Gå til innhold

Er albanere aggressive/værre enn andre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg kjenner ingen albanere selv, men jeg leser en del tråder her inne. Så vet jeg om ei som ble sammen med en men som nå driver å skiller seg pga han respekterer henne ikke.
Hva er det med dem? Det ligger jo i nærheten av Hellas, og grekere har vel ikke dette ryktet på seg?
Hva er typisk albaner? når jeg hører det så ser jeg for meg sånn matcho mann som flørter med mange jenter på en gang og får hver og en til å føle seg spesiell. Men så blir han voldelig, stygg i kjeften og ene med det andre. 
Hva er forskjell på f.eks albaner og tyrker, hva hadde du valgt dersom du måtte velge en av de? tyrkere har ikke så bra rykte de heller, men jeg har i det minste hørt om og sett forhold som går bra.

Anonymkode: 135a2...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: b7343...11e

hva er morsomt?

Anonymkode: 135a2...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til noen albanere i nærheten av meg, og kan ikke si at jeg har noe godt inntrykk av dem. Mafiafolk med kriminell mentalitet som driver med masse snusk og fanteri. At de har et dårlig rykte, er kanskje ikke så rart, for de driver med mye rart.  Jeg vet ikke så mye om landet Albania, annet enn at det tidligere var et veldig lukket og fattig land. 

Anonymkode: eb60b...8f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en annen virkelighetsoppfatning enn oss. Det er en form for æreskodeks, stolthet og temperament som vi ikke kan identifisere oss med. Akkurat det gjorde vel ikke serberne heller, antar jeg.

Anonymkode: 2df55...105

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har en annen virkelighetsoppfatning enn oss. Det er en form for æreskodeks, stolthet og temperament som vi ikke kan identifisere oss med. Akkurat det gjorde vel ikke serberne heller, antar jeg.

Anonymkode: 2df55...105

mener du her at serberne er lik oss?

Anonymkode: 135a2...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mener du her at serberne er lik oss?

Anonymkode: 135a2...ee3

Nei, herregud, serberne er jo enda verre.

Anonymkode: f21c0...a58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen. Veldig glad i storfamilien. Serberne makraserte mange albanere på verste måte. Nå bor der mange albanere i Serbia og motsatt.

Men, de hater hverandre. Kvinnesyn? Fikk vite at kona betydde minst.

Anonymkode: f4710...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen. Veldig glad i storfamilien. Serberne makraserte mange albanere på verste måte. Nå bor der mange albanere i Serbia og motsatt.

Men, de hater hverandre. Kvinnesyn? Fikk vite at kona betydde minst.

Anonymkode: f4710...334

i Serbia eller Albania? Har ikke inntrykk av at serbere har dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: 135a2...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mener du her at serberne er lik oss?

Anonymkode: 135a2...ee3

Serbere er mer lik oss. Det henger blant annet sammen med religion. Serbere som innvandrer til Norge har nokså gode forutsetninger for å tilpasse seg vår kultur.

Anonymkode: 2df55...105

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med dem? Det ligger jo i nærheten av Hellas, og grekere har vel ikke dette ryktet på seg?

Anonymkode: 135a2...ee3

Grekerne er et åpent, sjøfarende folk som oss nordmenn. Albanerne er et stolt fjellfolk med utprega mafiatendenser. Mange av dagens grekere er forøvrig etterkommere av albanskspråklige arvanitter som hadde slått seg ned i Hellas i løpet av og etter folkevandringstida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan se på grensene for det ottomanske riket og trekke konklusjonene selv men Balkan er generelt «the ass end of Europe», det bør man skjønne etter at man så hva som skjedde der på 90-tallet.

Balkan og middelhavslandene er stort sett samme folkene pga årtusener med forskjellig samkvem (handel, krig etc) og at omtrent hele området lå under ottomanerne i veldig lang tid.

Rar blanding av arabisk, afrikansk og europeisk.......ikke bestandig like heldig combo...

Anonymkode: 4c976...f1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Kjenner noen albanske damer og de er iallefall ekstremt hissig, baksnakker, mye sjalusi og veldig negativ holdning. Men som med mennesker generelt så finnes de i alle kulturer. Hvor mange hvite menn mishandler og kuer ikke damene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg. en venninne, er de veldig gode i senga. Noe som hissige og tempramentsfulle menn ofte er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mennene er kjent for å være gode i senga har jeg også hørt. Har en albansk venninne som har bodd her mesteparten av livet. Hun sier at mange barn er et statussymbol i kulturen der nede (men ikke nødvendigvis blant albanere gift med norske/ andre vestlige partnere). Vet om en albaner som er gift med en norsk dame, han er ikke religiøs og godt integrert i Norge. 

Anonymkode: 28727...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt folkeslag. Ikke merket at damene er hissige og sjalu.

 

Anonymkode: f4710...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bullehurk skrev:

Iflg. en venninne, er de veldig gode i senga. Noe som hissige og tempramentsfulle menn ofte er.

Ja, for de som liker sånt har de visstnok spesialisert seg på rimming, sies det. Så der er de visst helt enestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud her var det mange fordommer. Er inngiftet i en kosovo albansk familie. Bodd der nede og har omgått disse mennesker i årevis. Kjenner ikke igjen så mye av det som blir beskrevet her. Om de er gode i senga ? Vel har kun sex med en så kan ikke uttalt meg om den saken. De er mennesker som oss bare med en forskjellig kultur.  Det er ikke aliens akkurat. 

Anonymkode: f35e3...798

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...