Gå til innhold

Febmammas prøvedagbok


Febmamma

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Uff febmamma ❤️ får litt vondt av deg! 

Altså det er jo ikke synd på meg. Jeg er jo glad for at jeg i det hele tatt har klart å bli gravid, men en blir jo en hormonbombe av det 😂 ble enig med mannen om å bestille en privat ultralyd denne uken (om det ikke er for tidlig?) for jeg tenker det gjerne kan roe meg litt ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Febmamma skrev:

Altså det er jo ikke synd på meg. Jeg er jo glad for at jeg i det hele tatt har klart å bli gravid, men en blir jo en hormonbombe av det 😂 ble enig med mannen om å bestille en privat ultralyd denne uken (om det ikke er for tidlig?) for jeg tenker det gjerne kan roe meg litt ... 

Bør du ikke vente til neste uke? 🤔 Tenker at hjertet er vel først synlig neste uke, er ikke det uke 6 for deg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dog at det er fint for deg med en tidlig UL hvis det «roer» deg ned litt :) At du får se alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Tenker dog at det er fint for deg med en tidlig UL hvis det «roer» deg ned litt :) At du får se alt er bra!

Jeg skjønner ikke helt det ukegreiene . Jeg er i uke 6 nå. 5+2 imorgen . Jeg må nesten bare høre . Om jeg kan se et hjerte på mandag så skal jeg heller klare å vente 😆 er bare så redd for exu og måtte fjerne den siste egglederen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Febmamma skrev:

Altså jeg er visst i 6 graviditetsuke, men 5+2. fatter ikke helt 😂 gjorde jeg ikke sist heller

Du er fullgåtte 5 uker og 2 dager og i den 6 uken. Akkurat som du feks er 25 (fullgåtte) år men i ditt 26 år.

Jeg var på ultralyd 7+0 Og da var det et bankende hjerte. I utgangspunktet skal man kunne se et hjerte når man er fra 6+3 Tror jeg om jeg ikke tar feil. Men man kan jo være kortere på vei enn man tror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, lillemeg90 skrev:

Du er fullgåtte 5 uker og 2 dager og i den 6 uken. Akkurat som du feks er 25 (fullgåtte) år men i ditt 26 år.

Jeg var på ultralyd 7+0 Og da var det et bankende hjerte. I utgangspunktet skal man kunne se et hjerte når man er fra 6+3 Tror jeg om jeg ikke tar feil. Men man kan jo være kortere på vei enn man tror:)

Nettopp. Kanskje jeg ska vente da😜 jeg sendte en Mail og spurte jordmoren jeg så får vi se :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tidlig ultralyd om en uke ❤️ Var litt tidlig nå når jeg er 5+2😂 

er heldigvis roligere Idag og kjenner mer på glede enn stress . Går det galt så er det jo ingenting jeg kan gjøre uansett .  Hormonene bobler jo i hele kroppen, så imorgen kan det være full krise igjen😆 temmelig ustabilt med andre Ord .

ellers er symptomer 

* mye utflod (redd det er blod hele tiden😵)

* hodepine

* småkvalm innimellom 

* Større og ømme bryst 

* såre brystvorter (mitt første symptom)

* liker ikke det jeg vanligvis spiser lenger . 

* veldig sensitiv for lukter 

* blir fortere sliten 

* HORMONELL 

har heldigvis en tålmodig, forståelsesfull og snill mann oppi dette 😜😄❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til tidlig UL - og det blir en lettelse enten det er gode eller dårlige nyheter 😨 

jeg føler meg liksom ikke gravid selvom jeg er ei hormonbombe av de verre og veldig trøtt om dagen. Også småkvalm , men helst ETTER jeg har spist 🙄 i forrige svangerskap var det motsatt . Men men. Lite å gjøre men dagene går temmelig sakte når en er redd og bekymret 😪❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt står bra til med lille ❤️👶🏻 Jeg krysser fingrene for gode nyheter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Håper alt står bra til med lille ❤️👶🏻 Jeg krysser fingrene for gode nyheter!

Takk for det,  gode du ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Sååå spent på ultralyden din 😅👏👏

Åååh jeg og😨😨 kommer til å sove dårlig i natt ! Men imorgen kl 15 skjer det 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd . Alt så bra ut. Og det var 2!!!!!!!! Herregud 😂😂😂😂 jeg er så sjokkert !!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Da har jeg vært på ultralyd . Alt så bra ut. Og det var 2!!!!!!!! Herregud 😂😂😂😂 jeg er så sjokkert !!! 

Oi! Gratulerer så mye med tvillinger i magen❤ tenk det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillemeg90 skrev:
 

Oi! Gratulerer så mye med tvillinger i magen❤ tenk det du!

Ja tenk det ... jeg er helt skjelven og i sjokk. Hvordan i alle dager skal dette gå 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Febmamma skrev:
 

Ja tenk det ... jeg er helt skjelven og i sjokk. Hvordan i alle dager skal dette gå 😨

Hvordan reagerte mannen da? 

Det går nok helt fint! 😊 kjenner flere med tvillinger og de sier at barna har så utrolig mye glede av hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...