Gå til innhold

Samletråd for RFSU tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 hours ago, AnonymBruker said:

Er helt ny på dette her, og totalt uvitende om alt som har med testing å gjøre. Kan noen bekrefte for meg at denne er negativ? Ser at det er en sånn svak strek der, men den er på feil sted om jeg har forstått det riktig? Mulig det er lim?😅
 

Setter pris på svar😇😇32455E2C-C048-4B18-A848-DAAD84E29242.thumb.jpeg.4aac70950ee307e2cdfb6ffe8af8e0ab.jpeg

Anonymkode: bf79f...b11

Jeg ser ingen strek på denne. Ta ny test om 2-3 dager for å være sikker på resultatet

Anonymkode: db298...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter kun 1 kopp kaffe og frokost, så ble dette utfallet. Ser liksom «noe», men jeg ser alltid «noe»😂

A99A80ED-2001-41B9-B50B-BCE2396633EC.jpeg

EB57A507-588F-4F45-A253-45D0CD463C35.jpeg

Anonymkode: a6d61...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flere som ser antydning til strek her? 6 dager før forventet mens.. 

Screenshot_20210531_111042.jpg

Anonymkode: 85a10...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flere som ser antydning til strek her? 6 dager før forventet mens.. 

Screenshot_20210531_111042.jpg

Anonymkode: 85a10...a69

Sånn var min første test. Testet 2 dager etterpå og da var den klar positiv. Dog svak, men trengte ikke streve for å se streken. Test igjen om noen dager du, så kanskje du får sterkere strek.

 

Så må det sies, at rfsu testene ikke er så smarte å bruke før man skal ha mens, da de ofte gir falske positive skyggestreker. Ville gått for et annet merke ved neste test. Rfsu er bra etter forsinket mens hvertfall, jeg brukte de til å se stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått sterkere strek enn den over her noen ganger, var dessverre ikke gravid noen av gangene😬 De er visst ganske ekstreme på skyggestreker, så jeg sluttet å bruke de 😕 

Håper det er graviditetsstrek for deg da, for det er jo sånn tidlige positive tester også ser ut🤞🏻

Anonymkode: 951bc...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malla90 skrev (1 minutt siden):

Ser det var en tråd for disse testene så må høre hva dere syns. Er dette en skyggestrek ? 

20210530_220209.jpg

Ser ut som en ordentlig strek 😊 Litt sterkere enn den jeg tok.. Skal ta en ny i morgen tidlig 🙈 Hvor lenge til mens? 

Anonymkode: 85a10...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ser ut som en ordentlig strek 😊 Litt sterkere enn den jeg tok.. Skal ta en ny i morgen tidlig 🙈 Hvor lenge til mens? 

Anonymkode: 85a10...a69

Tok en test for to dager siden som var tydeligere. Jeg har så uregelmessig mens at det ikke er godt å si når den skulle vært eller kommer 😅 hvor lenge til din? 

20210530_122945.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malla90 skrev (5 minutter siden):

Tok en test for to dager siden som var tydeligere. Jeg har så uregelmessig mens at det ikke er godt å si når den skulle vært eller kommer 😅 hvor lenge til din? 

20210530_122945.jpg

Oi🙄 Er ikke det litt dumt? Betyr det at hcg synker igjen? Jeg aner ikke altså 😬 Jeg er 9 dpo. 5 dager til mens. 

Anonymkode: 85a10...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Oi🙄 Er ikke det litt dumt? Betyr det at hcg synker igjen? Jeg aner ikke altså 😬 Jeg er 9 dpo. 5 dager til mens. 

Anonymkode: 85a10...a69

Det er det jeg er litt redd for 😬 Da er det jo stor mulighet for å få tydelig svar den dagen du skal ha mens 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malla90 skrev (7 minutter siden):

Det er det jeg er litt redd for 😬 Da er det jo stor mulighet for å få tydelig svar den dagen du skal ha mens 🙂

Får håpe det går bra 🥰 Kan være testene bare er litt "ustabile" 😋 Tar en ny i morgen.. Bare å vente og se.. Ikke annet å gjøre 🙈 Masse lykke til 😊 

Anonymkode: 85a10...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Får håpe det går bra 🥰 Kan være testene bare er litt "ustabile" 😋 Tar en ny i morgen.. Bare å vente og se.. Ikke annet å gjøre 🙈 Masse lykke til 😊 

Anonymkode: 85a10...a69

Lykke til du også 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malla90 skrev (31 minutter siden):

Tok en test for to dager siden som var tydeligere. Jeg har så uregelmessig mens at det ikke er godt å si når den skulle vært eller kommer 😅 hvor lenge til din? 

20210530_122945.jpg

Hvis testen for to dager ble så sterk kan det dessverre ha vært en kjemisk😔

Anonymkode: 951bc...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis testen for to dager ble så sterk kan det dessverre ha vært en kjemisk😔

Anonymkode: 951bc...a69

Jeg har fått sterkere enn den også som var falsk. Så trenger ikke være kjemisk. Jeg testet med 3 andre tester på samme urin. Og så sendte jeg mail til rfsu og klaget. De beklaget og bekreftet at de desverre hadde fått endel henvendelser pga samme årsak som meg. Så jeg ville ikke stolt på disse testene. Jeg bruker aldri de lengere annet enn å sjekke stigning når jeg har vært gravid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juneasi skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått sterkere enn den også som var falsk. Så trenger ikke være kjemisk. Jeg testet med 3 andre tester på samme urin. Og så sendte jeg mail til rfsu og klaget. De beklaget og bekreftet at de desverre hadde fått endel henvendelser pga samme årsak som meg. Så jeg ville ikke stolt på disse testene. Jeg bruker aldri de lengere annet enn å sjekke stigning når jeg har vært gravid.

 

Oi shit, så merkelig! Synes den første så veldig positiv ut ettersom den var rosa… Fått flere falsk positive med rfsu jeg også, men aldri så sterke. 
Tydeligvis helt ubrukelige tester for tidligtesting🙃

 

Anonymkode: 951bc...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Juneasi said:

Jeg har fått sterkere enn den også som var falsk. Så trenger ikke være kjemisk. Jeg testet med 3 andre tester på samme urin. Og så sendte jeg mail til rfsu og klaget. De beklaget og bekreftet at de desverre hadde fått endel henvendelser pga samme årsak som meg. Så jeg ville ikke stolt på disse testene. Jeg bruker aldri de lengere annet enn å sjekke stigning når jeg har vært gravid.

 

Det er jo helt vilt da, for den ene der var jeg sikker på var positiv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malla90 skrev (18 minutter siden):

Det er jo helt vilt da, for den ene der var jeg sikker på var positiv.. 

Ja. Jeg ble sjokkert. Skal se om jeg finner bilde av den testen. Så dere får se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Flere som ser antydning til strek her? 6 dager før forventet mens.. 

Screenshot_20210531_111042.jpg

Anonymkode: 85a10...a69

Testet på nytt nå nettopp.. 24t etter den over.. Blir gal av denne tydingen 🤮 som skrevet på ene bilde fikk jeg problemer med testen i dag.. Må ta en ny etterpå.. 

Snapchat-1440598548.jpg

Snapchat-110503778.jpg

Screenshot_20210601_072008_com.snapchat.android.jpg

Anonymkode: 85a10...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Testet på nytt nå nettopp.. 24t etter den over.. Blir gal av denne tydingen 🤮 som skrevet på ene bilde fikk jeg problemer med testen i dag.. Må ta en ny etterpå.. 

Snapchat-1440598548.jpg

Snapchat-110503778.jpg

Screenshot_20210601_072008_com.snapchat.android.jpg

Anonymkode: 85a10...a69

Tror dessverre ikke denne er positiv… Nesten alltid fått sånn type strek på denne testen. Anbefaler deg å teste med en annen type test for å få et klarer svar:klem:

Anonymkode: 951bc...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...