Gå til innhold

Bra nok som pulevenn, men aldri noe mer.. lei og ensom


Gjest jajalagå

Anbefalte innlegg

2 timer siden, hocane skrev:

Menn har en tendens til å stikke av dersom de får sex "for" lett. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn.

Vær mer kravstore jenter, menn liker å ha noe å jobbe mot, ikke gi dem full pakke etter 2 date. De kan fort tro dere er løse og løse kvinner er svært sjelden kjærestematerialle for fleste menn.

Vel...noen stikker rett etter sex om du så venter 8 mnd.

Anonymkode: 05a3b...363

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel...noen stikker rett etter sex om du så venter 8 mnd

Vel,det er bare ekstremt få isåfall som gidder å investere så mye tid for et ligg, og ikke noe å ta hensyn til som en risiko. En som har hengt etter deg i 8 mnd, vil i de aller fleste tilfeller ha en helt annen innfallsvinkel på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Det er jo akkurat det, at de aller fleste ikke har sex uten at de er kjærester. Derfor blir dette et spill, der noen ikke har disse intensjonene, men later som om de har det for å få sex! Og da starter de vonde følelsene. Det burde du forstå!

Det finnes mange drittsekker, absolutt, men sex er en veldig viktig del av å bli kjent med hverandre. Ja, man setter følelsene sine på spill, men en omelett krever alltid noen knekte egg. Så får man lære litt underveis.

Man skjønner jo ikke hvor bra person man har funnet om man ikke har sett hvor mye dritt som finnes der ute. Alle har en læringskurve der.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope, ikke for alle 

Anonymkode: 8bf5c...682

 

6 minutter siden, visp skrev:

Nei.

Da er dere naive. Og hvorfor er det en negativ ting at det er et spill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, visp skrev:

Det har ikke noe med å bli sur og har ingenting med likestilling for min del iallefall. Sannheten er at damer har en sexdrift de også.

Hva slags krav er man skal sette egentlig? At man skal bli kjærester? Sex burde ikke være et spill.

Selvsagt har damer sexdrift, men det er ikke det dette handler om når jeg sier at ei dame kan vente. Man trenger ikke handle på alle impulsene man har med en gang...Og når man gjentatte ganger har opplevd denne oppførselen fra menn, og ts fortsetter som før, kan det være en ide å gå litt inn i seg selv og sine egne mønster.

Anonymkode: 262c4...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WCKD skrev:

 

Da er dere naive. Og hvorfor er det en negativ ting at det er et spill? 

Det er stor forskjell mellom å leke i senga og å bruke sex kynisk for å oppnå noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, visp skrev:

Det finnes mange drittsekker, absolutt, men sex er en veldig viktig del av å bli kjent med hverandre.

Sex bør da komme i enden av den relasjonen, det er mitt poeng! Ikke som det første. Dermed luker man ut alle de som bare er interessert i sex, og ikke noe annet. Det er jo et valg man tar som menneske da, og varierer fra person til person. Jeg vet iallefall hva prioriteringer jeg ville tatt. Og lever godt med det, og klager heller ikke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sex med noen før vi er enige i at vi liker hverandre og kunne tenkt oss å forsøke å få et forhold til å funke. Dvs minimum 10 dater. Da blir man faktisk kjent først og du unngår de som bare vil ha sex.

Anonymkode: 46a78...a41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel...noen stikker rett etter sex om du så venter 8 mnd.

Anonymkode: 05a3b...363

Det er noe helt annet, for da har hun uansett blitt kjent på en annen måte, kanskje skapt et emosjonelt bånd. Når man starter med det seksuelle båndet med en gang, er det for mange menn vanskelig å snu dette mønsteret. 

Jeg tror også at ei dame klarer å sense over 8 mnd om han hun ser vil noe mer eller ei. Selv om man aldri kan vite om mennesker. 

Anonymkode: 262c4...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis de ( en mann ) holder på i nesten et år for å få deg? 

dette er ikke lett altså

Anonymkode: 976ab...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier damer hele tida, men jeg synes det har utviklet seg i en negativ retning nå, der damer legger seg på rygg etter første andre , tredje møtet uten åvære noe selektiv til hvem de sprer beina til. Selv om man også er tiltrukket, forteller det og endel om at man kanskje ikke legger så mye i det, når det skjer uten å bli bedre kjent. Når man begynner et forhold på den måten, er det for menn lett å se på dama i den "båsen", for hele forbindelsen er basert på fysisk tilfredsstillelse, ikke det sjelelige som man begynte med før i tida, og jeg tror man da har mistet noe på veien, for kvinner og menn er forskjellige, mtp fysikk ( ei dame kan bli gravid , så det innebærer mer risiko for henne med tanke på å være intim med en mann, enn det gjør for en mann, selv om det selvsagt også kan være uheldig for en mann å få vite at han venter barn med ei ukjent dame, men dama må gå gravid, som også innebærer risiko fysisk, kjenne på hele gravitidteten i ni måneder, mens mannen kan være fraværende.

Når man lett legger seg på rygg, forteller det også noe om hvilke signaler man selv sender ut, men det har jeg inntrykket av at damer idag ikke ser. De bare "tror det er sånn det er". Det trenger alldeles ikke være sånn, man setter grensene selv for hva man vil være med på. Og helt ærlig skjønner jeg at menn lker damer som ikke "gir" alt på en gang!

Anonymkode: 262c4...e15

Jo ja fra et biologisk standpunkt mtp graviditet så har du helt rett.

Men jeg tror menn i 2018 skal være litt forsiktige med å pule rundt, for nå har vi noe som heter barnebidrag så helt fraværende kan han ikke være.

Jeg er også enig i at det er lett å putte folk i den båsen når de har sex fort, men idag så har det lite å si hvor lenge du venter. "Gir" du ikke når han vil ha så stikker han og det er lett å sitte å si "vent på den rette/det er fordi dere går etter fuckboys osv", men de fleste kvinner vet at dette gjelder et stort spekter av menn fra den muskuløse playboyen til den tynne nerden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og hvis de ( en mann ) holder på i nesten et år for å få deg? 

dette er ikke lett altså

Anonymkode: 976ab...413

Det er bare så lite sannsynlig at noen ville giddet å investere så mye tid bare for å pule litt før de dumper deg at det er ikke noe jeg gidder å tenke på en gang.

Anonymkode: 46a78...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så lite sannsynlig at noen ville giddet å investere så mye tid bare for å pule litt før de dumper deg at det er ikke noe jeg gidder å tenke på en gang.

Anonymkode: 46a78...a41

Vel, skal la tvilen la han komme til gode, denne gang.

Anonymkode: 976ab...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er elementær biologi at dette er tilfelle. Har du ikke fulgt med på skolen?

Anonymkode: 1c2d3...5e9

Det er også elementær matte at det er umulig at menn skal pule rundt hvis kvinner skal knipe igjen,dere må jo ha noen å pule på.

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sex med noen før vi er enige i at vi liker hverandre og kunne tenkt oss å forsøke å få et forhold til å funke. Dvs minimum 10 dater. Da blir man faktisk kjent først og du unngår de som bare vil ha sex.

Anonymkode: 46a78...a41

Problemet mitt der hadde vært at jeg ikke har lyst til å ende opp med noen som har så liten sexlyst. Har man ikke lyst til å hoppe på hverandre er det noe som mangler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

Problemet mitt der hadde vært at jeg ikke har lyst til å ende opp med noen som har så liten sexlyst. Har man ikke lyst til å hoppe på hverandre er det noe som mangler.

Så enig!

Ut fra egne erfaringer er det slike forhold som varer, og det uansett når man har sex. Uten slik lidenskap&begjær vil jeg ikke satse, heller ikke ha sex. Interessen er ikke stor nok til at det varer,( også min erfaring ) vill lidenskap er når han klarer å gjøre deg våt bare med blikk..og det år etter år…. de forholdene er GODE.

Anonymkode: 976ab...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste bare de første innleggene i tråden. Hovedinnlegget var the story of my life. Jeg følte at jeg aldri dugde til noe annet enn sex og aldri var bra nok.

Så jeg stoppa å ha sex. Jeg var ærlig om hva jeg var ute etter. Og knallhard på det at jeg ikke skulle ha sex med en som ikke var ute etter forhold. (Nekta tilogmed å ligge med en kjent skuespiller🙄). Så ja..var en periode der jeg ikke hadde noen som helst på g.

Men så traff jeg en på en datingapp, som ikke ble skremt av at jeg var ærlig. Så vi dro på date. Full klaff..og sex på første daten😅 men det ble oss! Min første ordentlige kjæreste.

Mista følelsene etterhvert, og slo opp. Da var jeg igjen klar for singellivet, å være fri og frank.

Dro på tur med ei venninne. Så traff vi to gutter. Hadde sex første kvelden...men han ringte dagen etter, og dagen etter det igjen. Og nå er vi gift og har  barn sammen. 😁

Janei. Har med andre ord ikke en oppskrift på suksess. Heh. 

Men:

Ikke la noen behandle deg som dritt! Vær ærlig om hva du vil. 

Veien blir til mens man går. Om noe ikke går som planlagt, don't worry. Du kommer deg nøyaktig dit du er ment til å være uansett. Har SÅ mange eksempler på det. Så bare...nyt livet, gjør ting du liker og vær en gangster inni deg who won't take shit from nobody! 🤗🤗

Anonymkode: 28995...8e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, visp said:

Problemet mitt der hadde vært at jeg ikke har lyst til å ende opp med noen som har så liten sexlyst. Har man ikke lyst til å hoppe på hverandre er det noe som mangler.

Det er da ikke dermed sagt at jeg har lav sexlyst! Jeg gidder derimot ikke være sammen med noen som ikke klarer å holde pikken i buksa i noen måneder. Hva om jeg ble syk eller skadet og ikke kunne ha sex på en stund, hvor raskt hadde du hoppet på noen andre da? Siden du har så store problemer med å holde deg altså.

Anonymkode: 46a78...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke dermed sagt at jeg har lav sexlyst! Jeg gidder derimot ikke være sammen med noen som ikke klarer å holde pikken i buksa i noen måneder. Hva om jeg ble syk eller skadet og ikke kunne ha sex på en stund, hvor raskt hadde du hoppet på noen andre da? Siden du har så store problemer med å holde deg altså.

Anonymkode: 46a78...a41

Det skal jo være vanskelig å holde seg i begynnelsen av en sånn relasjon. Det er jo et av tegnene på at man har kjemi. Utover i forholdet går det vel opp og ned i perioder, men hadde det ikke vært noe offer å holde fingrene fra fatet i to måneder hadde jeg ikke satset videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke dermed sagt at jeg har lav sexlyst! Jeg gidder derimot ikke være sammen med noen som ikke klarer å holde pikken i buksa i noen måneder. Hva om jeg ble syk eller skadet og ikke kunne ha sex på en stund, hvor raskt hadde du hoppet på noen andre da? Siden du har så store problemer med å holde deg altså.

Anonymkode: 46a78...a41

Er en annen ( ikke han/hun ) du svarer, men vil nå uansett dele mine tanker om dette.

Hvis du er skikkelig forelsket&følelsene er gjensidige, hvordan skal man da klare å la være? noen måneder???? vil helst rive av ham klærene med en gang jeg…er du forelsket vil du jo ha han hele tiden.

Anonymkode: 976ab...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...