Gå til innhold

Er albanere aggressive/værre enn andre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Klossmajor skrev:

Ja, for de som liker sånt har de visstnok spesialisert seg på rimming, sies det. Så der er de visst helt enestående.

Snakker du av erfaring ? 🤣

Anonymkode: f35e3...798

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du av erfaring ? 🤣

Anonymkode: f35e3...798

Les om igjen: "Ja, for de som liker sånt har de visstnok spesialisert seg på rimming, sies det. Så der er de visst helt enestående."

Endret av Klossmajor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albanere er noe for seg selv, både kvinner og menn. Mine bestevenninner er albanere, jeg har vært med et par albanere (og andre balkanere og tyrkere) selv, og kjenner en haug med andre albanere. Fellestrekk for guttene er at de er utro. Hvilket land (kosovo, makedonia, tyrkia el. albania) de er fra spiller en liten rolle i holdningen deres, men guttene jeg kjenner til har dessverre en uvane med å ligge bak konenes rygg, dra på byen og kline med jenter rett etter forlovelsesfesten, og selvfølgelig behandle jenter som dritt når de er ferdig med dem. Jeg sier ikke at alle gjør det, men jeg har dessverre hørt så ufattelig mange negative historier. Albanske gutter er ufattelig kjekke (i mine øyne), og veldig flinke med jenter. De er skikkelig flørtepuser, og gode til å snakke for seg. Har opplevd at tyrkere er mer aggressive.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Klossmajor skrev:

Les om igjen: "Ja, for de som liker sånt har de visstnok spesialisert seg på rimming, sies det. Så der er de visst helt enestående."

Hele landet har gått sammen og spesialisert seg på rimming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest om en del norske menn som er voldelige, og ser stadig vekk i media at norske menn er voldelige. Ei venninne av meg av sammen med en norsk mann som ikke var bra også. Er norske menn aggressive/verre enn andre menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Newroz skrev:

Lest om en del norske menn som er voldelige, og ser stadig vekk i media at norske menn er voldelige. Ei venninne av meg av sammen med en norsk mann som ikke var bra også. Er norske menn aggressive/verre enn andre menn? 

Jepp. Og jeg hører at de har spesialisert seg på fingring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Jepp. Og jeg hører at de har spesialisert seg på fingring.

Norske skolesystemet ass 😐😑  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er forskjellige, ALbaner eller ikke..

Men skal ikke nekte for at de Albanerne jeg kjenner og vet om, omhandler bare kiminalitet og narkotika :) men vet ikke noe om de er voldelige kjærester, han ene er superkoselig og snill fyr selv om han erlitt kriminell. Kjente han før .

Anonymkode: 3498f...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Newroz skrev:

Norske skolesystemet ass 😐😑  

Ja, også ligger landet mellom Danmark og Sverige og det har utviklet seg til en suppe som kalles Skandinaver. Ikke bra. Nordmenn flest drikker og fyller og er veldig aggressive når de kommer i russetiden. Da voldtar de kvinnene sine. Ikke heldig. De har noe som heter julebordsesongen også, der det verste kommer fram i hele nasjonen, med fester der de puler kolleger i garderoben og på toalettet, uansett om de er gift. 

De er kjent for å drikke smuglet sprit som de samarbeider med utenlandske kriminelle om å få inn i landet. For de respekterer ikke loven sin om vinmonopol.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Ja, også ligger landet mellom Danmark og Sverige og det har utviklet seg til en suppe som kalles Skandinaver. Ikke bra. Nordmenn flest drikker og fyller og er veldig aggressive når de kommer i russetiden. Da voldtar de kvinnene sine. Ikke heldig. De har noe som heter julebordsesongen også, der det verste kommer fram i hele nasjonen, med fester der de puler kolleger i garderoben og på toalettet, uansett om de er gift. 

Høres ut som et folkeslag ethvert fornuftig menneske bør holde seg unna spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Newroz skrev:

Høres ut som et folkeslag ethvert fornuftig menneske bør holde seg unna spør du meg. 

Ja, særlig det med den smuglede spriten som kan være metanol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Ja, særlig det med den smuglede spriten som kan være metanol.

Totalt idiotisk at de velger å smugle sprit. Er de virkelig så evneveike at de ikke kan lage sin egen sprit, men heller velger å utsette seg for å bli blind?

Altså det her høres jo nesten for dumt ut til å være sant. Blir litt i tvil om ALLE kan være så idiotier? Noen snille må det vel være også? For selv om noen er dumme, så betyr vel ikke det at alle fra det landet er like dumme og slemme? 

Eller - nå var det jo sånn at hvis noen kjente en albaner som var kriminell og sur, så er alle det, så da må det vel være sånn for nordmenn også. Jeg får trekke tilbake mitt lille innfall av nyansering 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Newroz skrev:

Totalt idiotisk at de velger å smugle sprit. Er de virkelig så evneveike at de ikke kan lage sin egen sprit, men heller velger å utsette seg for å bli blind?

Altså det her høres jo nesten for dumt ut til å være sant. Blir litt i tvil om ALLE kan være så idiotier? Noen snille må det vel være også? For selv om noen er dumme, så betyr vel ikke det at alle fra det landet er like dumme og slemme? 

Eller - nå var det jo sånn at hvis noen kjente en albaner som var kriminell og sur, så er alle det, så da må det vel være sånn for nordmenn også. Jeg får trekke tilbake mitt lille innfall av nyansering 😟

Alle der er like. Det er iallefall det jeg har hørt. Jeg kjenner også flere nordmenn og alle de har vært russ på tur til andre land, som jeg hører de oppfører seg grusomt i, og alle har drukket smuglet sprit. Jeg vet også at de har fingret mange damer og også at flere av dem har vært utro. Der påstår de utroskap kan redde ekteskapet, så de forsvarer det. De er generellt noen drukkenbolter og heller i seg hver helg. Alle vet at når de er fulle blir mange aggressive mot kona og slår. Noen mishandler også barna. Derfor har de et barnevern, men det fokuserer bare på utlendingers barn og ikke sine egne. [sukk]

Jeg har også hørt mange si at norske kvinner kler seg i trange korte klær på byen, der de drikker alkohol og oppfører seg som horer.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Alle der er like. Det er iallefall det jeg har hørt. Jeg kjenner også flere nordmenn og alle de har vært russ på tur til andre land, som jeg hører de oppfører seg grusomt i, og alle har drukket smuglet sprit. Jeg vet også at de har fingret mange damer og også at flere av dem har vært utro. Der påstår de utroskap kan redde ekteskapet, så de forsvarer det. De er generellt noen drukkenbolter og heller i seg hver helg. Alle vet at når de er fulle blir mange aggressive mot kona og slår. Noen mishandler også barna. Derfor har de et barnevern, men det fokuserer bare på utlendingers barn og ikke sine egne. [sukk]

Jeg har også hørt mange si at norske kvinner kler seg i trange korte klær på byen, der de drikker alkohol og oppfører seg som horer.

Bare å holde seg unna! Dattera mi skal i hvert fall ikke komme hjem med en nordmann. Hadde jeg aldri tolerert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Newroz skrev:

Bare å holde seg unna! Dattera mi skal i hvert fall ikke komme hjem med en nordmann. Hadde jeg aldri tolerert! 

Hun kommer til å ende opp i et hjem med helgefyll, og bli skilt pga utroskap, og barna må ha to hjem, så det holder jeg med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Hun kommer til å ende opp i et hjem med helgefyll, og bli skilt pga utroskap, og barna må ha to hjem, så det holder jeg med deg i.

Det blir alt for vanskelig å godta en slik kultur. Ingen vil ha det godt i et slikt forhold med folk som det der, og man vil jo bare det beste for barna sine, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Newroz skrev:

Det blir alt for vanskelig å godta en slik kultur. Ingen vil ha det godt i et slikt forhold med folk som det der, og man vil jo bare det beste for barna sine, liksom.

Jeg har iallefall hørt mye rart om folk fra det landet. Det skinner igjennom, når de reiser utenlands i grupper. Det er ingen tvil, lizm. De later som de er sunne og går på turer. Lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...