Gå til innhold

Han vil ha barn, men jeg vil gifte meg først


autorain

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, autorain skrev:

Dette er nok veldig sant ja :) er derfor ganske fornøyd med at vi nå faktisk skal gifte oss og har satt en dato. For å så prøve å få barn etterpå 

Det høres veldig smart ut! Jeg sluttet på p-piller 4 mnd før bryllupet. Kondomet sprakk 11 dager før bryllupet så jeg var faktisk gravid i bryllupet 😂 Graviditeten ødela dessverre mesteparten av bryllupsreisen vår da, fordi jeg var så sjukt uggen og sliten. 

Anonymkode: 40e2d...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres veldig smart ut! Jeg sluttet på p-piller 4 mnd før bryllupet. Kondomet sprakk 11 dager før bryllupet så jeg var faktisk gravid i bryllupet 😂 Graviditeten ødela dessverre mesteparten av bryllupsreisen vår da, fordi jeg var så sjukt uggen og sliten. 

Anonymkode: 40e2d...a2c

... Så jeg vil nesten anbefale deg å droppe prøvingen til dere ER på bryllupsreisen... Veldig, veldig mange blir forferdelig trøtte og kvalme i svangerskapsuke 6-7. Vi hadde bryllupsreise i New York og jeg lå og sov halve dagen liksom... Og måtte droppe vin på alle de flotte restaurantene vi hadde booket.. Samt droppe boblebadet på luksusspaet vi besøkte. Litt nedtur! 

Anonymkode: 40e2d...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

... Så jeg vil nesten anbefale deg å droppe prøvingen til dere ER på bryllupsreisen... Veldig, veldig mange blir forferdelig trøtte og kvalme i svangerskapsuke 6-7. Vi hadde bryllupsreise i New York og jeg lå og sov halve dagen liksom... Og måtte droppe vin på alle de flotte restaurantene vi hadde booket.. Samt droppe boblebadet på luksusspaet vi besøkte. Litt nedtur! 

Anonymkode: 40e2d...a2c

Takk for tipset! 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, autorain skrev:

Takk for tipset! 😊 

... Og om samboeren din syns det blir lenge å vente på å starte prøvingen, så får han bare ta selvkritikk på at han burde ha fridd til deg forlengst. Du har hele veien spilt med åpne kort om at du ville være gift først 🤗 Lykke til med bryllup og prøving etter det 😍

Anonymkode: 40e2d...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... Og om samboeren din syns det blir lenge å vente på å starte prøvingen, så får han bare ta selvkritikk på at han burde ha fridd til deg forlengst. Du har hele veien spilt med åpne kort om at du ville være gift først 🤗 Lykke til med bryllup og prøving etter det 😍

Anonymkode: 40e2d...a2c

Dette er veldig sant. Er noen som mener jeg er egoistisk pga dette, og dem om det, men sannheten er jo at jeg har nettopp spilt med åpne kort hele veien. Han kan ikke føle seg lurt :) og tror ikke han føler seg lurt heller :)

Og takk 😁👰🤰

Endret av autorain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, autorain skrev:

Dette er veldig sant. Er noen som mener jeg er egoistisk pga dette, og dem om det, men sannheten er jo at jeg har nettopp spilt med åpne kort hele veien. Han kan ikke føle seg lurt :) og tror ikke han føler seg lurt heller :)

Og takk 😁👰🤰

Du er da ikke egoistisk fordi du ønsker å oppleve det å gifte deg 🙊🙉🙈 Man lever bare en gang 😘 Det er økonomisk smart å gifte seg. Og personlig så syns jeg det er veldig trygt og fint å ha samme etternavn som mannen og barna mine. Det viser liksom at vi hører sammen. På samme måte som at bryllupet er en feiring av vår kjærlighet og vårt valg om å leve sammen. Også er det så koselig å kunne omtale min kjære som "mannen min" i stedet for "samboeren min" 🤗

Anonymkode: 40e2d...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...