen? (Første bilde er før 5min og andre er etter 5min)

Anonymkode: c32fa...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

22031BD6-C969-4EA5-8A3B-D296D05921C8.thumb.jpeg.16a50b066d66a75f24c62b1cf4658120.jpegFEC24F8E-D557-4387-A348-C90F749D131E.thumb.jpeg.d4df4b90af5ae6b23f2285a2ef1d26b2.jpeg

Anonymkode: c32fa...e02

Ser en svak strek på begge bildene. Tror du bør vente et par dager, og prøve en ny test. Vanskelig å si om det er babystrek eller skyggestrek. Disse testene er berømte skuggestrek skapere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

22031BD6-C969-4EA5-8A3B-D296D05921C8.thumb.jpeg.16a50b066d66a75f24c62b1cf4658120.jpegFEC24F8E-D557-4387-A348-C90F749D131E.thumb.jpeg.d4df4b90af5ae6b23f2285a2ef1d26b2.jpeg

Anonymkode: c32fa...e02

Mest sannsynlig skygge dessverre 😕Sånn har mine tester sett ut når det har vært skygge. Jeg tror det spesielt siden du kun er 7 dpo, og det er svært uvanlig å få positiv test så tidlig i det hele tatt. Jeg ville ventet til 9-10 dpo med neste test, og da teste med en annen type graviditetstest🤞🏻 Masse lykke til!

Anonymkode: 951bc...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og fikk en svak strek på denne testen i dag. Tok også en tidligtest fra Metode som var helt blenda, så rekner med streken på RFSU testen er skygge.. Skikkelig dårlige tester😩 

422C63E5-182F-48AA-AEB7-A233A794786B.jpeg

Anonymkode: 9d576...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 15.55):

Hva tenker dere om denne? 

6D8ABA83-8117-44DB-BCA5-9EB8593C4F53.jpeg

Anonymkode: 9d576...6d2

Jeg ser strek! Hvordan gikk det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktoria85 skrev (1 time siden):

Jeg ser strek! Hvordan gikk det? 

Må ha vert skyggestrek.. Fikk lik strek på RFSU test i dag også, men blenda Metode test flere dager 😞 

Anonymkode: 9d576...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...