Gå til innhold

HJÆLP! Jeg blir kasta ut! :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Normale mennesker fester ikke flere ganger i uken, ikke hver uke en gang. Normale mennesker spiller ikke musikk døgnet rundt og tar hensyn til de rundt seg.  Når det har gått så langt at man blir kastet ut, så er det veldig klart at TS ikke tar hensyn til andre enn seg selv.

Anonymkode: a966f...74a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

vi demper lyden etter 23

Anonymkode: ebfe5...f5f

Hjelper ikke

Anonymkode: 048f9...8d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, loveisland' skrev:

Hadde klikka i vinkel for meg om noen hadde hatt fest 1-3 ganger i uka. Foreslår at du flytter inn i Solheimsviken, siden det åpenbart er det eneste stedet i Norge naboene synes fest "nesten hver dag" er stas. 

Hva betyr dette med Solheimsviken? Er det folk med spesielle behov som bor der? 

Anonymkode: 048f9...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr dette med Solheimsviken? Er det folk med spesielle behov som bor der? 

Anonymkode: 048f9...8d8

I følge TS bor kompissen hans der 

Anonymkode: 75561...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2018 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Du skulle slutta å spille musikk etter andre klagen da. I noen boenheter må man faktisk bruke høretelefoner. Det skal være helt stille etter kl 23 Så at du har brutt reglene en million ganger gir selvsagt gyldig grunnlag for utkastelse. 

Anonymkode: afb9b...f5f

Hvor skal småbarnsforeldre leie, da?

Anonymkode: fb291...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal småbarnsforeldre leie, da?

Anonymkode: fb291...92b

Barn går ikke under støy. Musikk, vaskemaskin, oppussing (hamring og snekring) går under støy.

Anonymkode: 4caf5...f84

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 14.23, AnonymBruker skrev:

det er ikke noe galt med meg som nabo.

jeg har bare noen fester/sammenkomster med venner 3-5 ganger i uken. ikke mer enn det som er normalt. og da spiller vi litt musikk.

det er naboen som ikke takler å bo tett innpå andre mennsker. det er han som burde flytte langt utpå landet

Anonymkode: ebfe5...f5f

Om du har fester 3-5 ganger i uken så skjønner jeg godt at du har fått klager. Litt lurt å høre på naboene istedenfor å bare tenke at det er de som er problemet

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

jeg går ofte på besøk til kompiser. men mitt sted er mest sentralt så det passer best å ha sammenkomstre her. vi har veldig lav musikk, og demper den mer etter 23.

ene kompisen min er hjemløs. han bodde hos meg i to uker. han ble truet av naboen fordi han hadde parkert sykkelen i gangen. naboen sa han kom til å hive sykkelen til helvete hvis han ikke fjernet den. så vi måtte ta den inn i leiligheten. den kan ikke stå utenfor bygget for da blir den stjålet. naboen har også fått politiet til å komme på døren flere ganger. ene gangen var kompisen min aleine hjemme. han har angst for politiet, så det gikk hardt utover han.

 

jeg fester ikke mer enn vanlige folk. bare et par ganger i uken. resten er sammenkomster. tilsammen kanskje 3-5 ganger i uken

 

har ikke jobb for jeg sliter psykisk. sliter enda mer nå siden jeg har søvnproblemer pga naboen. jeg trenger musikk for å sovne men nå kan jeg ikke spille noe. naboen ringer politiet eller tar sikringen hvis jeg ikke er musestille etter 23. så hele natten må jeg sitte og stirre i veggen og vente på morningen så naboen drar på jobb sånn at jeg kan ta på musikk så jeg får sove

Anonymkode: ebfe5...f5f

Det er ikke lov å parkere sykler i oppgangen i blokker. Det er pga at det skal være fri rømningsvei i tilfelle brann. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg går ofte på besøk til kompiser. men mitt sted er mest sentralt så det passer best å ha sammenkomstre her. vi har veldig lav musikk, og demper den mer etter 23.

ene kompisen min er hjemløs. han bodde hos meg i to uker. han ble truet av naboen fordi han hadde parkert sykkelen i gangen. naboen sa han kom til å hive sykkelen til helvete hvis han ikke fjernet den. så vi måtte ta den inn i leiligheten. den kan ikke stå utenfor bygget for da blir den stjålet. naboen har også fått politiet til å komme på døren flere ganger. ene gangen var kompisen min aleine hjemme. han har angst for politiet, så det gikk hardt utover han.

 

jeg fester ikke mer enn vanlige folk. bare et par ganger i uken. resten er sammenkomster. tilsammen kanskje 3-5 ganger i uken

 

har ikke jobb for jeg sliter psykisk. sliter enda mer nå siden jeg har søvnproblemer pga naboen. jeg trenger musikk for å sovne men nå kan jeg ikke spille noe. naboen ringer politiet eller tar sikringen hvis jeg ikke er musestille etter 23. så hele natten må jeg sitte og stirre i veggen og vente på morningen så naboen drar på jobb sånn at jeg kan ta på musikk så jeg får sove

Anonymkode: ebfe5...f5f

Hvis du sliter psykisk så vil du ihvertfall ikke bli bedre av å feste 3-5 ganger i uken. Hva med andre aktiviteter som å begynne å trene f.eks ? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

har ikke jobb for jeg sliter psykisk. sliter enda mer nå siden jeg har søvnproblemer pga naboen. jeg trenger musikk for å sovne men nå kan jeg ikke spille noe. naboen ringer politiet eller tar sikringen hvis jeg ikke er musestille etter 23. så hele natten må jeg sitte og stirre i veggen og vente på morningen så naboen drar på jobb sånn at jeg kan ta på musikk så jeg får sove

Anonymkode: ebfe5...f5f

Greit at du virker som et hjelpeløst nek i utgangspunktet, men det er faktisk bare å kjøpe seg ørepropper.

Anonymkode: f7060...1e1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Filifjonkamor skrev:

Om du har fester 3-5 ganger i uken så skjønner jeg godt at du har fått klager. Litt lurt å høre på naboene istedenfor å bare tenke at det er de som er problemet

Det er han som er problemet. Han er psykopat og ringer politiet eller tar sikringen istedenfor å banke på

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Muskath skrev:

Det er ikke lov å parkere sykler i oppgangen i blokker. Det er pga at det skal være fri rømningsvei i tilfelle brann. 

sykkelen stod ikke i veien for noe. poenget er at naboen truet kompisen min for ingenting

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, loveisland' skrev:

Hvis du sliter psykisk så vil du ihvertfall ikke bli bedre av å feste 3-5 ganger i uken. Hva med andre aktiviteter som å begynne å trene f.eks ? 

det blir ihvertfall ikke bedre av at naboen er psykopat og tvinger meg til å gå på nåler

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være enig med resten av svarene her. Jeg bodde selv i syv år i bolig som var beregnet på unge folk med psykiske problemer, og hadde flere naboer som ga beng i at det bodde flere i huset og spilte musikk og arrangerte fester til alle døgnes tider. Når man sliter med egne ting så blir ikke saken bedre av at man aldri får slappet av fordi det er konstant bråk rundt seg. Til slutt klarte jeg ikke å bo der lengre.

For din egen del så burde headset og mindre hjemmefester være en liten pris å betale for tak over hodet og vissheten om at du ikke er til bry for naboer. Du er ikke den eneste med problemer her i verden og empati for de rundt deg er en fin ting å ha.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

sykkelen stod ikke i veien for noe. poenget er at naboen truet kompisen min for ingenting

Anonymkode: ebfe5...f5f

Hallo! Skjønner du ikke? Sykler skal ikke parkeres i oppgangene!!  Det er ikke lov!   Man skal ikke sette noe fra seg i oppgangen selv om det er plass! 

Hvis det hadde vært mulig skulle du hatt et kurs i det Å BO!

Endret av Muskath
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det blir ihvertfall ikke bedre av at naboen er psykopat og tvinger meg til å gå på nåler

Anonymkode: ebfe5...f5f

naboen blir mindre psykopat hvis du ikke har fest 3-5 ganger i uka

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Muskath skrev:

Hallo! Skjønner du ikke? Sykler skal ikke parkeres i oppgangene!!  Det er ikke lov!   Man skal ikke sette noe fra seg i oppgangen selv om det er plass! 

Hvis det hadde vært mulig skulle du hatt et kurs i det Å BO!

HALLO! Man skal ikke true folk! Det er ikke lov! skjønner du ikke!?

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, loveisland' skrev:

naboen blir mindre psykopat hvis du ikke har fest 3-5 ganger i uka

Naboen har vært psykopat hele tiden

2. dagen jeg bodde her tok han sikringen og så kom han og hamret på døren og hylte og skrek til meg. 

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Er du jente eller gutt, voksen/ung? 

Kommer jo litt an på hvor du er i livet. Men om du er voksen, så bør du respektere at naboen ikke vil ha musikk (som i dine ører sikkert er lavt). 

 

Anonymkode: 347bf...f58

Sikkert narkoman!

Anonymkode: c3e15...363

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...