Gå til innhold

Febmammas prøvedagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikm Idag- veldig spent om den kommer Idag eller om den blir forskjøvet siden jeg hadde sen eggløsning . Håper den forskyves tilsvarende som eggløsning - for da har jeg ikke for kort lutealfase. 

Puppene mine er i allefall Harde , større og ømme som fy . Aldri opplevd så ille før mensen. «Å herregud» utbrøyt mannen når jeg tok av bhen i forgår😂Så spire eller mensen? Who knows🤷‍♀️ Tror nok mensen men 😆

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keep updated 😄

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Keep updated 😄

Ingen mensen. Murringer (ikke likt som mens murringer) og små stikninger i lysken . Var småuggen i hele går og puppene mine vil jeg kappe av. Men jeg aner jo ikke Om det er «sånn» jeg er før mensen nå etter at p pillesyklusen er stabilisert, og for tidlig og teste. 😨

Skrevet

Skjønner! Blir spennende 😊👏

Skrevet

12 dpo... Har hatt litt symptomer men symptomene mine før menstruasjon varierer fra syklus til syklus og de ligner på graviditetssymptomer så stoler ikke på disse lenger 😆 men har til nå

* små stikninger i ene siden og lysken 

* mye trøtt (noe mannen sa jeg også var før forrige mens) 

* i 4 dager hatt veldig spente/ømme bryst. Ømheten har avtatt men brystvortene er veldig rød og såre 😨 

* «bobling» nedre del av magen

* småkvalm til tider 

* ikke oppblåst som jeg pleier bli 4 dager før mensen. 

men altså. Den som leter etter symptomer finner symptomer . Det nye denne syklusen er de såre brystvortene, ellers har jeg kjent på alle symptomene uten å være gravid også 😆Har valgt å ikke teste denne gangen. Nederlaget og skuffelsen av en blendahvit test atter en gang er verre å håndtere følelsesmessig enn TR som kommer på besøk. Bare kjipt å måtte vente fire ekstra dager siden eggløsning kom på syklusdag 19 denne gangen. Jaja. Full rulle med min fineste 3 åring hele helgen , så tiden går nok fort ❤️

Skrevet
7 minutter siden, Febmamma skrev:

12 dpo... Har hatt litt symptomer men symptomene mine før menstruasjon varierer fra syklus til syklus og de ligner på graviditetssymptomer så stoler ikke på disse lenger 😆 men har til nå

* små stikninger i ene siden og lysken 

* mye trøtt (noe mannen sa jeg også var før forrige mens) 

* i 4 dager hatt veldig spente/ømme bryst. Ømheten har avtatt men brystvortene er veldig rød og såre 😨 

* «bobling» nedre del av magen

* småkvalm til tider 

* ikke oppblåst som jeg pleier bli 4 dager før mensen. 

men altså. Den som leter etter symptomer finner symptomer . Det nye denne syklusen er de såre brystvortene, ellers har jeg kjent på alle symptomene uten å være gravid også 😆Har valgt å ikke teste denne gangen. Nederlaget og skuffelsen av en blendahvit test atter en gang er verre å håndtere følelsesmessig enn TR som kommer på besøk. Bare kjipt å måtte vente fire ekstra dager siden eggløsning kom på syklusdag 19 denne gangen. Jaja. Full rulle med min fineste 3 åring hele helgen , så tiden går nok fort ❤️

Spennende febmamma 😍

Skrevet

Hjelpes . Skjelven og sjokka . Men hjelpes ❤️❤️❤️

D8E94782-3A1A-4A69-895E-F7F319EF41ED.jpeg

Skrevet

Gratulerer så mye 😍 her vil jeg følge med 😊 du blir å ha termin i mai du også da?

Skrevet
47 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Gratulerer så mye 😍 her vil jeg følge med 😊 du blir å ha termin i mai du også da?

Takk ❤️ 02.06 sier terminkalkulator 😄

Skrevet
1 minutt siden, Febmamma skrev:

Takk ❤️ 02.06 sier terminkalkulator 😄

Det blir juni ja😊 kjekt om du kommer inn i skravletråden for mai/juni ❤

Skrevet
11 timer siden, lillemeg90 skrev:

Det blir juni ja😊 kjekt om du kommer inn i skravletråden for mai/juni ❤

Hvor finner jeg den tråden?😜

Skrevet

Sjokket har lagt seg og gleden har overvunnet ❤️ Forstår ikke hvorfor jeg/vi blir så sjokkert - men jeg har vel blitt så vandt til blenda tester nå. Jeg hadde ingen tidligtester hjemme heller så tok bare en vanlig når jeg var oppe kl 07 for å tisse ( for 3. Gang gjennom natten), så hadde ikke forventa den ble positiv heller siden ikm er imorgen / tirsdag 😄 

Mannen ble så glad han felte noen tårer ❤️ og jeg har bestilt legetime til imorgen alt. Får tidlig UL pga tidligere exu , så blir en spennende tid framover👏 Håper håper håper spiren klorer seg fast og blir der til mai/juni ❤️❤️❤️❤️

Skrevet
1 time siden, Febmamma skrev:

Hvor finner jeg den tråden?😜

Det er u der dagbøker - terminklubber - mai/juni - Så finner du for 2019 :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så masse med positiv test:)

• Liker 1
Skrevet

Åååh, gratulerer 😍

• Liker 1
Skrevet

Idag har jeg vært hos legen :) fått henvisning til tidlig ultralyd og fikk melding allerede Idag om at det blir 15.10. :) 3 uker til, så håper håper jeg er gravid da enda!

er sykt bekymra , og klarer ikke glede meg overhode enda :( har hatt en exu og en kjemisk eller sa tidligere .. vet egentlig ikke hva det var🤷‍♀️

tok en ny test på utvannet urin og den er tydelig sterkere Idag enn igår, så håper det kan være et positivt tegn❤️🤰

CF9A862E-97DD-4B3C-BA26-215BC4999AC6.jpeg

Skrevet

Forstår følelsen! Jeg har 2 SA bak meg og det blir fryktelig mye bekymringer... godt å ha en ultralyd å se frem til!

• Liker 1
Skrevet

Dagene går sakte og jeg bekymrer meg konstant . Må si det var lettere å være prøver enn ny - gravid😪 hormonene er i full sving og jeg gråter av alt og ingenting . Har heldigvis hatt fri Idag, men har brukt dagen til å gråte av alt og ingenting gjennom hele dagen. Føler meg fullstendig gal😅

ultralyden ble flyttet til 11.10 . Passet dårlig med jobb den 15., så heldigvis gikk det i boks. Det er jo bare to uker til, men akkurat nå føles to uker uendelig lenge ❤️ Føler ting går galt med alle og venter bare på at det skal skje meg igjen... 😪

Skrevet
2 minutter siden, Febmamma skrev:

Dagene går sakte og jeg bekymrer meg konstant . Må si det var lettere å være prøver enn ny - gravid😪 hormonene er i full sving og jeg gråter av alt og ingenting . Har heldigvis hatt fri Idag, men har brukt dagen til å gråte av alt og ingenting gjennom hele dagen. Føler meg fullstendig gal😅

ultralyden ble flyttet til 11.10 . Passet dårlig med jobb den 15., så heldigvis gikk det i boks. Det er jo bare to uker til, men akkurat nå føles to uker uendelig lenge ❤️ Føler ting går galt med alle og venter bare på at det skal skje meg igjen... 😪

Forstår bekymringene dine ❤ det er tøft å gå rundt å være så redd for å miste!

Skrevet

Uff febmamma ❤️ får litt vondt av deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...