Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #321 Del Skrevet 11. april 2005 Heia å God Morgen Jeg fikser ikke å sitte foran data og skal gjøre skolearbeid Men det gjør ikke nå, slapper litt av før eksamen på fredag er så flink at Se på den her, her finner du masse om deg og han på www.astro.com Håper du har det fint :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #322 Del Skrevet 11. april 2005 Du må skrive hva du/dere har ascendanten, månen og venus i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #323 Del Skrevet 11. april 2005 Ønsker deg en god mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #324 Del Skrevet 11. april 2005 God morgen Chrizzy! Kom meg sent opp idag, men la meg sent også da Uff ja, skolearbeid.. Lykke til på eksamen!! Mye å gjøre? Jeg har egentlig aldri likt skolen, har så lite selvdisiplin.. :oops: Men når du feks begynner å jobbe blir det så mye mer motiverende, når du får mer igjen for det Skal se på den siden. Har ikke aning på så mye måne & venus.. Men, jeg åpnet siden, er masse linker, hva velger jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #325 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Ønsker deg en god mandag Like så! Hva skal du idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #326 Del Skrevet 11. april 2005 Heia Prøv å gå på Astrodienst Free Horoscopes og så på portrait Lengre ned er det en sånn kjærlighetsgreie, i den samme ruten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #327 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Heia Prøv å gå på Astrodienst Free Horoscopes og så på portrait Lengre ned er det en sånn kjærlighetsgreie, i den samme ruten Fikk dette: Your sun sign is Leo. This is the sign in which the Sun is in your birth chart. Your Ascendant is in Libra, and your Moon is in Sagittarius. Hva sier det om meg generellt? .. eller, det står visst endel her.. Men vet ikke hva jeg gjør for å se hvordan jeg passer sammen med min kjære.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #328 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Like så! Hva skal du idag da? Gjøre ferdig cv`n og skrive en jobbsøknad.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #329 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Gjøre ferdig cv`n og skrive en jobbsøknad.. Uff, noe jeg gjør hele tiden.. Er du nettopp ferdig å studere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. april 2005 #330 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Fikk dette: Your sun sign is Leo. This is the sign in which the Sun is in your birth chart. Your Ascendant is in Libra, and your Moon is in Sagittarius. Hva sier det om meg generellt? .. eller, det står visst endel her.. Men vet ikke hva jeg gjør for å se hvordan jeg passer sammen med min kjære.. ? Jeg er også løve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #331 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Jeg er også løve!! Kult Har du vert inne på www.astro.com du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #332 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Fikk dette: Your sun sign is Leo. This is the sign in which the Sun is in your birth chart. Your Ascendant is in Libra, and your Moon is in Sagittarius. Hva sier det om meg generellt? .. eller, det står visst endel her.. Men vet ikke hva jeg gjør for å se hvordan jeg passer sammen med min kjære.. ? Lengre ned på den samme der det sto portrait så har de også noe gratis om par, se på det. Den er ganske utfyllende faktisk. Skal komme tilbake med noen linker til deg så du kan se litt på måne, asc og det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #333 Del Skrevet 11. april 2005 Ascendantet kan du kalle for masken din, den personen du viser utad, den du gjerne vil vises som og slik du ofte oppfattes av andre. http://www.astrologi.as/ Månen forteller om følelseslivet ditt, hvem du er inni deg på en måte. Slik som sola (det tegnet du er født i) sier noe om hvem du er så sier månen hva du føler. Der har du steinbukken, trygghet er veldi viktig for deg. Du blir veldi frustrert av å ikke vite hva du har av penger, jobb og slikt. Sikkert ekstra vanskelig for deg med den situasjonen du befinner deg i nå da. Men jeg skal se om jeg ikke finner noe mer om månen i de forskjellige tegnene, for jeg er egentlig ikke flink til det her. Venus hvordan du elsker og vil bli elsket. Her er en link til venus, den er på engelsk da http://www.cafeastrology.com/articles/love...rets_venus.html, håper du finne venus også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #334 Del Skrevet 11. april 2005 Takk for tips Chrizzy Vet ikke birthtime for forloveden, og derfor fikk jeg ikke opp noe Jaja.. Hvordan går det ellers? Jeg har vert i kaffen & røyken. Ellers ringt far min, ang lokale. Nå skal jeg ha meg noe frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. april 2005 #335 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Takk for tips Chrizzy Vet ikke birthtime for forloveden, og derfor fikk jeg ikke opp noe Jaja.. Hvordan går det ellers? Jeg har vert i kaffen & røyken. Ellers ringt far min, ang lokale. Nå skal jeg ha meg noe frokost. Frokost?! Da har ikke jeg spist frokost senest i dag da! Nå er det jo mer lunsj da... Du får heller si at du hoppet over frokosten! Astrologigreiene er super moro, ikke sant? God lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #336 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Frokost?! Da har ikke jeg spist frokost senest i dag da! Nå er det jo mer lunsj da... Du får heller si at du hoppet over frokosten! Astrologigreiene er super moro, ikke sant? God lunsj! Hadde kveldsmat rundt kl 02 inatt Alltid treg opp. Arbeidssøkende, og KG-avhengig Ja, kjempegøy med astrologi.. Jeg er nok litt overtroisk når det gjelder det meste Hva du gjør om dagene da? samme som meg , eller jobber el studere du? Koselig at du titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #337 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Takk for tips Chrizzy Vet ikke birthtime for forloveden, og derfor fikk jeg ikke opp noe Jaja.. Hvordan går det ellers? Jeg har vert i kaffen & røyken. Ellers ringt far min, ang lokale. Nå skal jeg ha meg noe frokost. Jeg har akkurat spist lunsj. Var oppe tidlig i dag, men har ingen undervisning har drukket massa masse kaffe her, er nesten helt skjelven. Har ringt og styrt masse med telefoner og skole. Tror jeg flytter til neste år, men er ikke helt sikker enda. I sånne fall så må jegt i alle fall bestemme meg ganske snart, for jeg må si opp leiligheten. Vi reiser til Kristiansand i juni, og jeg skal ha flyttet før det om jeg gjør det Lillesky sin sambo er også tvilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #338 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Jeg har akkurat spist lunsj. Var oppe tidlig i dag, men har ingen undervisning har drukket massa masse kaffe her, er nesten helt skjelven. Har ringt og styrt masse med telefoner og skole. Tror jeg flytter til neste år, men er ikke helt sikker enda. I sånne fall så må jegt i alle fall bestemme meg ganske snart, for jeg må si opp leiligheten. Vi reiser til Kristiansand i juni, og jeg skal ha flyttet før det om jeg gjør det Lillesky sin sambo er også tvilling Uffda, nesten litt kaffisjokk? Drikker altformye jeg også. Næ, så kult, at lillesky også er sammen med en tvilling! Hvor du flytter da? Kristiandsand kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #339 Del Skrevet 11. april 2005 Nå har jeg søkt på noen jobber. Ahh, blir gaaaal.. Kan ikke noen ansette meg snart da..? Jaja.. Får hoppe i dusjen snart. Uff, røyker som en pipe her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #340 Del Skrevet 11. april 2005 Sitat Uffda, nesten litt kaffisjokk? Drikker altformye jeg også. Næ, så kult, at lillesky også er sammen med en tvilling! Hvor du flytter da? Kristiandsand kanskje? Nei, vi skal bare dit og bo i dyreparken og se på apene og sånn Er ikke sikker enda, det spørs på hva jeg gjør neste år. Bergen, Alta eller Tromsø kanskje. Det er det jeg må finne alvorlig utav snarest Tvilling er et flott tegn Har vært sammen med en tvilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg