Gå til innhold

Er albanere aggressive/værre enn andre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Newroz skrev:

Helt til neste tråd 😟

Jepp.

Jeg har forresten rapportert denne. Så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Jepp.

Jeg har forresten rapportert denne. Så får vi se hva som skjer.

Fem kroner på at vi blir rydda bort i hvert fall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, jeg leser hva som blir skrevet... Innlegget mitt er skrevet ut fra mitt synspunkt og erfaring. Er ikke rasistisk ment i det hele tatt, og generaliseringene er dratt ut fra jeg har hørt og opplevd selv. Jeg har rundt 10 albanske venninner (samt flere balkanere), og vi alle har vært borti albanske (og balkanske) gutter/menn, så jeg har fått ganske godt innblikk i alle sider av den kulturen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tøytigern skrev:

Hele landet har gått sammen og spesialisert seg på rimming?

Hele landet har gått sammen for å bli veldig gode i senga?

Når man roper i skogen får man kongler i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tøytigern skrev:

Alle der er like. Det er iallefall det jeg har hørt. Jeg kjenner også flere nordmenn og alle de har vært russ på tur til andre land, som jeg hører de oppfører seg grusomt i, og alle har drukket smuglet sprit. Jeg vet også at de har fingret mange damer og også at flere av dem har vært utro. Der påstår de utroskap kan redde ekteskapet, så de forsvarer det. De er generellt noen drukkenbolter og heller i seg hver helg. Alle vet at når de er fulle blir mange aggressive mot kona og slår. Noen mishandler også barna. Derfor har de et barnevern, men det fokuserer bare på utlendingers barn og ikke sine egne. [sukk]

Jeg har også hørt mange si at norske kvinner kler seg i trange korte klær på byen, der de drikker alkohol og oppfører seg som horer.

For ikke å glemme at de er vantro og vet ikke hvem fedrene deres er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

På 20.8.2018 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Alle er forskjellige, ALbaner eller ikke..

Men skal ikke nekte for at de Albanerne jeg kjenner og vet om, omhandler bare kiminalitet og narkotika :) men vet ikke noe om de er voldelige kjærester, han ene er superkoselig og snill fyr selv om han erlitt kriminell. Kjente han før .

Anonymkode: 3498f...945

Hyggelig fram til dere innfører et forhold

Anonymkode: 0e201...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vet om en jente som er sammen med en albaner som har vært utro for en stund siden. Har lyst å fortelle henne, men får vente til rette øyneblikk.?.

Anonymkode: 0e201...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ottomanske riket innvaderte og overtok land før i tiden. Dem innvaderte også nede på Balkan. Derfor bor det muslimer nede i Kosovo, Servia og Albania i dag. Dem er etterkommere etter dem som ble tvangskonvertert av det ottomanske riket (tyrkere). Noen av damene der ble voldtatt og tatt som sex-slaver. Dem fikk barn med disse muslimske tyrkerne, og slik ble islam nede i Blakan til. Noen ble tvangskonvertert til islam, og slik at islam kunne begynne å gro "røtter" der.

Arabere er som kjent temperamentsfull. Personer som er blanding av flere raser, hvor en del er araber, vil naturlig nok tilsi at personen også vil arve disse egenskaper og da bli mer aggressiv en andre raser som er roligere.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunnskapsløse. De aller fleste som bor i kulturer hvor de behandler kvinner dårlig eller bedriver kriminalitet, vil ikke ha de kvaliteter som skal til for å ha integritet nok for visdom. Det finnes selvsagt unntak.

Anonymkode: 1b240...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2018 at 10:15 PM, AnonymBruker said:

Jeg kjenner til noen albanere i nærheten av meg, og kan ikke si at jeg har noe godt inntrykk av dem. Mafiafolk med kriminell mentalitet som driver med masse snusk og fanteri. At de har et dårlig rykte, er kanskje ikke så rart, for de driver med mye rart.  Jeg vet ikke så mye om landet Albania, annet enn at det tidligere var et veldig lukket og fattig land. 

Anonymkode: eb60b...8f8

Veldig fattig, det var bak jernteppe, det er det fattigste landet i Europa, og der er helt krise. Det blir kriminalitet i slik fattigdom, der er mafia, og mye albansk kriminalitet i hele Europa, selger dop. 

De fra Albania sånn generelt ser seg selv som litt bedre, finere enn kosovoalbanerne. De fra Kosovo er de aller fleste muslimer, og i Albania er det i hovedsak kristendom. 

Jeg mener at EU bør prioritere Albania, det er en nabo i absolutt nød.

Anonymkode: 68c5a...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus ... nå vet jeg hva nordmenn tenker når jeg sier at jeg er albaner 😅😅. Dere er i hvertfall flinke til å late som om dere ikke har noen negative tanker om oss.

Anyway, som i alle andre kulturer så er det positive og negative ting ved albansk kultur. Det er sant at vi er hissige men samtidig så er vi veldig vennlige også. Mange av vennene mine som er også albanere er noen av de ærligste folk jeg kjenner, men så kjenner jeg mange albanere som lyver hele tiden. Derfor er det vanskelig å trekke en konklusjon.

I tillegg så har jeg lagt merke til at albanere som bor i utlandet er mye mer tradisjonelle er de som faktisk bor i Kosova and Albania. Det er som de ikke har fått meg seg at kulturen og kvinnesynet har forandret seg. 

Dere burde behandle folk som individer. Bli kjent med den personen og trekk konklusjon ut i fra hvordan han/hun er, ikke hva slags nasjonalitet de har.

Jeg kan også si at nordmenn er kalde, ensomme folkeslag som liker å drikke seg i hjel for å komme seg gjennom livet. Selv om dette er sant for noen nordmenn, så gjelder dette ikke alle eller de fleste. Min beste vennine er norsk, hun er vennlig, ærlig, gøy, hjelpsom. 

Bli kjent med hverandre folkens.

Anonymkode: 932d1...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev:

noen flere albaner-ekspeter her? 

Anonymkode: 135a2...ee3

Albanere er muslimer så de fokuserer nok mye på ære. 

Anonymkode: 13a0e...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Nei, herregud, serberne er jo enda verre.

Anonymkode: f21c0...a58

Verre når det kommer til hva? Serbere er kristne, men de er ikke mer opptatt av religion enn hva vi er, det er ihvertfall mitt inntrykk. 

Anonymkode: 13a0e...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.8.2018 den 15.47, Gjest BearMama skrev:

Kjenner noen albanske damer og de er iallefall ekstremt hissig, baksnakker, mye sjalusi og veldig negativ holdning. Men som med mennesker generelt så finnes de i alle kulturer. Hvor mange hvite menn mishandler og kuer ikke damene sine?

:redd: 

Det finnes vel snille folk av dem og?!? 

Anonymkode: 02dcb...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Albanere er muslimer så de fokuserer nok mye på ære. 

Anonymkode: 13a0e...6a2

Så godt som alle Kosovo albanere er muslimer, i Albania er der ca halvparten som er muslimer. De som ikke er muslimer har lite til overs for muslimene. Varierer sikkert, men sånn i utgangspunktet. 

Anonymkode: 68c5a...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 23.51, TrekStar skrev:

Det ottomanske riket innvaderte og overtok land før i tiden. Dem innvaderte også nede på Balkan. Derfor bor det muslimer nede i Kosovo, Servia og Albania i dag. Dem er etterkommere etter dem som ble tvangskonvertert av det ottomanske riket (tyrkere). Noen av damene der ble voldtatt og tatt som sex-slaver. Dem fikk barn med disse muslimske tyrkerne, og slik ble islam nede i Blakan til. Noen ble tvangskonvertert til islam, og slik at islam kunne begynne å gro "røtter" der.

Arabere er som kjent temperamentsfull. Personer som er blanding av flere raser, hvor en del er araber, vil naturlig nok tilsi at personen også vil arve disse egenskaper og da bli mer aggressiv en andre raser som er roligere.

Som etnisk norsk synes jeg vi er veldig kjedelige. Nettopp fordi vi ikke er aggressive. Vi krever ingen plass, men er av den kultur at vi skal ta hensyn og vike for andre. 

Anonymkode: 135a2...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Som etnisk norsk synes jeg vi er veldig kjedelige. Nettopp fordi vi ikke er aggressive. Vi krever ingen plass, men er av den kultur at vi skal ta hensyn og vike for andre. 

Anonymkode: 135a2...ee3

Som vikinger, så var vi aggressive før. Vi har roet oss ned, og bruker ikke tiden på å svinge sverd og slåss lenger. Hadde vi vært aggressiv i dag, så hadde ingen innvandrere kommet over Norges grenser. Vi hadde ikke hatt problemene med Mullah Krekar og slike. Hva som er grunnen til at vi har roet oss ned, tror jeg er som følge av at religionen kristendommen kom, og dens tro om at vi skal være snille. En annen grunn, er sikkert også fordi vi hadde konger som har holdt oss i sjakk en stund. Vi har følgt kongen, og respekterte de kongene vi har hatt. Vi gjør som kongen befalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...