Gå til innhold

HJÆLP! Jeg blir kasta ut! :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva i h h h er det for slags usmakelig holdning du har?? 

Til kommunen fikser? Fiks selv! 

Anonymkode: fcc66...242

Ts er tydeligvis ikke klar over at kommunen ikke lenger plikter å finne bolig til noen som blir kastet ut av namsmannen. De kommer ikke til å bistå med noen bolighjelp overhodet fremover. 

Anonymkode: 746dd...5ea

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ts beviser hvorfor folk med god grunn ikke leier ut til folk som får pengene fra nav.

Anonymkode: f7060...1e1

Nå syntes jeg du var ekstremt fordomsfull og direkte slem.Jeg kjenner 2 med fysiske lidelser som må få hjelp fra Nav, men de er jo helt normale mennesker med mye omsorg i seg. Å antyde at de fleste som får hjelp fra Nav er egoister som gir blanke i menneskene rundt seg er piss, for å si det mildt!

Anonymkode: 590c9...881

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan faktisk forsvare TS på dette. Noen folk er helt ekstremt anale på lyd, at de egentlig ikke burde bo i samme bygg som andre. 

Jeg bruker alltid hodetelefoner når jeg hører på musikk, og har gjort dette i 15 år. For rundt 10 år siden så fikk jeg en midlertidig nabo (der jeg leide), og fikk da første kveld et bank på døra, der han spurte om jeg kunne skru ned musikken. Jeg kommenterte at jeg hørte på musikk med øretelefoner, og fikk bare som svar at det plaget ham. 

De neste ukene fikk jeg klage på at han hørte meg gå i leiligheten, når skap o.l ble åpnet, og det var ikke måte på. Han flyttet ut etter 2 mnd. 

Har aldri i mitt liv, før eller siden, fått klager eller kommentarer på støy. Etter det, så gjorde jeg det til vane å spørre eventuelle naboer om de har hørt noe bråk fra min side, og får alltid et forfjamset nei. 

Så, jo, noen ganger kan man være maks uheldig med å få slike naboer. Kan være once in a lifetime, men det suger jo like mye.

Anonymkode: 23a22...c3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan faktisk forsvare TS på dette. Noen folk er helt ekstremt anale på lyd, at de egentlig ikke burde bo i samme bygg som andre. 

Jeg bruker alltid hodetelefoner når jeg hører på musikk, og har gjort dette i 15 år. For rundt 10 år siden så fikk jeg en midlertidig nabo (der jeg leide), og fikk da første kveld et bank på døra, der han spurte om jeg kunne skru ned musikken. Jeg kommenterte at jeg hørte på musikk med øretelefoner, og fikk bare som svar at det plaget ham. 

De neste ukene fikk jeg klage på at han hørte meg gå i leiligheten, når skap o.l ble åpnet, og det var ikke måte på. Han flyttet ut etter 2 mnd. 

Har aldri i mitt liv, før eller siden, fått klager eller kommentarer på støy. Etter det, så gjorde jeg det til vane å spørre eventuelle naboer om de har hørt noe bråk fra min side, og får alltid et forfjamset nei. 

Så, jo, noen ganger kan man være maks uheldig med å få slike naboer. Kan være once in a lifetime, men det suger jo like mye.

Anonymkode: 23a22...c3a

Greit nok at du kan forsvare ts anngående lyd, men her er det holdninger og ekstrem umodenhet som er det store problemet. 

Endret av Moomba
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg ha fest hver dag på dagtid til namsmannen kommer. jeg blir jo kastet ut uansett. så kan den jævla naboen bare lytte. han kan ikke ringe politiet før kl 23 uansett

ene kompisen min har trådløs høytaler med 20 timer batteritid. så den jævla naboen kan bare ta sikringen. vi trenger ikke lys på dagen uansett

Anonymkode: ebfe5...f5f

Er du virkelig interessert i å miste dette "flotte" anlegget ditt? Det er det som kommer til å skje når du ikke klarer å begrense musikken din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan faktisk forsvare TS på dette. Noen folk er helt ekstremt anale på lyd, at de egentlig ikke burde bo i samme bygg som andre. 

Jeg bruker alltid hodetelefoner når jeg hører på musikk, og har gjort dette i 15 år. For rundt 10 år siden så fikk jeg en midlertidig nabo (der jeg leide), og fikk da første kveld et bank på døra, der han spurte om jeg kunne skru ned musikken. Jeg kommenterte at jeg hørte på musikk med øretelefoner, og fikk bare som svar at det plaget ham. 

De neste ukene fikk jeg klage på at han hørte meg gå i leiligheten, når skap o.l ble åpnet, og det var ikke måte på. Han flyttet ut etter 2 mnd. 

Har aldri i mitt liv, før eller siden, fått klager eller kommentarer på støy. Etter det, så gjorde jeg det til vane å spørre eventuelle naboer om de har hørt noe bråk fra min side, og får alltid et forfjamset nei. 

Så, jo, noen ganger kan man være maks uheldig med å få slike naboer. Kan være once in a lifetime, men det suger jo like mye.

Anonymkode: 23a22...c3a

Anale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det vanskelig. ikke alle har samme forutsetninger i livet.

det er ikke alle som er født med en sølvdildo i rasshøllet sånn som du og andre i tråden tydeligvis har

 

har aldri skyllt på utlendinger for noe som helst. har mange kompiser som er utlendinger

Anonymkode: ebfe5...f5f

nå har du sett at flere her inne har hatt det vanskelig så slutt å innta offerrollen, bli voksen. At du har hatt det vanskelig rettferdiggjør ikke at du ikke skal ta hensyn til de rundt deg?! Jeg er og glad i å spille høy musikk. Flytta inn i borettslag, fikk klager men gang. Men hadde nok selvinnsikt til at jeg forsto at jeg har naboer som må på jobb kl.7 og som trenger en god nattesøvn, naboer har barn som gjerne vil sove osv. Jeg har vanket i rusmiljøet og den holdningen du har er så vanlig. Dra på nav å få sosialpenger fordi enn har brukt alt til pepper eller gatekjøkkenmat. Kommunen fikser ny leilighet til meg..Bare kreve og kreve, samtidig som de ikke greier innrette seg etter helt vanlige regler. Rusen gjør at man stagnerer mentalt og det er det første du bør fikse i livet ditt. Lykke til, du greier det om finner en mening i livet ditt og ser at rusen gjør at du ikke kommer deg videre. 

Anonymkode: 0798d...26b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Det er han som er problemet. Han er psykopat og ringer politiet eller tar sikringen istedenfor å banke på

Anonymkode: ebfe5...f5f

Så bra!!

hadde revet ned døren din og kasta deg på gata selv om jeg hadde vert naboen din.

Anonymkode: a844f...64a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2018 den 12.01, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg kan faktisk forsvare TS på dette. Noen folk er helt ekstremt anale på lyd, at de egentlig ikke burde bo i samme bygg som andre. 

Jeg bruker alltid hodetelefoner når jeg hører på musikk, og har gjort dette i 15 år. For rundt 10 år siden så fikk jeg en midlertidig nabo (der jeg leide), og fikk da første kveld et bank på døra, der han spurte om jeg kunne skru ned musikken. Jeg kommenterte at jeg hørte på musikk med øretelefoner, og fikk bare som svar at det plaget ham. 

De neste ukene fikk jeg klage på at han hørte meg gå i leiligheten, når skap o.l ble åpnet, og det var ikke måte på. Han flyttet ut etter 2 mnd. 

Har aldri i mitt liv, før eller siden, fått klager eller kommentarer på støy. Etter det, så gjorde jeg det til vane å spørre eventuelle naboer om de har hørt noe bråk fra min side, og får alltid et forfjamset nei. 

Så, jo, noen ganger kan man være maks uheldig med å få slike naboer. Kan være once in a lifetime, men det suger jo like mye.

Anonymkode: 23a22...c3a

Tror ikke en person som mener det er normalt å feste 1-3 ganger i uken og attpå fer ha masse venner på besøk til langt på natt tar så hensyn som du gjorde

Anonymkode: a844f...64a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en egoist! 

Jeg hadde engang en nabo som deg og jeg flyttet. Holdt på å klikke av å aldri sove en hel natt uten å bli avbrutt av den helvettes bassen og ropinga fra naboen/naboen sime venner. 

Anonymkode: 3a654...e9d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra!!

hadde revet ned døren din og kasta deg på gata selv om jeg hadde vert naboen din.

Anonymkode: a844f...64a

hadde du ikke turt. lett å være tøff på nettet

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld TS, flytt ut før du blir kastet ut. Er du klar over hvor mye du kan ende opp med å måtte betale for en slik prosesss? 

Anonymkode: b6f04...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For guds skyld TS, flytt ut før du blir kastet ut. Er du klar over hvor mye du kan ende opp med å måtte betale for en slik prosesss? 

Anonymkode: b6f04...4ae

nei. hva må jeg betale?

jeg har kontrakt ut september. men de vil kaste meg ut før. hvorfor skal jeg betale for det? det står svart på hvitt at jeg kan bo her ut september

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei. hva må jeg betale?

jeg har kontrakt ut september. men de vil kaste meg ut før. hvorfor skal jeg betale for det? det står svart på hvitt at jeg kan bo her ut september

Anonymkode: ebfe5...f5f

De kan selvfølgelig kaste deg ut før kontrakten går ut. Tror du en kontrakt er en sikkerhet mot å bli kastet ut? Akk så naiv....

Anonymkode: 4caf5...f84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du flytter ut når du skal og på avtalt måte med vasking og så videre så må du ikke betale noe. Da er eneste konsekvens av at du blir kasta ut at du må flytte.

Hvis namsmannen må komme og bytte lås, de må sette tingene dine på lager og leie inn vaskebyrå for å vaske etter deg kan du bli skyldig ganske store summer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke råd, så det må nav betale.

strengt tatt burde naboen betale. det er hans feil at jeg blir kastet ut

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke råd, så det må nav betale.

strengt tatt burde naboen betale. det er hans feil at jeg blir kastet ut

Anonymkode: ebfe5...f5f

Det er ikke sikkert at Nav betaler dette for deg. 

Anonymkode: c6000...2ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke råd, så det må nav betale.

strengt tatt burde naboen betale. det er hans feil at jeg blir kastet ut

Anonymkode: ebfe5...f5f

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

Er din egen skyld at du blir kasta ut. Du har da gitt fullstendig f... i at du flere ganger har fått klager.

Og har du ikke lagd opptil flere tråder her inne om at naboen klager for duspiller høy musikk??

Anonymkode: b9539...087

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert at Nav betaler dette for deg. 

Anonymkode: c6000...2ef

det må de

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

Er din egen skyld at du blir kasta ut. Du har da gitt fullstendig f... i at du flere ganger har fått klager.

Og har du ikke lagd opptil flere tråder her inne om at naboen klager for duspiller høy musikk??

Anonymkode: b9539...087

det er det jeg sier. det er naboen sin feil at jeg blir kastet ut. synes synd på han neste som kommer til å bo her og må gå på nåler hele tiden for å ikke bli terrorisert av naboen

Anonymkode: ebfe5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det må de

 

det er det jeg sier. det er naboen sin feil at jeg blir kastet ut. synes synd på han neste som kommer til å bo her og må gå på nåler hele tiden for å ikke bli terrorisert av naboen

Anonymkode: ebfe5...f5f

Det er din egen feil! Ikke naboens! Kan være flere enn en som har klaget....

Anonymkode: b9539...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...