Kittyfox Skrevet 20. januar 2021 #581 Del Skrevet 20. januar 2021 Nå holder jeg på med en kofte til meg selv (bøvertun), å så har lillesøster bestilt flere vester, votter, luer og det som er (elsker når folk setter så stor pris på strikk) 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 20. januar 2021 #582 Del Skrevet 20. januar 2021 Arkana skrev (3 minutter siden): Jeg har benyttet meg av Strikkemekka sitt januartilbud og holder på med Lothepus Fjorden-genser til mannen min og etter det skal jeg strikke en jakke til meg selv. I desember strikket jeg mest diverse ullsokker og votter. Veldig greit med prosjekter som også går raskt. Lothepus fjorden strikket jeg til samboer i fjor, den er kjempefin! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. januar 2021 #583 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg befinner meg mellom prosjekter. Har nettopp avsluttet "Suaq" fra Villmarksgensere 2 til meg selv (jeg hadde sånn lyst til å strikke i Lettlopi). Nå venter jeg på en ladning Plötulopi, for så å forsøke meg på å strikke "Fregnefjes" til en venninne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #584 Del Skrevet 20. januar 2021 Ting er på gang der ute altså og det er jo trivelige greier. De garn-plassene på nett, som har kjempesalg veldig ofte...er bare vidunderlig fristende å holde seg oppdaterte i...så utrolig mye fint garn til vennlige priser. Jeg blir skikkelig oppmuntret og glad av å gå gjennom alle bildene der og drømme meg bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2021 #585 Del Skrevet 20. januar 2021 Kittyfox skrev (45 minutter siden): Lothepus fjorden strikket jeg til samboer i fjor, den er kjempefin! 🤩 Ja, jeg likte den godt, og så går det raskere å strikke strukturstrikk framfor mønsterstrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 20. januar 2021 #586 Del Skrevet 20. januar 2021 Arkana skrev (1 minutt siden): Ja, jeg likte den godt, og så går det raskere å strikke strukturstrikk framfor mønsterstrikk. For meg går det på ett ut 😅 men jeg makter ikke ren ensfarget glattstrikk, må ha enten struktur eller mønster 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 20. januar 2021 #587 Del Skrevet 20. januar 2021 Akkurat ferdig med en hals, og nå i gang med en strikkejakke i rillestrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. januar 2021 #588 Del Skrevet 20. januar 2021 Kittyfox skrev (3 minutter siden): For meg går det på ett ut 😅 men jeg makter ikke ren ensfarget glattstrikk, må ha enten struktur eller mønster 🙊 Det er jeg enig i. Rundt og rundt og rundt og rundt i bare glattstrikk. Det er forsåvidt veldig enkelt når man skal følge med på TV samtidig, men særlig spennende er det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 20. januar 2021 #589 Del Skrevet 20. januar 2021 Arkana skrev (14 minutter siden): Det er jeg enig i. Rundt og rundt og rundt og rundt i bare glattstrikk. Det er forsåvidt veldig enkelt når man skal følge med på TV samtidig, men særlig spennende er det ikke. Haha ja det er vel det eneste positive 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 20. januar 2021 #590 Del Skrevet 20. januar 2021 Strikker votter, for tiden Isrosen av Jorid Linvik. Så måtte jeg bare prøve meg på en Tromsø-hoodie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2021 Forfatter #591 Del Skrevet 21. januar 2021 Arkana skrev (7 timer siden): Det er jeg enig i. Rundt og rundt og rundt og rundt i bare glattstrikk. Det er forsåvidt veldig enkelt når man skal følge med på TV samtidig, men særlig spennende er det ikke. Jeg foretrekker lydbok når jeg må telle og følge nøye med på arbeidet. Tv-titting er å invitere til feil for min del. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 22. januar 2021 #592 Del Skrevet 22. januar 2021 Rillestrikk er dørgende kjedelig nå🙄 Jeg har strikket på #poofcardigan i 3 uker nå og er drittlei, vil bare ha den ferdig😂 Så nå sitter jeg på kg i stedet for å strikke den halskanten ferdig og montere den jakka🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. januar 2021 #593 Del Skrevet 22. januar 2021 Akkurat nå er mitt forhold til garn meget ambivalent. Prøver Plötulopi for første gang og tråden røk etter 7 masker - i opplegget... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #594 Del Skrevet 22. januar 2021 Føler meg nesten litt unormal i mitt forhold til garn fordi jeg hater Rauma finull, det er ikke akseptert i strikkegrupper på Facebook 😂. Jeg hater i tillegg rundfelling, det er heller ikke godtatt. Nå strikket jeg sokker i DSA sterk. Anonymkode: 09dd7...6cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2021 Forfatter #595 Del Skrevet 22. januar 2021 Cata skrev (1 time siden): Prøver Plötulopi for første gang Det har jeg aldri hørt om før og måtte google litt...åhh...så mange fine farger! https://www.garnmani.no/produkt/plotulopi/ Kanskje litt vanskelig å strikke av ja, men bra resultat til sist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. januar 2021 #596 Del Skrevet 22. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Det har jeg aldri hørt om før og måtte google litt...åhh...så mange fine farger! https://www.garnmani.no/produkt/plotulopi/ Kanskje litt vanskelig å strikke av ja, men bra resultat til sist. Ja det er fint, og superlett. Hvis det funker uten at det går i søpla så blir det nok en genser til meg selv også etterpå. Må jo ha en lett en til sommeren, ikke sant? Vi bor i et kaldt land osv. osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. januar 2021 #597 Del Skrevet 23. januar 2021 Cata skrev (12 timer siden): Ja det er fint, og superlett. Hvis det funker uten at det går i søpla så blir det nok en genser til meg selv også etterpå. Må jo ha en lett en til sommeren, ikke sant? Vi bor i et kaldt land osv. osv. Du vil ha genser til sommeren, jeg går i kortermet om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2021 #598 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg holder på med masse prosjekter på en gang nå. Jeg driver med filting, så strikker ting jeg tover, så filter jeg fine mønstre på etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. januar 2021 #599 Del Skrevet 23. januar 2021 Arkana skrev (54 minutter siden): Du vil ha genser til sommeren, jeg går i kortermet om vinteren. Jeg er frossen av meg... . Dessuten er det ikke så rent sjelden at jeg må ha på goretex om sommeren og den er ikke spesielt god på bare armer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. januar 2021 #600 Del Skrevet 23. januar 2021 Cata skrev (1 time siden): Jeg er frossen av meg... . Dessuten er det ikke så rent sjelden at jeg må ha på goretex om sommeren og den er ikke spesielt god på bare armer. Det å være varm er ganske upraktisk når man er glad i å strikke da. Det nytter liksom ikke å strikke fine gensere og jakker til meg selv (og det er jo så mange ) for jeg ville aldri brukt dem. Jeg skal strikke en nå i bomullsgarn da, så kanskje den blir brukt på de kaldeste dagene, men ellers må jeg fri til mann og barn og håpe at de ønsker seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå