Gå til innhold

HJÆLP! Jeg blir kasta ut! :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 16.9.2018 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Du forstår jo ingenting du 🙄 NABOEN SKAL IKKE HØRE MUSIKKEN ETTER KL 23! Eller skal jeg hente større t-skje? 

Anonymkode: 4caf5...f84

Teskje. Te. Du vet sånn man drikker? Så har man i sukker, sitron, melk. Og rører rundt. Med en liten skje. Ikke en spiseskje, men en teskje.

Det heter derimot t-skjorte. Det er fordi den er oppkalt etter bokstaven T - da plagget har form som stor T.

Anonymkode: 8d293...a6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teskje. Te. Du vet sånn man drikker? Så har man i sukker, sitron, melk. Og rører rundt. Med en liten skje. Ikke en spiseskje, men en teskje.

Det heter derimot t-skjorte. Det er fordi den er oppkalt etter bokstaven T - da plagget har form som stor T.

Anonymkode: 8d293...a6c

Wow der tok du meg gitt. 

Anonymkode: 4caf5...f84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Stakkars de folka som må være nært deg resten av livet ditt.

 

6 timer siden, Stueloff skrev:

Jeg gleder meg på dine naboers vegne, og gruer meg på dine nestes.

 

visst de neste naboene er oppegående mennesker som forstår at det er normalt med litt lyd når man bor tett, så blir det ikke noe problem. problemet nå er at jævelnaboen ikke tåler den minste lyd.

 

og husk at jeg er offeret her. jeg må flytte fra en fin leilighet midt i byn til en langt oppe på landås. da må jeg ta den jævla bybanen hver gang jeg skal til byn

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

visst de neste naboene er oppegående mennesker som forstår at det er normalt med litt lyd når man bor tett, så blir det ikke noe problem. problemet nå er at jævelnaboen ikke tåler den minste lyd.

 

og husk at jeg er offeret her. jeg må flytte fra en fin leilighet midt i byn til en langt oppe på landås. da må jeg ta den jævla bybanen hver gang jeg skal til byn

Anonymkode: ebfe5...f5f

Du er neimen ikke noe offer. Verden kretser ikke omkring deg. Du kan for detta sjøl. 

Anonymkode: 4caf5...f84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke så tøff i kjeften den dagen namsmannen låser opp døra kl 7 på morgenen, og flyttefolkene kommer inn i leiligheten, tar med seg alle sakene dine, inkludert ditt kjære musikkanlegg, kjører alt til lagring og låsen på døra er skiftet ut. Der blir du stående på gata i det du har på deg.

Da må du betale for å få ut igjen sakene dine fra lagring, og det vil nok ikke NAV sponse deg med.

 

Så hvorfor ialle dager flytter du ikke ut frivillig før fristen?? 

Anonymkode: b9539...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

visst de neste naboene er oppegående mennesker som forstår at det er normalt med litt lyd når man bor tett, så blir det ikke noe problem. problemet nå er at jævelnaboen ikke tåler den minste lyd.

 

og husk at jeg er offeret her. jeg må flytte fra en fin leilighet midt i byn til en langt oppe på landås. da må jeg ta den jævla bybanen hver gang jeg skal til byn

Anonymkode: ebfe5...f5f

Har medfølelse med dine kommende naboer på Landås. Stakkars folk

Anonymkode: 048f9...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. Det går ingen bybane fra Landås nå, så du kan fint ta buss eller gå.

Anonymkode: 048f9...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tenkt meg om noen ganger, har du jo bevist at dette er en tulletråd. Som jeg skrev over her, så kan du ikke ta bybanen til et sted der den ikke går.

Anonymkode: 048f9...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok ikke så tøff i kjeften den dagen namsmannen låser opp døra kl 7 på morgenen, og flyttefolkene kommer inn i leiligheten, tar med seg alle sakene dine, inkludert ditt kjære musikkanlegg, kjører alt til lagring og låsen på døra er skiftet ut. Der blir du stående på gata i det du har på deg.

Da må du betale for å få ut igjen sakene dine fra lagring, og det vil nok ikke NAV sponse deg med.

 

Så hvorfor ialle dager flytter du ikke ut frivillig før fristen?? 

Anonymkode: b9539...087

Det tar minst 2 uker til namsmannen kommer. sannsynligvis mange måneder

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Det tar minst 2 uker til namsmannen kommer. sannsynligvis mange måneder

Anonymkode: ebfe5...f5f

good luck. Namsmannen kom mens mine naboer var ute. De mistet alle tingene sine. 

Anonymkode: 0798d...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden forsterker alle fordommene jeg har mot narkomane.

Anonymkode: 589ba...c87

Du er ikke alene...

Anonymkode: 048f9...8d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 9.00, AnonymBruker skrev:

good luck. Namsmannen kom mens mine naboer var ute. De mistet alle tingene sine. 

Anonymkode: 0798d...26b

:ler: Det der vet jeg er en røverhistorie. Namsmannen er nødt til å sende varsel for utkastelsesdato. deretter har man 2 uker på seg til å hente tingene sine. det nytter ikke å lure meg. jeg er faktisk veldig intelligent :opplyser:

Anonymkode: ebfe5...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Denne tråden forsterker alle fordommene jeg har mot narkomane.

Anonymkode: 589ba...c87

jeg er ikke narkoman. så hvordan er det mulig? mener du naboen? tror han kun bruker bol

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Det der vet jeg er en røverhistorie. Namsmannen er nødt til å sende varsel for utkastelsesdato. deretter har man 2 uker på seg til å hente tingene sine. det nytter ikke å lure meg. jeg er faktisk veldig intelligent :opplyser:

Anonymkode: ebfe5...f5f

Nuvell.... kan ikke si at det lyser igjennom i denne tråden akkurat men..... 

Anonymkode: 4caf5...f84

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nuvell.... kan ikke si at det lyser igjennom i denne tråden akkurat men..... 

Anonymkode: 4caf5...f84

det må du nesten utdype

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke narkoman. så hvordan er det mulig? mener du naboen? tror han kun bruker bol

Anonymkode: ebfe5...f5f

Tenkte på deg, ja.

Anonymkode: 589ba...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎09‎.‎2018 den 20.37, AnonymBruker skrev:

jeg går ofte på besøk til kompiser. men mitt sted er mest sentralt så det passer best å ha sammenkomstre her. vi har veldig lav musikk, og demper den mer etter 23.

ene kompisen min er hjemløs. han bodde hos meg i to uker. han ble truet av naboen fordi han hadde parkert sykkelen i gangen. naboen sa han kom til å hive sykkelen til helvete hvis han ikke fjernet den. så vi måtte ta den inn i leiligheten. den kan ikke stå utenfor bygget for da blir den stjålet. naboen har også fått politiet til å komme på døren flere ganger. ene gangen var kompisen min aleine hjemme. han har angst for politiet, så det gikk hardt utover han.

 

jeg fester ikke mer enn vanlige folk. bare et par ganger i uken. resten er sammenkomster. tilsammen kanskje 3-5 ganger i uken

 

har ikke jobb for jeg sliter psykisk. sliter enda mer nå siden jeg har søvnproblemer pga naboen. jeg trenger musikk for å sovne men nå kan jeg ikke spille noe. naboen ringer politiet eller tar sikringen hvis jeg ikke er musestille etter 23. så hele natten må jeg sitte og stirre i veggen og vente på morningen så naboen drar på jobb sånn at jeg kan ta på musikk så jeg får sove

Anonymkode: ebfe5...f5f

Det jeg tenker er at du burde jo heller ha en plass på en institusjon om dette er situasjonen din. Der du kan få bo og livsveiledning slik at du lærer deg å  takle det  å ta hensyn til menneskene rundt deg,  lærer hvordan man lever, uten å stadig havne i konflikt med naboer som sier i fra når du ikke oppfører deg greit. 

Jeg skjønner godt jeg at naboene dine ikke orker mer av deg. Festing et par ganger i uken, i en bygning der folk forsøker å komme seg ut av rus, psykiske problemer eller en dårlig livssituasjon,  her velger du å feste i vei? Burde du ikke heller fokusere på å bli frisk og rusfri? ( ja fester du så ofte så er du rusavhengig, normale folk fester ikke et par ganger i uken ) 

Skjønner godt at de kaster deg ut, når du har ansamlinger med fyll og bråk flere ganger i uken. 

Anonymkode: 2b458...bc1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...