Maya89 Skrevet 21. oktober 2018 #341 Del Skrevet 21. oktober 2018 11 minutter siden, lillemeg90 skrev: Haha 😂 Haha, heksesykepleier😂😂 Så morro!😝 Tilbake til bekymring.. Tror det er viktig at vi ikke tenker så mye på det😃 Vet dette er enklere sagt enn gjort🤣 Men du er så nærme nå, at jeg ville kalt det rimelig sikkert😎👏 Synes dagene går langsomt jeg🙈 fortsatt 1,5 uke til uke 12😱😂 Føler det er mye som kan skje på den tiden... Men, skal gjøre mitt beste på å tenke på noe annet😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #342 Del Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, Maya89 skrev: Haha, heksesykepleier😂😂 Så morro!😝 Tilbake til bekymring.. Tror det er viktig at vi ikke tenker så mye på det😃 Vet dette er enklere sagt enn gjort🤣 Men du er så nærme nå, at jeg ville kalt det rimelig sikkert😎👏 Synes dagene går langsomt jeg🙈 fortsatt 1,5 uke til uke 12😱😂 Føler det er mye som kan skje på den tiden... Men, skal gjøre mitt beste på å tenke på noe annet😁 Lo godt når jeg så det 😂 Det er fryktelig vanskelig😅 men jeg har lest en del på statistikker for SA og hvordan risikoen er o hver uke. Den synker betraktelig rundt uke 12, men risikoen går bra hver dag frem mot det ❤ det er godt å tenke på! Og prøver å tenke på hvor mange som faktisk klarer det! Det blir bare så tydelig på nettet hvor mange som mister vi må bare prøve å være positive og ta en dag om gangen ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #343 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Her er det 7+4 og hele 4,5 uker igjen til 12uker. Det føles så lenge. Jeg har mistet 3 ganger. Ene gang i uke 9+ (SA, delvis MA med utskraping) og to i uke 10+ (MA, en oppdaget uke 14+ og en ikke lenge etter den inntraff begge først med cytotec og til slutt utskraping allikevel). Tiden jeg går i møte nå føles veldig nervepirrende. Jeg er enn så lenge ute i barselpermisjon (har 100% dekningsgrad) men det er ikke så mye tid å sove eller slappe av med en 2åring og en 1/2åring. Så jeg er ganske sliten allikevel. Jeg gleder meg til første UL (privat) om 1,5uker men jeg må prøve å få tatt en etter uke 12 også for å se at alt er ok. Jeg sover alt jeg kan om dagene. Endret 21. oktober 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #344 Del Skrevet 21. oktober 2018 6 minutter siden, kvinne35+ skrev: Her er det 7+4 og hele 4,5 uker igjen til 12uker. Det føles så lenge. Jeg har mistet 3 ganger. Ene gang i uke 9+ (SA, delvis MA med utskraping) og to i uke 10+ (MA, en oppdaget uke 14+ og en ikke lenge etter den inntraff begge først med cytotec og til slutt utskraping allikevel). Tiden jeg går i møte nå føles veldig nervepirrende. Jeg er enn så lenge ute i barselpermisjon (har 100% dekningsgrad) men det er ikke så mye tid å sove eller slappe av med en 2åring og en 1/2åring. Så jeg er ganske sliten allikevel. Jeg gleder meg til første UL (privat) om 1,5uker men jeg må prøve å få tatt en etter uke 12 også for å se at alt er ok. Jeg sover alt jeg kan om dagene. Tenk å være hjemme med to små og være i fleste trimester 🙈 det står det respekt av! Krysser fingrene for deg ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #345 Del Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Tenk å være hjemme med to små og være i fleste trimester 🙈 det står det respekt av! Krysser fingrene for deg ❤ Takk! Jeg føler meg veldig heldig!! Det skal bli travelt når arbeidsdagene starter på igjen. For ikke å snakke om utmattende. Det er mye tøffere å jobbe turnus i helsevesenet enn å være hjemme med to småtasser både med tanke på løft og travelhet men også fordi når man er hjemme kan man sette seg ned 5min innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #346 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 31 minutter siden, kvinne35+ skrev: Takk! Jeg føler meg veldig heldig!! Det skal bli travelt når arbeidsdagene starter på igjen. For ikke å snakke om utmattende. Det er mye tøffere å jobbe turnus i helsevesenet enn å være hjemme med to småtasser både med tanke på løft og travelhet men også fordi når man er hjemme kan man sette seg ned 5min innimellom. Jobber du også i helsevesenet? 😊 Jeg husker jeg synes permisjon var veldig fint men jeg ble sliten av å være så på hele tiden. Har nok noe med at det har første mann også Endret 21. oktober 2018 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #347 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 5 minutter siden, lillemeg90 skrev: Jobber du også i helsevesenet? 😊 Jeg husker jeg synes permisjon var veldig fint men jeg ble sliten av å være så på gele tiden. Har nok noe med at det har første mann også Ja jeg er bare helsefagarbeider da, over 15år bak meg nå i fast stilling så har gammel tittel. Å ja det er tungt med permisjonstiden men det er så mye tyngre når du skal kombinere jobben med barn og husdyr og mann etc. Når man tenker sånn så er det tiden hjemme veldig fin for man får lov å fokusere kun på familien og være 100% tilstede. Jeg elsker å være mamma!!! Veldig travelt, veldig hektisk, masse tidsklemmer, masse bleier, masse gråt, masse latter og masse masse masse kjærlighet!!!! Hehe ja er annerledes med første fordi da har man litt mer tid til overs. Når du har to og tre så har du ikke tid å savne noe da flyr dagene avgårde Endret 21. oktober 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #348 Del Skrevet 21. oktober 2018 8 minutter siden, kvinne35+ skrev: Ja jeg er bare helsefagarbeider da, over 15år bak meg nå i fast stilling så har gammel tittel. Å ja det er tungt med permisjonstiden men det er så mye tyngre når du skal kombinere jobben med barn og husdyr og mann etc. Når man tenker sånn så er det tiden hjemme veldig fin for man får lov å fokusere kun på familien og være 100% tilstede. Jeg elsker å være mamma!!! Veldig travelt, veldig hektisk, masse tidsklemmer, masse bleier, masse gråt, masse latter og masse masse masse kjærlighet!!!! Hehe ja er annerledes med første fordi da har man litt mer tid til overs. Når du har to og tre så har du ikke tid å savne noe da flyr dagene avgårde Helsefagarbeider er da ikke bare! 😊 når skal du tilbake i jobb? Ja du sier noe der. Godt å kunne være der hele tiden og ikke ha jobb i hodet når man er hjemme:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #349 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 11 minutter siden, lillemeg90 skrev: Helsefagarbeider er da ikke bare! 😊 når skal du tilbake i jobb? Ja du sier noe der. Godt å kunne være der hele tiden og ikke ha jobb i hodet når man er hjemme:) Jeg rekker å komme tilbake tidsnok til å jobbe jul og romjul og 1.nyttårsdag. Skulle heller ha fått ventet til over den perioden da. Hehe. Det er det. Herlig å få være mamma men det er jo alltid skjønt å komme tilbake i jobb igjen når man vet at barna blir godt ivaretatt Sist hadde jeg denne ammetiden hengende over meg. Denne gangen har barnet ikke evnet å amme og i tillegg var det melkeallergi for alle penga. Så her er det spesialerstatning. Første 3mnd var 100% kolikk preget så det gjorde sitt for den motoriske fremgangen så det har vært hektisk og er enda hektisk med oppfølginger innen 5 ulike instanser utenom helsestasjon og fastlege. Jeg håper at vi slipper billigere unna denne gangen! Siden planen er å være hjemme med den søte melkeallergikeren vår og den lille spiren i magen Endret 21. oktober 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #350 Del Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, kvinne35+ skrev: Jeg rekker å komme tilbake tidsnok til å jobbe jul og romjul og 1.nyttårsdag. Skulle heller ha fått ventet til over den perioden da. Hehe. Det er det. Herlig å få være mamma men det er jo alltid skjønt å komme tilbake i jobb igjen når man vet at barna blir godt ivaretatt Sist hadde jeg denne ammetiden hengende over meg. Denne gangen har barnet ikke evnet å amme og i tillegg var det melkeallergi for alle penga. Så her er det spesialerstatning. Første 3mnd var 100% kolikk preget så det gjorde sitt for den motoriske fremgangen så det har vært hektisk og er enda hektisk med oppfølginger innen 5 ulike instanser utenom helsestasjon og fastlege. Jeg håper at vi slipper billigere unna denne gangen! Siden planen er å være hjemme med den søte melkeallergikeren vår og den lille spiren i magen Det er jo typisk 😅 Melkeallergi her også men han la heldigvis godt på seg! Oppdaget det ikke før han fikk blod i bleiene rundt 6 mnd. Ble bedre når jeg spiste melkefritt, men jeg klarte nok ikke å holde meg helt unna for han ble veldig mye bedre på nutramigen 👌 godt det finnes erstatninger! Han reagerer fremdeles som treåring men ikke like ille som når han var baby 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #351 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 8 minutter siden, lillemeg90 skrev: Det er jo typisk 😅 Melkeallergi her også men han la heldigvis godt på seg! Oppdaget det ikke før han fikk blod i bleiene rundt 6 mnd. Ble bedre når jeg spiste melkefritt, men jeg klarte nok ikke å holde meg helt unna for han ble veldig mye bedre på nutramigen 👌 godt det finnes erstatninger! Han reagerer fremdeles som treåring men ikke like ille som når han var baby 😊 Åå du også har vært så uheldig ja. Her var det noe som skurret fra dag en. Første nesten 1 døgn på sykehuset så tok barnet bryst bare 3gang er og var totalt knocked out. Til slutt måtte vi insistere på å få tilsyn fordi det var bare EN våt bleie på sånn under et døgn og det var ikke mye fukt. Vektkurven gikk fra dag1 bare nedover og nedover og den er egentlig ikke særlig bra nå heller så de ønsker at vi skal gi masse olje i grøten og neocate active, neocate spoon, avokado osv. Egentlig er det en veldig stress tid å bli gravid på men det gjør ikke noe. Innen 9måneder har gått så er det nok mye bedre hehe. Spisevegring har vi og. Stramt tungebånd, hyppig oppkast, forstoppelses problematikk.. Så ville være greit på flere måter om vi slipper miste nå. Ikke bare får vi da en til baby men denne lille slipper å sendes i barnehagen med tanke på alt som har skjedd og forsinket motorikk og alt det. Eneste er jo at det vil bety EKSTREMT TRAVEL PERMISJON I VENTE!! Hva kommer det av at man får barn med melkeallergi egentlig? Det skulle jeg virkelig like å vite. Det må jo være et eller annet under svangerskapet enten det er noe med kosthold, vitamin/mineral mangler, for høy mengde stress... noe må jo påvirke det tenker jeg..? Nei jøss håper både du og jeg slipper å få barn med melkeallergi en gang til. Barnene er jo like skjønne fordet om men det er så mye som følger med av problemer og smerter osv. Endret 21. oktober 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #352 Del Skrevet 21. oktober 2018 4 minutter siden, kvinne35+ skrev: Åå du også har vært så uheldig ja. Her var det noe som skurret fra dag en. Første nesten 1 døgn på sykehuset så tok barnet bryst bare 3gang er og var totalt knocked out. Til slutt måtte vi insistere på å få tilsyn fordi det var bare EN våt bleie på sånn under et døgn og det var ikke mye fukt. Vektkurven gikk fra dag1 bare nedover og nedover og den er egentlig ikke særlig bra nå heller så de ønsker at vi skal gi masse olje i grøten og neocate active, neocate spoon, avokado osv. Egentlig er det en veldig stress tid å bli gravid på men det gjør ikke noe. Innen 9måneder har gått så er det nok mye bedre hehe. Spisevegring har vi og. Stramt tungebånd, hyppig oppkast, forstoppelses problematikk.. Så ville være greit på flere måter om vi slipper miste nå. Ikke bare får vi da en til baby men denne lille slipper å sendes i barnehagen med tanke på alt som har skjedd og forsinket motorikk og alt det. Eneste er jo at det vil bety EKSTREMT TRAVEL PERMISJON I VENTE!! Hva kommer det av at man får barn med melkeallergi egentlig? Det skulle jeg virkelig like å vite. Det må jo være et eller annet under svangerskapet enten det er noe med kosthold, vitamin/mineral mangler, for høy mengde stress... noe må jo påvirke det tenker jeg..? Nei jøss håper både du og jeg slipper å få barn med melkeallergi en gang til. Litt verre forløp hos dere enn hos oss då ja... håper lille vokser godt nå og tar det igjen! Vi trodde han bare hadde kolikk. Men gikk jo aldri over. Oppsøkte lege, miljøterapeut, kiropraktor... så mye falt på plass når han fikk diagnosen. Jeg har faktisk ikke lest på hvorfor de får det.. Men hører jo om at mange søsken har det 🤔 krysser fingrene for ingen allergi nå ja! Selv om vi har et melkefritt kosthold nå, det ville ikke blitt like stor omveltning om det skjer igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #353 Del Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Litt verre forløp hos dere enn hos oss då ja... håper lille vokser godt nå og tar det igjen! Vi trodde han bare hadde kolikk. Men gikk jo aldri over. Oppsøkte lege, miljøterapeut, kiropraktor... så mye falt på plass når han fikk diagnosen. Jeg har faktisk ikke lest på hvorfor de får det.. Men hører jo om at mange søsken har det 🤔 krysser fingrene for ingen allergi nå ja! Selv om vi har et melkefritt kosthold nå, det ville ikke blitt like stor omveltning om det skjer igjen Hehe nei det er værst første gang man skal sette seg inn i dette med allergi. Det er jo melk i alt mulig. Eldste her hadde det ikke (alle barnene er med samme mann, min ektemann ). Jeg håper jo at vi slipper å få det igjen men det kan vel ha noe med at eggene eldes kanskje? Egentlig tipper jeg litt på dette med kosthold og vitaminer/mineraler og sånn. Siden det er 3% som får det så har de sikkert ikke forsket nok. Vi var også hos kiropraktor før vi kom oss til fastlegen. Det var ingenting galt å finne der alt var fint sa kiropraktoren. Jeg var bare glad vi iallfall visste noe.. Vi visste vi kunne utelukke låsninger. Utrolig hva det betyr å føle at man kommer noen vei iallfall. Vi har ikke hatt melkeallergi på spedbarn/små barn i slekten før det kom her nå så det var helt nytt. Vi visste ikke hva vi skulle se etter og hvor vi skulle henge knappen men noe var galt det visste vi. Helsestasjonen og sånn så ingenting galt de syntes alt var bra og at barnet fulgte jo SIN kurve.. På sykehuset sa de "hva slags kurve da, jevnt nedover".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #354 Del Skrevet 21. oktober 2018 1 time siden, kvinne35+ skrev: Hehe nei det er værst første gang man skal sette seg inn i dette med allergi. Det er jo melk i alt mulig. Eldste her hadde det ikke (alle barnene er med samme mann, min ektemann ). Jeg håper jo at vi slipper å få det igjen men det kan vel ha noe med at eggene eldes kanskje? Egentlig tipper jeg litt på dette med kosthold og vitaminer/mineraler og sånn. Siden det er 3% som får det så har de sikkert ikke forsket nok. Vi var også hos kiropraktor før vi kom oss til fastlegen. Det var ingenting galt å finne der alt var fint sa kiropraktoren. Jeg var bare glad vi iallfall visste noe.. Vi visste vi kunne utelukke låsninger. Utrolig hva det betyr å føle at man kommer noen vei iallfall. Vi har ikke hatt melkeallergi på spedbarn/små barn i slekten før det kom her nå så det var helt nytt. Vi visste ikke hva vi skulle se etter og hvor vi skulle henge knappen men noe var galt det visste vi. Helsestasjonen og sånn så ingenting galt de syntes alt var bra og at barnet fulgte jo SIN kurve.. På sykehuset sa de "hva slags kurve da, jevnt nedover".. Tviler på at det har med at eggene eldes, jeg var 24 når jeg fikk gutten min:) Jeg tror egentlig at det har med gener å gjøre. Slik som noen feks. Har en genotype som gjør det mer sannsynlig å få cøliaki to søsken trenger likevel ikke ha den samme sammensetningen. satser på at vi slipper denne gangen! ✌ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 22. oktober 2018 #355 Del Skrevet 22. oktober 2018 Etter en tøff arbeidsuke og helg så ringte jeg legen i dag. De hadde ikke time før i morgen, men ville gi meg sykemelding fra og med i dag. Jeg er mye kvalm, men ikke hele tiden. I tillegg veldig sliten og stressa. Får veldig dårlig samvittighet ovenfor jobb i og med at jeg sikkert hadde klart å bite tenna sammen og stått i det.. men jeg tror det beste for både meg og forsteret er st jeg lytter til kroppen og hviler litt. Hvorfor skal første trimester være så hardt 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slaben Skrevet 22. oktober 2018 #356 Del Skrevet 22. oktober 2018 59 minutter siden, linsina skrev: Etter en tøff arbeidsuke og helg så ringte jeg legen i dag. De hadde ikke time før i morgen, men ville gi meg sykemelding fra og med i dag. Jeg er mye kvalm, men ikke hele tiden. I tillegg veldig sliten og stressa. Får veldig dårlig samvittighet ovenfor jobb i og med at jeg sikkert hadde klart å bite tenna sammen og stått i det.. men jeg tror det beste for både meg og forsteret er st jeg lytter til kroppen og hviler litt. Hvorfor skal første trimester være så hardt 😢 Jeg har faktisk tenkt flere ganger at jeg kunne ønske at jeg hadde litt hardere.. 😬 Men føler med deg og krysser fingrene for at du får det bedre 🤞🏻 Sitter med en følelse av at ting er unormalt og det gjør meg nervøs. Jeg har helt siden jeg fikk positiv test hatt lite symptomer. Jeg er ikke kvalm eller uggen overhodet, og når folk spør meg om dette hver dag føler jeg at det er noe galt med meg. Ja, jeg sovner litt tidligere enn vanlig på kveldene, gråter mye mer enn før og har ømme pupper, men sånn alt i alt har jeg det ganske fint. Det første jeg fikk høre når jeg fortalte om graviditeten (fortalte det på jobb med engang da det krevde tilpasninger. Hadde jeg ikke sagt det hadde de uansett skjønt det ila 3 dager) var hvor sliten jeg kom til å bli, kvalm, at jeg kom til å få masse fravær osv osv 😑 Litt deilig å «motbevise». Har egentlig følt at en del har vært litt «skadefro» 🤔😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 22. oktober 2018 #357 Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) 23 minutter siden, Slaben skrev: Jeg har faktisk tenkt flere ganger at jeg kunne ønske at jeg hadde litt hardere.. 😬 Men føler med deg og krysser fingrene for at du får det bedre 🤞🏻 Sitter med en følelse av at ting er unormalt og det gjør meg nervøs. Jeg har helt siden jeg fikk positiv test hatt lite symptomer. Jeg er ikke kvalm eller uggen overhodet, og når folk spør meg om dette hver dag føler jeg at det er noe galt med meg. Ja, jeg sovner litt tidligere enn vanlig på kveldene, gråter mye mer enn før og har ømme pupper, men sånn alt i alt har jeg det ganske fint. Det første jeg fikk høre når jeg fortalte om graviditeten (fortalte det på jobb med engang da det krevde tilpasninger. Hadde jeg ikke sagt det hadde de uansett skjønt det ila 3 dager) var hvor sliten jeg kom til å bli, kvalm, at jeg kom til å få masse fravær osv osv 😑 Litt deilig å «motbevise». Har egentlig følt at en del har vært litt «skadefro» 🤔😥 Det er heldigvis ikke alle som får symptomer ☺️ Det kan jo snu, så nyt det mens du kan. Alt er nok som det skal uansett ☺️💕 jeg er også bekymret, for jeg føler meg jo bare dårlig, ikke gravid om du skjønner. Blir også mer bekymret for at sjansen er større for at det går galt når jeg ikke har det bra (sånn med tanke på stress, sliten og mye lei meg). Endret 22. oktober 2018 av linsina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #358 Del Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, Slaben skrev: Jeg har faktisk tenkt flere ganger at jeg kunne ønske at jeg hadde litt hardere.. 😬 Men føler med deg og krysser fingrene for at du får det bedre 🤞🏻 Sitter med en følelse av at ting er unormalt og det gjør meg nervøs. Jeg har helt siden jeg fikk positiv test hatt lite symptomer. Jeg er ikke kvalm eller uggen overhodet, og når folk spør meg om dette hver dag føler jeg at det er noe galt med meg. Ja, jeg sovner litt tidligere enn vanlig på kveldene, gråter mye mer enn før og har ømme pupper, men sånn alt i alt har jeg det ganske fint. Det første jeg fikk høre når jeg fortalte om graviditeten (fortalte det på jobb med engang da det krevde tilpasninger. Hadde jeg ikke sagt det hadde de uansett skjønt det ila 3 dager) var hvor sliten jeg kom til å bli, kvalm, at jeg kom til å få masse fravær osv osv 😑 Litt deilig å «motbevise». Har egentlig følt at en del har vært litt «skadefro» 🤔😥 Er ikke enkelt å ha lite symptomer heller nei hvor langt er du på vei nå? En ultralyd er alltid betryggende om man er bekymret 43 minutter siden, linsina skrev: Det er heldigvis ikke alle som får symptomer ☺️ Det kan jo snu, så nyt det mens du kan. Alt er nok som det skal uansett ☺️💕 jeg er også bekymret, for jeg føler meg jo bare dårlig, ikke gravid om du skjønner. Blir også mer bekymret for at sjansen er større for at det går galt når jeg ikke har det bra (sånn med tanke på stress, sliten og mye lei meg). Var sikkert lurt med en sykemelding nå. Om noen uker er du kanskje bedre og klar for jobb igjen! Men dårlig gjort av arbeidsgiver å ikke ville tilrettelegge i form av sko/matter. Om du blir sykemeldt lenge og det kommer til møte med nav vil han nok få beskjed om å måtte det... Den gravidfølelsen hadde jeg ikke før uke 17-18 sist og jeg kjente liv. Den kommer nok ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slaben Skrevet 22. oktober 2018 #359 Del Skrevet 22. oktober 2018 Nå er jeg 10+5 Skal på ultralyd neste uke. Grugleder meg 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #360 Del Skrevet 22. oktober 2018 17 minutter siden, Slaben skrev: Nå er jeg 10+5 Skal på ultralyd neste uke. Grugleder meg 🤞🏻 Det blir nok bra! 😊 krysser fingrene for at alt er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå