Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Juneasi skrev (31 minutter siden):

Har du testet mer?

Hei! Jaa, tok ny rfsu test fredagskveld som så slik ut. Ikke testen noe mer etter det! Tenkte å ta ny i morgen :) Ingen mens enda, så vi for se 🤞🏼

9B09AF7E-9F30-4793-B317-639C1724F7BD.jpeg

Anonymkode: 20cbb...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! Jaa, tok ny rfsu test fredagskveld som så slik ut. Ikke testen noe mer etter det! Tenkte å ta ny i morgen :) Ingen mens enda, så vi for se 🤞🏼

9B09AF7E-9F30-4793-B317-639C1724F7BD.jpeg

Anonymkode: 20cbb...83a

Kanskje du bør prøve ny type test? Ser jo strek. Når skal du ha mens da? Om ikm er passert, så er nok dette skygge. Den skulle da vært sterkere da tenker jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneasi skrev (50 minutter siden):

Kanskje du bør prøve ny type test? Ser jo strek. Når skal du ha mens da? Om ikm er passert, så er nok dette skygge. Den skulle da vært sterkere da tenker jeg.

 

Usikker når Ikm er, da jeg har veldig ustabile sykluser! Så Ikm kunne like godt vert idag som om en uke 😅har hatt ømme pupper, murring og vind korsrygg i en uke nå. Så enten kommer nesen en av de nærmeste dagene eller så for jeg vell klar positiv. For håpe på den siste. Har tatt en annen type test som du nevner og. Den så slik ut :

08C136F8-0936-44CB-998C-B3581D7C770C.jpeg

F62CEEF3-4C5F-4490-A3A5-5AB7CA621955.jpeg

Anonymkode: 20cbb...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Usikker når Ikm er, da jeg har veldig ustabile sykluser! Så Ikm kunne like godt vert idag som om en uke 😅har hatt ømme pupper, murring og vind korsrygg i en uke nå. Så enten kommer nesen en av de nærmeste dagene eller så for jeg vell klar positiv. For håpe på den siste. Har tatt en annen type test som du nevner og. Den så slik ut :

08C136F8-0936-44CB-998C-B3581D7C770C.jpeg

F62CEEF3-4C5F-4490-A3A5-5AB7CA621955.jpeg

Anonymkode: 20cbb...83a

Om dette er Lloyd test så er de kjent for sine skyggestreker også. Slik som rfsu. Men det kan også være at de er positive. Ville prøvd med feks cb og cb digital. Evt hos legen for å ta hcg prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Usikker når Ikm er, da jeg har veldig ustabile sykluser! Så Ikm kunne like godt vert idag som om en uke 😅har hatt ømme pupper, murring og vind korsrygg i en uke nå. Så enten kommer nesen en av de nærmeste dagene eller så for jeg vell klar positiv. For håpe på den siste. Har tatt en annen type test som du nevner og. Den så slik ut :

08C136F8-0936-44CB-998C-B3581D7C770C.jpeg

F62CEEF3-4C5F-4490-A3A5-5AB7CA621955.jpeg

Anonymkode: 20cbb...83a

Er streken kommet før tidsfrist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneasi skrev (1 time siden):

De er nok positive 😊

Tror du? 🤞🏻 kan jeg spørre hvorfor du tror disse ikke er skyggestreker? Leser så mye om at RFSU er kjent for det, så blir jo litt stressa for det❤️

Anonymkode: fe25b...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror du? 🤞🏻 kan jeg spørre hvorfor du tror disse ikke er skyggestreker? Leser så mye om at RFSU er kjent for det, så blir jo litt stressa for det❤️

Anonymkode: fe25b...b0a

Skyggestrekene pleier å variere fra test til test. Og jeg syns disse ser like ut, like jevne og lik farge. Om disse kom før tidsfristen så vil jeg tro de er positive. Skyggestrekene kan være sterke, men som oftest ikke så sterke qt de synes så godt på bilde. Jeg ville kjøpt et annet merke å få bekreftet med. Feks en digital test 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneasi skrev (55 minutter siden):

Er streken kommet før tidsfrist?

Jaa, dei har kommet før tidsfrist på alle testene :) 

Anonymkode: 20cbb...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneasi skrev (13 timer siden):

Skyggestrekene pleier å variere fra test til test. Og jeg syns disse ser like ut, like jevne og lik farge. Om disse kom før tidsfristen så vil jeg tro de er positive. Skyggestrekene kan være sterke, men som oftest ikke så sterke qt de synes så godt på bilde. Jeg ville kjøpt et annet merke å få bekreftet med. Feks en digital test 😊

Takk for forståelig svar! Skal kjøpe et annet merke i dag. Tok ny (RFSU) i dag på morgenurin, og nå begynner jeg også å tro at den er positiv..,,

CF9B3BF7-CA81-4A03-8266-C63CB633B589.jpeg

Anonymkode: fe25b...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for forståelig svar! Skal kjøpe et annet merke i dag. Tok ny (RFSU) i dag på morgenurin, og nå begynner jeg også å tro at den er positiv..,,

CF9B3BF7-CA81-4A03-8266-C63CB633B589.jpeg

Anonymkode: fe25b...b0a

Her har du nok fått deg en hybelboer ja 🥰 gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Noen som har hatt samme erfaring med rfsu tidlig test? Fikk positiv(?) test for et par dager siden, ikke morgenurin. Tok en ny test ganske nøyaktig 24 timer etter, og da var testen negativ. Samme på morgenurin i dag. Vi har forsøkt å bli gravide i ett år nå, så skuffelsen var riktignok stor da den negative lyste mot oss… Har tenkt på om denne testen var defekt, siden «halve streken» er sterkere. Bildet under er fra den første testen.

B47747F6-A3FF-4AD2-B4D3-29BFA0C4153B.jpeg

Endret av Anonymus12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som har hatt samme erfaring med rfsu tidlig test? Fikk positiv(?) test for et par dager siden, ikke morgenurin. Tok en ny test ganske nøyaktig 24 timer etter, og da var testen negativ. Samme på morgenurin i dag. Vi har forsøkt å bli gravide i ett år nå, så skuffelsen var riktignok stor da den negative lyste mot oss… Har tenkt på om denne testen var defekt, siden «halve streken» er sterkere. Bildet under er fra den første testen.

97A4792B-D6F9-405D-82E8-AC7250B0C4D7.jpeg

Endret av Anonymus12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymus12345 skrev (57 minutter siden):

Oi, kom visst opp to ganger 😅 Ny på dette, roter litt 🙈

Endret av Anonymus12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har testet i dag på morgenurin, 12 dpo, og tolker testen som positiv. Men synes den er så svak til å være 12 dpo. Hva tenker dere? Vet jeg bare må ta ny test om et par dager, men er det noen som har fått så svak rfsu-test og det likevel har gått bra? 

Alle bildene er samme test bare ulik vinkling, ingen er redigert for det vet jeg ikke hvordan jeg gjør 😅

IMG_20211120_155652.jpg

IMG_20211120_155732.jpg

IMG_20211120_155826.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 11/28/2021 at 12:01 AM, AnonymBruker said:

Skyggestreker? Er det vanlige for rfsu test ofte?

D49FAEF9-D64A-4548-8DED-401D8FEBC5C4.jpeg

Anonymkode: 727b7...654

Har aldri opplevd skyggestrek på de selv, men vet mange andre klager over det. Ser streken på din, men klarer ikke å se om den er rosa? Ville testet igjen om to dager, da får du forhåpentligvis et tydeligere svar 😊

Disse testene egner seg forsåvidt dårlig til å teste før IKM, så om du ikke venter mensen helt ennå ville jeg også gitt det noen dager, eller prøvd en tidligtest. 

Anonymkode: eac5e...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus12345 skrev (På 11/7/2021 den 16.53):

Hei! Noen som har hatt samme erfaring med rfsu tidlig test? Fikk positiv(?) test for et par dager siden, ikke morgenurin. Tok en ny test ganske nøyaktig 24 timer etter, og da var testen negativ. Samme på morgenurin i dag. Vi har forsøkt å bli gravide i ett år nå, så skuffelsen var riktignok stor da den negative lyste mot oss… Har tenkt på om denne testen var defekt, siden «halve streken» er sterkere. Bildet under er fra den første testen.

B47747F6-A3FF-4AD2-B4D3-29BFA0C4153B.jpeg

Opplevd det samme med en halv strek, var dessverre negativ hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville dere tolket denne testen? første bilde er etter 3min og neste er 5min (lot den tørke litt) 

Tok en test fra metode tidligere idag og klarte ikke helt å tro på streken siden jeg vet de kan ha skyggestrek

542CEAB4-1961-4811-B60D-045C2A93B86A.jpeg

F0F9EE29-4FB7-49D1-99AC-DF3872986514.jpeg

565D3172-C77B-4070-86D9-B964D69EEEC9.jpeg

Endret av Minime0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...