Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Skilpadden skrev:

Jeg tror oppriktig Sofie bare er en skuespiller. Ellers har jeg møtt for lite mennesker, siden det der er helt fremmed for meg.

Men jeg lurer på en ting. Siden seerne kan stemme hvem som skal på date med hvem, blir det altså da spilt inn på samme dag? Det synes jeg er forvirrende.

Noe kan være et par dager gamelt, noe er nyere. De mikser nok litt inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Skilpadden skrev:

Jeg tror oppriktig Sofie bare er en skuespiller. Ellers har jeg møtt for lite mennesker, siden det der er helt fremmed for meg.

Ja jeg er enig. Jeg reagerte når hun gråt og snakket med han eneste hun har fått kontakt med. Istedet for å si at hun føler seg litt malplassert i gruppa så sier hun at hun ikke er vant med å være en av de upopulære. Hun er ei voksen dame, ikke en hormonell tenåring hvor det viktigste i livet er hvor populær man er. Og jo, det er freaky og gå rundt i rommet å kikke på de andre som sover? Wtf

Endret av tuppa
  • Liker 9
Skrevet
Just now, tuppa said:

Ja jeg er enig. Jeg reagerte når hun gråt og snakket med han eneste hun har fått kontakt med. Istedet for å si at hun føler seg litt malplassert i gruppa så sier hun at hun ikke er vant med å være en av de upopulære. Hun er ei voksen dame, ikke en hormonell tenåring hvor det viktigste på skolen er hvor populær man er. Og jo, det er freaky og gå rundt i rommet å kikke på de andre som sover? Wtf

Hahaha, jeg trodde hun gjorde det for å finne serviettene sine? Det er litt creepy, men hun tok det med et smil og de andre flirte også, og jeg synes nesten det ble litt søtt siden det ble så rart. 

Men, ja. Hun ser godt voksen ut i forhold til de andre. Så hvis hun virkelig er sånn, vet jeg ikke om hun bare er skikkelig sær, eller bare en manipulerende narsissist. Bevisst eller ubevisst. 

Hadde ei venninne som alltid skrøt av seg selv på den måten. En dag konfronterte jeg henne med det og hun sa hun faktisk aldri tenkte over hvordan det hørtes ut for andre, innså det selv, takket meg, sluttet med det og nå er hun en av mine beste venner. Det kan jo hende Sofie bare ikke skjønner hvor dumt det høres ut?  

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Skilpadden skrev:

Hahaha, jeg trodde hun gjorde det for å finne serviettene sine? Det er litt creepy, men hun tok det med et smil og de andre flirte også, og jeg synes nesten det ble litt søtt siden det ble så rart. 

Men, ja. Hun ser godt voksen ut i forhold til de andre. Så hvis hun virkelig er sånn, vet jeg ikke om hun bare er skikkelig sær, eller bare en manipulerende narsissist. Bevisst eller ubevisst. 

Hadde ei venninne som alltid skrøt av seg selv på den måten. En dag konfronterte jeg henne med det og hun sa hun faktisk aldri tenkte over hvordan det hørtes ut for andre, innså det selv, takket meg, sluttet med det og nå er hun en av mine beste venner. Det kan jo hende Sofie bare ikke skjønner hvor dumt det høres ut?  

Tviler på at hun er narsissist. Hun mangler sjarmen, i tillegg til at hun ikke er god til å manipulere (hun er lett å gjennomskue). Men noe er ikke som det skal være, det er ganske klart.

Anonymkode: fda69...fb6

• Liker 3
Skrevet

Sofie har en veldig lite vennlig tone mot de andre jentene, hun eier tydeligvis ikke sosiale antenner. Sånn som når Victoria sa at hun kunne tatt initiativ og gått bort til en mann, så påsto Sofie at sånt ikke funker. Selv om det ikke funker for henne, så betyr det ikke at det er sånn for alle. Det er akkurat som om hun tror hun har fasiten. Hun viser også hvor lite respekt hun har når hun ikke husker noens navn etter de har sagt det flere ganger, og forklarer Magnhild at det er fordi hun aldri har kjent noen som heter det før 😂 Vondt å se på!

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tviler på at hun er narsissist. Hun mangler sjarmen, i tillegg til at hun ikke er god til å manipulere (hun er lett å gjennomskue). Men noe er ikke som det skal være, det er ganske klart.

Anonymkode: fda69...fb6

Jeg mener at det ikke er en nødvendig kriterie for narsisisme. Narsissme er jo ikke i seg en dårlig ting, men hun har klart for mye behov for bekreftelse og viser tydelige tegn på at hun sliter. For eksempel:
- ´´Jeg er sikkert den mest suksessrike av jentene her inne´´
- ´´Jeg tror ikke de er like bra som meg´´
- ´´De er så sjalue på meg´´ (Når de egentlig ikke har gjort noe mot henne) osv osv osv. 

Selv med interesse for psykologi (som Sofie så fint sier selv), har jeg ikke nok kompetanse for å diagnosere henne. Så det er sagt. Men det er klart hun sliter med ett eller annet, med mindre atferden hennes ikke er et skuespill. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan ha forståelse for at unge tidlig i 20 årene kan finne på å bli med i et sånt program, men i 30 årene?? Hva feiler det folk?
Hun Sofie... det må være skuespill for å lage intriger? Er vel ingen voksne som oppfører seg sånn? Ellers fikk jeg inntrykk av at jentene var flotte og naturlige, selv om jeg ikke kommer til å se programmet igjen.

Anonymkode: a01ae...889

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Leneol skrev:

Noe kan være et par dager gamelt, noe er nyere. De mikser nok litt inn.

Nei, det er alltid spilt inn dagen før. 

Anonymkode: 23830...268

Skrevet (endret)

.

Endret av Janzypants
.
Skrevet

Hvor har dere det fra at fortellerstemmen er Vidar Villa? Finner ingenting når jeg googler det, navnet hans (verken artistnavnet eller det vanlige navnet), står på "rulleteksten", og stemmen høres jo ikke ut som hans? 

Jeg får helt fnatt av Sofie. Herlighet. Syns synd på Andreas. Hun virker jo ikke å eie noen form for sosiale antenner? Jeg hadde ikke klart mange dager inne der med henne :P 

Anonymkode: 178af...4da

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har dere det fra at fortellerstemmen er Vidar Villa? Finner ingenting når jeg googler det, navnet hans (verken artistnavnet eller det vanlige navnet), står på "rulleteksten", og stemmen høres jo ikke ut som hans? 

Prøvde å google det selv 😂 Men narratøren sa jo i 1. episode at han ville kalle villaen for Vidar Villa, men at det ble nedstemt. Kanskje det er derfor noen tror det er han?

• Liker 3
Skrevet

Synes gutter at Andrea er fin? Synes ikke hun er så fin at hun kan være så sinsykt kresen som hun fremstår? Eller er det noe jeg ikke ser?

• Liker 8
Skrevet

Helt seriøst, hva er GREIA til hun Sofie?? Vet seriøst ikke om jeg orker å se på. 

Skrevet

Jodel sier at voiceoveren er Rasmus Wold

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, Leneol skrev:

Synes gutter at Andrea er fin? Synes ikke hun er så fin at hun kan være så sinsykt kresen som hun fremstår? Eller er det noe jeg ikke ser?

Hun er jo "kjendis" da... 🤷‍♀️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jodel sier at voiceoveren er Rasmus Wold

Det stemmer 👍

Anonymkode: 7e27c...a19

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er alltid spilt inn dagen før. 

De går jo og legger seg og står opp igjen, kan jo ikke være filmet på en dag.

Endret av Leneol
Skrevet

Snakker Tone slik alltid? Virker som hun presser frem nedeleppen når hun snakker.. Ser ikke naturlig ut så derfor jeg lurer. 

Skrevet

Har de tilgang på egne mobiltelefoner? Ser de er flere som sitter med den..

Anonymkode: 2858e...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...