Patriotpaula Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #661 Del Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, boblevann skrev: Men du, så deilig at du klarer å slappe av med dette da! Så utrolig spennende Ja, jeg synes jeg egentlig tar det ganske med ro 🙊 Synes tiden går litt tregt da, jeg er jo bare på rugedag 4 i dag (ikke regnet med innsettdag), føles ut som en liten evighet jeg satt inn spireliten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #662 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) Rugedag 5 (ikke regnet med innsettdag) Rugedag 5 ja, føles ut som jeg har ruget i 50 dager, føles som en liten evighet siden jeg var på klinikken 🙈 Magen kjennes annerledes ut enn hva den vanligvis gjør før IKM. Har også litt stikkinger. Synes ikke puppene er så ømme/sensitive som de gjerne er før IKM heller, men kjenner det i puppene feks når benkpress-stangen treffer. Jeg og samboeren er på trening nå, jeg er nesten på gråten fordi treningen er r*** og jeg er så sliten, selv om jeg har sovet drøyt to timer etter jobb... Håper dette er noen gode «tegn», ellers har jeg blitt helt rar. Jeg som vanligvis elsker å trene 🤷♀️😭 I går ettermiddag var det en bitteliten frisk blødning, har aldri spottet eller hatt noen annen form for blødning utenom mensen noengang 🤞🏻🤞🏻 Ellers merker jeg at jeg er litt småamper på samboeren, can’t help it 🙈🤷♀️ Sikkert bare ønsketenkning 🤷♀️🤭 Endret 8. mai 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 8. mai 2019 #663 Del Skrevet 8. mai 2019 Spennende🙌 jeg hadde en liten festeblødning på rugedag 4 eller 5😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #664 Del Skrevet 8. mai 2019 2 minutter siden, bondekone skrev: Spennende🙌 jeg hadde en liten festeblødning på rugedag 4 eller 5😍 Håper sånn at det kan ha vært det 🤞🏻❤️ Håper det går bra med deg etter forholdene bondekone ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 8. mai 2019 #665 Del Skrevet 8. mai 2019 11 minutter siden, Patriotpaula skrev: Håper sånn at det kan ha vært det 🤞🏻❤️ Håper det går bra med deg etter forholdene bondekone ❤️ Det gjør det, takk som spør☺ venter på beskjed fra porsgrunn om videre gang nå☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #666 Del Skrevet 8. mai 2019 (endret) 2 timer siden, bondekone skrev: Spennende🙌 jeg hadde en liten festeblødning på rugedag 4 eller 5😍 Enda litt mer nå for kort tid siden, det var bare litt «rosa» som var blandet sammen med restene av cyclogesten, sorry detaljer 😅😂 Det er så lite så jeg ville ikke ha lagt merke til det hvis jeg ikke hadde sett på toalettpapiret 🤭 Håper håper 🤞🏻🤞🏻 Endret 8. mai 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 10. mai 2019 #667 Del Skrevet 10. mai 2019 Så spennende 😁🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. mai 2019 Forfatter #668 Del Skrevet 10. mai 2019 1 time siden, Frøkenhåpefull skrev: Så spennende 😁🤞🤞 Veldig 😬🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #669 Del Skrevet 11. mai 2019 Rugedag 8 Symptomer jeg kjenner på: - treeeeeg mage og luft - mensmurringer, i varierende grad så godt som døgnet rundt. Også hatt stikkinger. - Tidvis murring helt nederst i korsryggen - Økt størrelse på puppene, men vil nok si at de ikke er sånn veldig ømme - Hadde bittelitt blod rugedag 4+5. RD4 var det bittelitt friskt blod og RD5 var det litt «rosa» blandet med cyclogest-restene (Sorry details 😂). Så liten mengde at jeg ikke hadde merket det hvis jeg ikke hadde sett på papiret. Håper jo selvsagt at dette var en festeblødning 🤞🏻 - Humørsvigninger, grått to ganger i løpet av siste uka uten noen «god grunn» og tidvis unormalt småamper på samboeren - Sliten og trøtt Håper det ikke er det tilførte progesteronet og østrogener som lurer meg trill rundt 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 11. mai 2019 #670 Del Skrevet 11. mai 2019 Hurra, nå fant jeg dagboken din også! Her inne var det jo veldig spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. mai 2019 #671 Del Skrevet 11. mai 2019 Ååå, dette er spennende!😍 og høres veldig lovende ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #672 Del Skrevet 11. mai 2019 3 timer siden, Sapphira skrev: Hurra, nå fant jeg dagboken din også! Her inne var det jo veldig spennende Velkommen skal du være ja 😅 Unormalt spennende nå for tiden 🙊 2 timer siden, bondekone skrev: Ååå, dette er spennende!😍 og høres veldig lovende ut! Ja, veldig 🙊 Håper sånn, samtidig som jeg ikke tør å håpe for mye på at spireliten har festet seg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mai 2019 #673 Del Skrevet 12. mai 2019 Høres lovende ut 🤞🏻🌼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. mai 2019 Forfatter #674 Del Skrevet 12. mai 2019 31 minutter siden, lillemeg90 skrev: Høres lovende ut 🤞🏻🌼 Håper det 🙊 Har ikke turt å teste enda, tror jeg kommer til å vente til slutten av uka 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. mai 2019 #675 Del Skrevet 12. mai 2019 8 minutter siden, Patriotpaula skrev: Håper det 🙊 Har ikke turt å teste enda, tror jeg kommer til å vente til slutten av uka 😅 Sikkert lurt 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 12. mai 2019 #676 Del Skrevet 12. mai 2019 Såå spennende å følge deg - jeg har skikkelig troa. ❤️ Håper at spireliten har festet seg og blir der i 9 mnd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. mai 2019 Forfatter #677 Del Skrevet 12. mai 2019 10 minutter siden, Kristina00 skrev: Såå spennende å følge deg - jeg har skikkelig troa. ❤️ Håper at spireliten har festet seg og blir der i 9 mnd! ❤️ Uken som kommer skal vi finne ut av om spireliten har festet seg, sykt 🙈 Og jeg ser helst at den har gjort det og kommer ut som en ferdig baby i januar 2020 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 12. mai 2019 #678 Del Skrevet 12. mai 2019 Just now, Patriotpaula said: ❤️ Uken som kommer skal vi finne ut av om spireliten har festet seg, sykt 🙈 Og jeg ser helst at den har gjort det og kommer ut som en ferdig baby i januar 2020 ❤️ Veldig sykt, har gått veldig tregt, men samtidig veldig veldig fort.🙈 Skjønner godt du er spent, håper du får en perfekt og frisk baby januar 2020! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 13. mai 2019 #679 Del Skrevet 13. mai 2019 Veldig spennende dette😃❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. mai 2019 Forfatter #680 Del Skrevet 13. mai 2019 51 minutter siden, Safira07 skrev: Veldig spennende dette😃❤️ Tør ikke å teste enda 🙊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå