Gjest Linaria Skrevet 24. august 2018 #341 Skrevet 24. august 2018 Hva er sex om det ikke er fingring og penis inni vagina? Har jeg misforstått helt?
penny_ Skrevet 24. august 2018 #342 Skrevet 24. august 2018 Akkurat nå, Linaria skrev: Hva er sex om det ikke er fingring og penis inni vagina? Har jeg misforstått helt? Det var ikke sex. Det var voldtekt. Tulla. 4
Gjest Linaria Skrevet 24. august 2018 #343 Skrevet 24. august 2018 "Herregud, de er 27 og 28, på tide å ha født noen kids" Barnløs 27-åring som ser på Ex on the Beach i pysjen her. Synes forresten Helene er litt kul. Hun lager jo litt drama, men hun går ikke rett på utseendet slik Melina gjør. Hun kan være litt krass, men hun har noen gode poenger.
Gjest Linaria Skrevet 24. august 2018 #344 Skrevet 24. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan unngår de at huset blir stappfullt etterhvert, dvs hvordan blir noen sendt ut? (Har ikke sett britisk eller svensk versjon). Kan det også komme ekser av eksene inn? Anonymkode: 39b18...8d4 De får beskjed om å gå til stranda, så får en person som har laget lite drama og vært lite på TV beskjed om at de må hjem via paden. Ja, ekser av eksene kan komme inn.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #345 Skrevet 24. august 2018 Synes faktisk ikke Daniel er kjekk i det hele tatt. Han er bare helt usjarmerende. Urk Anonymkode: d5953...089 19
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #346 Skrevet 24. august 2018 Henrik har en fascinerende latter. Anonymkode: 110ba...209 14
Lerke987 Skrevet 24. august 2018 #347 Skrevet 24. august 2018 Digger Henrik. Han virker veldig oppegående også 3
Ella1 Skrevet 24. august 2018 #348 Skrevet 24. august 2018 Henrik gjør seg nok en del dummere enn han egentlig er. Gøy at han er der inne for å skrive bok, han vil i det minste få noen kroner ut av oppholdet. https://www.tv2.no/a/10034083/ 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #349 Skrevet 24. august 2018 Hvor kommer Henrik fra? Anonymkode: 10020...9e7
Rosewood Skrevet 24. august 2018 #350 Skrevet 24. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer Henrik fra? Anonymkode: 10020...9e7 Fra Oslo tror jeg
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #351 Skrevet 24. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer Henrik fra? Anonymkode: 10020...9e7 Oslo, Groruddalen. Anonymkode: f9eea...d69
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #352 Skrevet 24. august 2018 Tipper Jørgen eller Cecilie (?) blir sendt hjem først. I svenske versjonen er hvertfall de som gjør lite av seg/ikke hooker med noen som må pakke kofferten. Anonymkode: 131ad...1bd 9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #353 Skrevet 24. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer Henrik fra? Anonymkode: 10020...9e7 Nordstrand i Oslo? Anonymkode: 47594...464
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #354 Skrevet 25. august 2018 Jeg tenker at Daniel ikke er så ille som mange skal ha det til. Han er litt selvsentrert og trenger å finne seg selv. Og han er konfliktsky og prøver å ro seg ut av situasjoner som det hadde vært bedre å bare vært ærlige om (Mariel). Om et år tipper jeg han har roet seg og plutselig er familiemann. Han virker snill. Han hadde vært i et nesten 10års langt forhold fra han var 17år og vært singel et år (om jeg husker rett), at han er ærlig og sier han vil være singel/trenger å være singel/vil ikke binde seg (Ref Ingrid) er helt forståelig. Greit å rote rundt etter å ha vært i et langt forhold fra man var 17. Det er "sunt". Verre om han hadde vært redd for å være alene og hoppet rett inn i et annet seriøst forhold eller drev med overlapping/utroskap. Men han er singel! At Melina og Helene er drama-damer og eiersyke er ikke hans feil. Anonymkode: 10020...9e7 3
Example Skrevet 25. august 2018 #355 Skrevet 25. august 2018 Tatt seg litt opp fra første episode. Melina er uspiselig. Har litt sympati for Daniel. Synes ikke han har gjort så mye galt, men at han gikk etter Melina har jeg liten forståelse for, men tenkte sikkert i sitt stille seg at det hadde vært greit å testa henne i senga.. Av gutta liker jeg Henrik best, morsom type. Av damene er det Rikke som jeg liker best. 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #356 Skrevet 25. august 2018 1 time siden, Example skrev: Tatt seg litt opp fra første episode. Melina er uspiselig. Har litt sympati for Daniel. Synes ikke han har gjort så mye galt, men at han gikk etter Melina har jeg liten forståelse for, men tenkte sikkert i sitt stille seg at det hadde vært greit å testa henne i senga.. Av gutta liker jeg Henrik best, morsom type. Av damene er det Rikke som jeg liker best. Nei altså han er jo bare en ryggradløs lystløgner som er ekstremt høy på seg selv.90% av det han sier er jo bare løgn. Anonymkode: 0786d...dfb 16
Edie Skrevet 25. august 2018 #357 Skrevet 25. august 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett, krenkende utsagn og spekulasjoner. Edie, adm.
Hege899 Skrevet 25. august 2018 #358 Skrevet 25. august 2018 Hva er konseptet egentlig? Er det en konkurranse eller bare festing uten mening ?
SoftKitty Skrevet 25. august 2018 #359 Skrevet 25. august 2018 Jeg skal ikke spekulere i hva Daniel gjorde i forholdet sitt. Men måten han prater på og er typisk sånn "downplaye" alt og gjøre seg selv til et slags uskyldig offer for jenter i alle intime situasjoner, som folk som er mye utro eller iallfall går over streken gjør. Typ sånn man er i forhold men roter med noen på fest, så sier man det til kjæresten for noen så det kanskje og vil si det, men man vinkler det som at det var en jente som bare kastet seg på deg for å kysse og du stoppet såklart med en gang og er såå lei deg ovenfor kjæresten bla bla.. så om noen da har sett det og sier det til dama så "vet" hun allerede hva som har skjedd. Mange folk som er sånn automatisk, lyver for å sette seg i bedre lys uten å tenke over det en gang, selv når det kanskje ikke er nødvendig.. sleipe og manipulerende personligheter. 29
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #360 Skrevet 25. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at Daniel ikke er så ille som mange skal ha det til. Han er litt selvsentrert og trenger å finne seg selv. Og han er konfliktsky og prøver å ro seg ut av situasjoner som det hadde vært bedre å bare vært ærlige om (Mariel). Om et år tipper jeg han har roet seg og plutselig er familiemann. Han virker snill. Han hadde vært i et nesten 10års langt forhold fra han var 17år og vært singel et år (om jeg husker rett), at han er ærlig og sier han vil være singel/trenger å være singel/vil ikke binde seg (Ref Ingrid) er helt forståelig. Greit å rote rundt etter å ha vært i et langt forhold fra man var 17. Det er "sunt". Verre om han hadde vært redd for å være alene og hoppet rett inn i et annet seriøst forhold eller drev med overlapping/utroskap. Men han er singel! At Melina og Helene er drama-damer og eiersyke er ikke hans feil. Anonymkode: 10020...9e7 Det du skriver om her, er ikke det noen kritiserer han for. Det å ligge rundt med flere. Så hvor du har fått det fra, det aner jeg ikke. Det som skrives her, er at han lyver, er høy på pæra, selvsentrert og går etter damer som er enkle. Det med Melina og Helene skjer jo fordi han han behandler alle som om at de er spesielle. Gir dem falske forhåpninger. 3 timer siden, Example skrev: Tatt seg litt opp fra første episode. Melina er uspiselig. Har litt sympati for Daniel. Synes ikke han har gjort så mye galt, men at han gikk etter Melina har jeg liten forståelse for, men tenkte sikkert i sitt stille seg at det hadde vært greit å testa henne i senga.. Av gutta liker jeg Henrik best, morsom type. Av damene er det Rikke som jeg liker best. Han løy og fikk Marielle til å føle seg som dritt. Hvordan tror du at det føles, at disse kvinnfolkene tror mer på Daniel's løgner enn Marielles sannhet? Det er ekstremt rottent og frekt gjort av Daniel. Men alt kommer for en dag og det får de jo se, nå når serien vises på tv'en. De har det jo på film at de hadde samleie. Håper Daniel skammer seg så inni granskogen. Anonymkode: 5766e...b31 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå