AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #381 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, Summ skrev: Ja, jeg trodde igår at hun skulle si at hun savnet Morten eller noe, siden hun gråt fordi Morten var med Andrea, også eskalerer det til å gråte fordi hun ikke får oppmerksomhet og gråter fordi den nye ikke er hennes type.., er ikke poenget å prøve å bli værende til det kommer en hun liker? Da kan hun ikke oppføre set slik... Tja joda helt enig, men for eksempel arwin som prøvde å legge inn aksjer hos flere han egentlig ikke likte kun for å få bli å se om noen mer passende kom inn, han fikk jo mye pryl her han og. Det hadde jo Victoria fått både der inne og her om hun f eks hadde kjempa for Martin med nebb og klør nå og driti i både andrea og Magnhild. Det er jo et spill så det er jo det de burde gjøre men forstår godt at de heller vil bevare husfreden og viser respekt for de andre deltakerne og setter seg selv til siden og stille venter på noen ny inn Anonymkode: e49c0...eec
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #382 Skrevet 10. september 2018 Er det nesten ingen som melder seg på Love Island? Tenker siden han Marius har kommet inn. Ikke sjarmerende i det hele tatt, så her skjønner jeg godt at Viktoria blir skuffet. Det samme var jo med hun Sofie - hun var jo helt på bærtur. Beklager å måtte være overfladisk, men seere vil ha personer med utseende over gjennomsnittet gjennom tv-ruta, og da treffer dessverre ikke Marius helt. Ellers må jeg si at mine favoritter er Bruna, Christian, Nicklas, Viktoria og Magnhild. Mange har kritisert Magnhild for å være bitchy, men jeg digger hennes direkte væremåte. Hun virker rett og slett smart. Anonymkode: 9597f...9de 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #383 Skrevet 10. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det nesten ingen som melder seg på Love Island? Tenker siden han Marius har kommet inn. Ikke sjarmerende i det hele tatt, så her skjønner jeg godt at Viktoria blir skuffet. Det samme var jo med hun Sofie - hun var jo helt på bærtur. Beklager å måtte være overfladisk, men seere vil ha personer med utseende over gjennomsnittet gjennom tv-ruta, og da treffer dessverre ikke Marius helt. Ellers må jeg si at mine favoritter er Bruna, Christian, Nicklas, Viktoria og Magnhild. Mange har kritisert Magnhild for å være bitchy, men jeg digger hennes direkte væremåte. Hun virker rett og slett smart. Anonymkode: 9597f...9de Marius virka snill han, ikke noe i veien med han selvom han ikke så ut som en photoshoppa Brad Pitt vel. Nå har folk her inne etterlyst mer normale folk og ikke bare bloggere og Instagramfamejegere og nå kom det en normal fyr så er det galt og?! Nei seere vil ikke ha folk over gjennomsnittet utseendemessig selvom det er det unge jenter liker å se på. Love Island har heldigvis en mer seriøs og sunnere ramme enn opererte folk som er med for famens skyld. Jeg er glad og lettet over at den vanlige mannen i gata blir mer representert! Overfladiske møkkafolk kan du se i andre programmer om det er det du liker å se på. Jeg liker å se på vanlige folk, vanlig oppførsel som jakter kjærligheten og ikke gjennomoppererte damer som bretter ut musa på TV og har gruppesex på dag 3. Da skrur jeg av tven! Anonymkode: e49c0...eec 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #384 Skrevet 10. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det nesten ingen som melder seg på Love Island? Tenker siden han Marius har kommet inn. Ikke sjarmerende i det hele tatt, så her skjønner jeg godt at Viktoria blir skuffet. Det samme var jo med hun Sofie - hun var jo helt på bærtur. Beklager å måtte være overfladisk, men seere vil ha personer med utseende over gjennomsnittet gjennom tv-ruta, og da treffer dessverre ikke Marius helt. Ellers må jeg si at mine favoritter er Bruna, Christian, Nicklas, Viktoria og Magnhild. Mange har kritisert Magnhild for å være bitchy, men jeg digger hennes direkte væremåte. Hun virker rett og slett smart. Anonymkode: 9597f...9de Vet om fler som har meldt seg på, men de er uattraktive og ganske feite. Marius er slank idet minste Anonymkode: e3a9c...b07
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #385 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Marius virka snill han, ikke noe i veien med han selvom han ikke så ut som en photoshoppa Brad Pitt vel. Nå har folk her inne etterlyst mer normale folk og ikke bare bloggere og Instagramfamejegere og nå kom det en normal fyr så er det galt og?! Nei seere vil ikke ha folk over gjennomsnittet utseendemessig selvom det er det unge jenter liker å se på. Love Island har heldigvis en mer seriøs og sunnere ramme enn opererte folk som er med for famens skyld. Jeg er glad og lettet over at den vanlige mannen i gata blir mer representert! Overfladiske møkkafolk kan du se i andre programmer om det er det du liker å se på. Jeg liker å se på vanlige folk, vanlig oppførsel som jakter kjærligheten og ikke gjennomoppererte damer som bretter ut musa på TV og har gruppesex på dag 3. Da skrur jeg av tven! Anonymkode: e49c0...eec Og du syns gamle PH deltakere som Andrea, Isabelle Eriksen og Erik Sæter representerer helt vanlige folk, og at de tilfeldigvis har meldt seg på for å jakte på kjærligheten, og ikke fordi de er pr-kåte og at TV3 prøver å tiltrekke seg fler seere med å la akkurat de få bli med? Anonymkode: c3710...5b3
Leneol Skrevet 10. september 2018 #386 Skrevet 10. september 2018 Hvorfor må de være så ekle på Love Island? https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/973730 Dagens episode er en ekkel klinelek. Blir helt kvalm, hva blir det neste? Menneskelig skolopender?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #387 Skrevet 10. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Marius virka snill han, ikke noe i veien med han selvom han ikke så ut som en photoshoppa Brad Pitt vel. Nå har folk her inne etterlyst mer normale folk og ikke bare bloggere og Instagramfamejegere og nå kom det en normal fyr så er det galt og?! Nei seere vil ikke ha folk over gjennomsnittet utseendemessig selvom det er det unge jenter liker å se på. Love Island har heldigvis en mer seriøs og sunnere ramme enn opererte folk som er med for famens skyld. Jeg er glad og lettet over at den vanlige mannen i gata blir mer representert! Overfladiske møkkafolk kan du se i andre programmer om det er det du liker å se på. Jeg liker å se på vanlige folk, vanlig oppførsel som jakter kjærligheten og ikke gjennomoppererte damer som bretter ut musa på TV og har gruppesex på dag 3. Da skrur jeg av tven! Anonymkode: e49c0...eec Please! Ta idol Tone som et eksempel. Dersom hun hadde vært under gjennomsnittet pen, så hadde hun aldri blitt viet like mye oppmerksomhet - verken fra tv2, eller «fansa». Guttene ville være kjæresten, og jentene ville være henne. Akkurat det samme med programmer som Love Island. Folk kan si hva de vil, men utseende er avgjørende for et bra førsteinntrykk. Så kommer så klart personlighet osv. I andre rekke. Anonymkode: 9597f...9de
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #388 Skrevet 10. september 2018 Gøyeste Love Island-øyeblikket til nå MÅ være da Niklas fikk alle guttene til for love Iceland😍😍 Anonymkode: 35055...2bc 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #389 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du syns gamle PH deltakere som Andrea, Isabelle Eriksen og Erik Sæter representerer helt vanlige folk, og at de tilfeldigvis har meldt seg på for å jakte på kjærligheten, og ikke fordi de er pr-kåte og at TV3 prøver å tiltrekke seg fler seere med å la akkurat de få bli med? Anonymkode: c3710...5b3 Nei overhodet ikke, det har jeg heller ikke sagt. Tvert i mot sier jeg at det er enda godt det kommer inn noe annet enn bloggere der , og skrev Åneeei når det ble kjent at Erik kom inn. Men det er åpenbart at produksjonen bruker noen av disse som trekk plaster for flere seere ja, dette fordi de er kjente , ikke nødvendigvis fordi de er pene. (Jeg syntes ingen av dem er noe pene) Anonymkode: e49c0...eec 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #390 Skrevet 10. september 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Please! Ta idol Tone som et eksempel. Dersom hun hadde vært under gjennomsnittet pen, så hadde hun aldri blitt viet like mye oppmerksomhet - verken fra tv2, eller «fansa». Guttene ville være kjæresten, og jentene ville være henne. Akkurat det samme med programmer som Love Island. Folk kan si hva de vil, men utseende er avgjørende for et bra førsteinntrykk. Så kommer så klart personlighet osv. I andre rekke. Anonymkode: 9597f...9de Men utseendet er ikke avgjørende for å finne kjærligheten, som dette programmet faktisk handler om! Anonymkode: e49c0...eec 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #391 Skrevet 10. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men utseendet er ikke avgjørende for å finne kjærligheten, som dette programmet faktisk handler om! Anonymkode: e49c0...eec Tror det heller er at de må ha mennesker som lager litt liv og drar opp stemninga litt Anonymkode: 35025...a84
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #392 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du syns gamle PH deltakere som Andrea, Isabelle Eriksen og Erik Sæter representerer helt vanlige folk, og at de tilfeldigvis har meldt seg på for å jakte på kjærligheten, og ikke fordi de er pr-kåte og at TV3 prøver å tiltrekke seg fler seere med å la akkurat de få bli med? Anonymkode: c3710...5b3 Kommer Erik Sæther inn? Anonymkode: b1a62...c71
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #393 Skrevet 10. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer Erik Sæther inn? Anonymkode: b1a62...c71 Jepp Anonymkode: c3710...5b3
missmcbeal Skrevet 10. september 2018 #395 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer Erik Sæther inn? Anonymkode: b1a62...c71 Jeg lurer på hvor dere har det fra? Jeg sjekket storyen hans på Instagram, og han satt på et fly i går, men i dag så trente han på et treningssenter i Norge... så han har nok bare fløyet til en annen del av landet.
Marriet Skrevet 10. september 2018 #396 Skrevet 10. september 2018 20 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg lurer på hvor dere har det fra? Jeg sjekket storyen hans på Instagram, og han satt på et fly i går, men i dag så trente han på et treningssenter i Norge... så han har nok bare fløyet til en annen del av landet. Tenker det samme. Jeg skrev her inne at jeg så han tok fly i går. Men ser ut som det var opp til eller ned fra Tromsø gitt. Tror det kunne blitt leven med han der inne. Men nå er det vel ikke akkurat ph-reunion vi skal se på heller. Spent på de to nye damene. Tror de kan lage litt uro for de allerede etablerte parene også. Synes det var fint å høre han nye Marius si at han synes Bruna er flott. Tror faktisk de kunne vært en god match. Nicklas og Bruna synes jeg faktisk passer best som venner. Tror de ville slitt med å få forholdet ned på jorda og blitt seriøse. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #397 Skrevet 11. september 2018 Jeg får bare mer og mer sansen for Bruna, hun er jo helt nydelig(skjønner meg ikke på dere som skriver at hun er «under snittet»)! Håper det er en gryende romanse mellom henne og Nicklas(han er jo supersøt, om enn noe «aktiv»). Håper de er underdog-paret som kommer til sin rett mot slutten, noen trenger jo bare litt mer tid. Han høres jo ganske betatt ut når han snakker om Bruna til de andre. Anonymkode: d8741...6d2 10
Klementine Skrevet 11. september 2018 #398 Skrevet 11. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bare mer og mer sansen for Bruna, hun er jo helt nydelig(skjønner meg ikke på dere som skriver at hun er «under snittet»)! Håper det er en gryende romanse mellom henne og Nicklas(han er jo supersøt, om enn noe «aktiv»). Håper de er underdog-paret som kommer til sin rett mot slutten, noen trenger jo bare litt mer tid. Han høres jo ganske betatt ut når han snakker om Bruna til de andre. Anonymkode: d8741...6d2 Hun er nydelig! Så flott smil og en herlig personlighet. Nichlas synes jeg sier veldig mange fornuftige ting! Er ikke bare lek og moro. Full av sjarm. 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #399 Skrevet 11. september 2018 Husk å send spørsmål inn til fredag så deltagerne blir grilla, det er åpent nå https://www.shortaudition.com/Love-Island-sporsmaal-til-deltagerne Ps. man trenger ikke laste opp bilde eller video og er bare å bruke falsk navn (sier ifra fordi jeg syntes det så skummelt ut selv) Anonymkode: 35025...a84
Skilpadden Skrevet 11. september 2018 #400 Skrevet 11. september 2018 14 hours ago, Leneol said: Hvorfor må de være så ekle på Love Island? https://www.viafree.no/programmer/underholdning/love-island/sesong-1/973730 Dagens episode er en ekkel klinelek. Blir helt kvalm, hva blir det neste? Menneskelig skolopender? Enig. Tåler å se de ekleste ting, men denne brakk jeg meg av. Må ha vært skikkelig ekkelt å være den siste mannen i rekken. Da Andreas påpekte det hadde jeg latterkrampe lenge! Han vokste sånn 16x ganger i øynene mine. Og at Silje også var på enden av den linjen bare fikk de til å virke så mye mer sympatiske 🤷🏻♀️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå