Gå til innhold

Love Island - norsk versjon

calium

Anbefalte innlegg

12 timer siden, nirvania skrev:

Jaa samme her! Synes programmet var dørgende kjedelig i starten, men er jo faktisk nå det begynner å bli intreressant. 
Ja, det gjør vi helt sikkert :) Forøvrig tror jeg faktisk det kun er Ellinor og Cristian som kommer til å vare. Andrea og Morten sier vel "vi sees" på flyplassen hjem til Norge, men ser hverandre aldri igjen.. haha huff. 

Jeg har og troa på Ellinor og Christian, men det virker som sjalusi kan ødelegge for dem. Folk er ekle, du skal ikke se borti i fra at folk kommer med rykter og usannheter om dem når de kommer hjem, som kan sette forholdet på prøve. F.eks. har Paradise-Sofie fortalt at folk kommer med falske utroskapsrykter mellom henne og Morten, som er usanne. Jeg tror må man virkelig stole på hverandre og ikke bli usikker eller sjalu skal man stå i mot sånne rykter og ikke bli i tvil, selv om man skjønner at folk sprer falske rykter for å ødelgge, så er det jammen fort å begynne å tvile likevel. Hva om det er sant?

Jeg har faktisk troa på Andrea og Morten, jeg synest de virker så avslappet i forholdet allerede. Problemet er vel avstanden, hun bor i Oslo og han studerer i Kristiansand eller noe? Så det er vel den situasjonen som kanskje gjør til at de ikke blir så seriøst, men jeg tipper de kommer til å prøve en stund jeg.

Jeg har også troa på Bruna og Niclas, de har vel samme avstandsproblem, med Oslo og Bergen? Men, Martine Lunde og Aleksander fra Paradise har jo hatt et sånt avstandsforhold lenge og de har klart seg kjempefint, så det kan jo gå. 

Silje og Andreas har jeg ikke tro på kan vare lenger, er nok redd for at Andreas er for overfladisk og ikke helt klarer å finne ut av dette med følelsene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Bruna og Niclas så godt, synes de er så søte sammen. Tror nok de kan få det virkelig gøy sammen. Og om de ikke varer i lengden ute, tror jeg de kommer til å holde en stund. Så jeg stemmer på de.

Anonymkode: 5f241...b52

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bunny_94 skrev:

nei, jeg er ikke Magnhild... Bare en vanlig dame som mister troen på menneskeligheten når folk behandler andre på den måten, og rettferdiggjør det med "men dette må hun tåle". Hun er bare et menneske hun og!

Magnhild behandler ikke mennesker rundt seg med respekt. Se på det slik... Hvor mange har Ellinor kranglet/diskutert med der inne? Eller Bruna? Eller Morten? Stemningen har jamt over vært god der inne, ingen typiske "Ex on the Paradise Hotel" - konflikter der inne. 

Og så har vi Magnhild, som rakk å gi Andrea, Martin og Anne Marthe flere overhøvlinger i løpet av få uker der inne, samt at hun behandlet Einar skikkelig tarvelig når hun brukte han for å holde seg der inne (slik at Einar valgte bort Rebecca som var veldig interessert i han) og i tillegg sa hun mange ting foran Einar som jeg tenker man på genrelt grunnlag ikke sier av respekt for den man er partner med. 

Å miste troen på menneskeheten fordi noen reagerer på slik oppførsel er litt overkill... Hun har vist lite forståelse, respekt og medmenneskelighet ovenfor andre der inne, men forventet det av andre i bøtter og spann. Og de som ikke har gjort det hun ønsket, har hun tatt hevn på i form at frekke kommentarer og høylytte diskusjoner. Det er mye man kan unnskylde med at "man bare er et menneske", som for eksempel å overreagere i en situasjon eller to - for så å beklage seg ovenfor vedkommende når man får tenkt seg om. Men ikke gjentakende og konsekvent utskjelling og nedsettende kommentarer som aldri kommer etterfulgt av en eller annen form for unnskyldning - da er det faktisk verdiene og holdningene det er noe galt med og man kan ikke gjemme seg bak at "man er bare et menneske". Mennesker flest er født med samvittighet og selvinnsikt nok til å angre og be om unnskyldning når de har vært ufine mot medmennesker. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Bruna og Niclas så godt, synes de er så søte sammen. Tror nok de kan få det virkelig gøy sammen. Og om de ikke varer i lengden ute, tror jeg de kommer til å holde en stund. Så jeg stemmer på de.

Anonymkode: 5f241...b52

Jeg kan ikke forstå at Bruna holder ut med Niclas! Han er jo så utrolig dum og lite kunnskapsrik! Er han fylt 18 år eller? Hjelpes for noen utsagn og måte å snakke på!

Bruna er virker jo så søt og rolig, jeg tror hun blir lurt trill rundt av Niclas.

#mine meninger basert på hvordan TV fremstiller dem!

Anonymkode: 03780...33e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pinkpashion said:

Magnhild behandler ikke mennesker rundt seg med respekt. Se på det slik... Hvor mange har Ellinor kranglet/diskutert med der inne? Eller Bruna? Eller Morten? Stemningen har jamt over vært god der inne, ingen typiske "Ex on the Paradise Hotel" - konflikter der inne. 

Og så har vi Magnhild, som rakk å gi Andrea, Martin og Anne Marthe flere overhøvlinger i løpet av få uker der inne, samt at hun behandlet Einar skikkelig tarvelig når hun brukte han for å holde seg der inne (slik at Einar valgte bort Rebecca som var veldig interessert i han) og i tillegg sa hun mange ting foran Einar som jeg tenker man på genrelt grunnlag ikke sier av respekt for den man er partner med. 

Å miste troen på menneskeheten fordi noen reagerer på slik oppførsel er litt overkill... Hun har vist lite forståelse, respekt og medmenneskelighet ovenfor andre der inne, men forventet det av andre i bøtter og spann. Og de som ikke har gjort det hun ønsket, har hun tatt hevn på i form at frekke kommentarer og høylytte diskusjoner. Det er mye man kan unnskylde med at "man bare er et menneske", som for eksempel å overreagere i en situasjon eller to - for så å beklage seg ovenfor vedkommende når man får tenkt seg om. Men ikke gjentakende og konsekvent utskjelling og nedsettende kommentarer som aldri kommer etterfulgt av en eller annen form for unnskyldning - da er det faktisk verdiene og holdningene det er noe galt med og man kan ikke gjemme seg bak at "man er bare et menneske". Mennesker flest er født med samvittighet og selvinnsikt nok til å angre og be om unnskyldning når de har vært ufine mot medmennesker. 

Der sa du akkurat det jeg tenker ❤️ Tommel opp 👍🏼

Anonymkode: 5ecf5...e7e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnhild er allerede i gang på instagram. Det er visst ikke som det ser ut som og er klippet i favør for Anne Marte 😂

Veldig overraskende å høre fra Magnhild altså 😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, loveisland' skrev:

Magnhild er allerede i gang på instagram. Det er visst ikke som det ser ut som og er klippet i favør for Anne Marte 😂

Veldig overraskende å høre fra Magnhild altså 😂

Link? 

Anonymkode: f4040...571

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at tanken på en halv million potensielt gjør det litt lettere å holde ut humoren til Nicklas

Anonymkode: f0f0b...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at hun mener det er klippet vekk noe ?

Anonymkode: 5676b...da0

Hun svarer på et spm på my story at det er klippet i Anne Marthes favør. Hun skal ha live sending kl 23 hvor hun tydeligvis skal fortelle om alt sammen

Anonymkode: fac24...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, loveisland' said:

For et utrolig fascinerende menneske. Vi spådde jo at disse uttalelsene ville komme. Men ikke 4 sekunder etter at hun får tilbake mobilen sin. Hun har forøvrig slettet alle negative kommentarene. 11 av 10 Maghnild slår til igjen. Benektelse = 12/10. Hun utnytter jo fortsatt enhver anledning til å snakke dritt om AM. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Skilpadden skrev:

For et utrolig fascinerende menneske. Vi spådde jo at disse uttalelsene ville komme. Men ikke 4 sekunder etter at hun får tilbake mobilen sin. Hun har forøvrig slettet alle negative kommentarene. 11 av 10 Maghnild slår til igjen. Benektelse = 12/10. Hun utnytter jo fortsatt enhver anledning til å snakke dritt om AM. 

I know. Veldig spesiell oppførsel av en dame på 29 år. Hun har jo ikke på love island en eneste gang nevnt en spesifikk hendelse hvor Anne Marte har prøvd å få henne ut, ikke har hun nevnt at noen har sagt det til henne heller. Spennende å se hva hun kommer med på "live-sending" i kveld (Erik Sæther nr. 2), tipper det blir fler vrangforestillinger og en meget pinlig affære... At hun ikke tar selvkritikk etter å ha sett episoden er jo faktisk helt sjukt

Endret av loveisland'
skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på Andrea og Morten denne gangen, synes de er søte sammen. De siste ukene har jo Magnhild og drama rundt henne tatt opp minst 50% av programmet, så det har blitt lite tv-tid på de andre egentlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at Magnhild vil fortelle med egne ord, men skjønner ikke hvordan det skal forandre noen ting? Spiller det egentlig noen rolle om AM prøvde å få henne ut eller ikke? Magnhild sa jo selv til Einar at det ikke kom til å bli noen mellom dem på utsiden, for så å ombestemme seg, greit nok. Men så får du Andrea og Morten til å prøve og holde hun nye og Einar fra hverandre, fordi du ikke vil hjem? Så da er det altså greit å ødelegge for Einar og hun nye, men AM skal ikke blande seg i dine affærer? Oh the drama! :hoho:

Anonymkode: 19bcf...075

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med vedkommende over her, det spiller egentlig ingen trille om Anne Marte faktisk prøvde å få ut Magnhild (sier ikke at det er tilfelle). Så jeg kan ikke skjønne at hun skal greie å redde sitt eget rykte ved å ha en livefeed 😂 Informasjonen derifra må så klart postes på kvinneguiden (her). Jeg skal se og oppdatere, men trenger at flere enn meg ser og gjør det i tilfelle jeg misser/glemmer noe. Er også greit at det er flere innfallsvinkler i tilfelle noen av oss skulle bli hjernevasket (as if 😂)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med vedkommende over her, det spiller egentlig ingen trille om Anne Marte faktisk prøvde å få ut Magnhild (sier ikke at det er tilfelle). Så jeg kan ikke skjønne at hun skal greie å redde sitt eget rykte ved å ha en livefeed 😂 Informasjonen derifra må så klart postes på kvinneguiden (her). Jeg skal se og oppdatere, men trenger at flere enn meg ser og gjør det i tilfelle jeg misser/glemmer noe. Er også greit at det er flere innfallsvinkler i tilfelle noen av oss skulle bli hjernevasket (as if 😂)

Jeg skal prøve å bidra med et recap 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...