Gå til innhold

Min eks-samboers kvinnelige jobbkollega


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madde 34

Jeg fikk bot utelukkende fordi jeg skrev en meldig som for henne virket truende.Jeg skrev at hun ville få et helvete med meg og min samboer om hun ikke lot våre liv være,og slutte blande seg.Det var en meld som var utelukkende for å skremme henne bort.Dette vet politiet.Og de forstår meget godt hvorfor jeg da har skrevet de anngivelige meldigene.Da hun begynnte blande seg i mine barrn også,og skrev sarkastiske mld til meg at jeg var dårlig mor,og at hun la seg i ting min eks hadde sagt henne om meg.Sletta mld hennes desværre.Min eks og jeg har kranglet om henne i årevis.Og har gjort at samarbeidet til barna ikke har hverty den beste.Han eier ikke respekt for meg.Han forsvarer jobbkollegaen sin i et og alt.Da vi var sammen,og jeg gikk med min yngste datter,det var da hun kom inn i vårt hus,forsøkte kapre min eks rett foran mine øyner.Jeg sa flere ganger til han at jeg ikke likte henne,og ba han si i fra om at hun måtte slutte komme innom.Han turte ikke.I ettertid har han inndrømmet at han skulle sagt i fra.Jeg var da nødt si i fra,og gjorde det via et brev til henne hvorpå jeg skrev at hun måtte la min mann og meg være i fred for henne.Hun kom på døra mi noen dager senere med brevet i hånda,ba om å få snakke med meg.Jeg tok henne inn å prata med henne.Hun ba oss sette strek over det hele,og rev brevet mitt i to og kasta det i søppla.Og spurte om vi kunne bli venninner.To måneder etter la min eks forlovelses ring på bordet,sa han ikke var glad i meg mere.Vi hadde da fått datter nr.2,som da var 6 mnd gammel.Vi var i planingsfasen på giftemål(9 mnd unna).Vi hadde fått tak i lokale,forlovere og toastmasters,til og med bryllupslisten var skrevet.Han fikk stadig tlf fra henne mens vi bodde sammen,hun skulle ha hjelp til alt,og han dro over til henne.Misstenksomheten lå over som en mørk sky over meg.Men da jeg konfronterte han,nekta han,bare hånflirte,eller prøvde forsvare henne.Han fortallte alt til henne på jobb.Hva jeg sa til han.Følte loyaliteten var helt borte.Min tillitt til han var borte.Men jeg var jo forferdelig glad i han da.& år hadde vi ilag,på godt og vondt.To barn hadde vi fått.Var ikke enkelt bare bryte tvert av.Jeg var så langt nede etter bruddet,at jeg prøvde selvmord.Vil ikke gå inn på det.Jeg ble fraktet til psykriatrisk sykehus,og hadde opphold på 1 og en halv mnd.Fikk diagnose i epikrise tilpassningsforstyrrelse.Da jeg var hjemme i mellomtiden,kom min eks innom for å hente/bringe barna.To ganger mens vio satt drakk kaffe ringte hun eller skrev mld til han,mens jeg var tilstedet.Så var det jo en da,på senteret som fikk mitt hjerte til å banke ekstra mye da.Innleda et forhold til han(han har foressten opplevd nesten det samme som meg.Min eks ble rasende.Det var to mnd siden han da hadde gjort det slutt.Vet dere,jeg hadde aldri hvert mere lykkelig i hele mitt liv.Jeg fant min tvillingsjel,min sammensvorne.Men det varte ikke lenge.....Det var helt til min eks kom tilbake på arenaen igjen.Har opplevd mye,men føler at jeg ikke har noen som har erfart det samme.Håper det er noen der ute som har fått seg en skikkelig nedtur,som er villig til å berette sin historie.Dette er ikke tull,Det er fakta.Tro den som vil,de andre...LA VÆR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madde 34

Hva som sjedde...videre?Jeg ble sammen med han på senteret jeg da,etter my flørting og øyenkontakt.Sto ikke på latmannsiden jeg nei.Jeg sykklet,tok solarium annen hver dag,Broderte bilder(noe jeg aldri hadde gjort før) :wink: Jeg trente,og bare pleide meg selv.Men han jeg hadde et godt øye til hadde sine problemer.Ville ikke innlede noe forhold på senter.Men en dag dqa jeg var ferdig på senteret skrev han til meg.Han og jeg traff hverandre på et hotell,og møtet ble inntenst. :) Vi innledet et forhold etter hvert.En dag vi var på byen sammen,når jeg da gikk ut,mens han henta mi9n og hans jakke,sto hun bare der.I taxi-køen.Jobbkollegaen til min eks.Sa et vennlig"hei".Hun tok begge armene på mine skuldre,og begynnte berette om at min eks hadde sagt at hun var orsaken til at jeg hadde hatt en dårlig graviditet til mitt yngste barn.Noe jeg aldri i mitt liv har sagt til min eks.Sa til henne at om hun da ville ha min eks så mye,så måtte hun da faen meg bare ta han.Min daværende kjæreste kom ut,og ledet meg inn i taxi,hvorpå jeg gråt.Min eks,neida han lå ikke på latsiden.Han ville ha meg tilbake han da.Han passet på ta øyekontakt med meg hver bidige gang ved henting/bringing av barna.Min daværende kjæreste ble sjalu,og gjorde etter hvert det slutt,fordi han mente at vi slettes ikke var ferdige med hverandre.Var hardt.Hardere enn jeg trodde.Mest fordi barna ble glad i han også.ET par mnd gikk...så hanet jeg og min eks sammen i seng...igjen.et opphold...så på igjen...Men han ville ikke bli sammen med meg igjen.Det var kun seksuellt,som han sa.For å tilfredstille sine behov...Hopper litt i tid nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Året er sommeren 2003.Traff mest nydligste mann på spraydate.Denne mannen har jeg fått et barn med.Tre mnd siden(des 2004).Min eks,har et misslykket forhold bak seg,til barnehagetanta til min ynste datter....Hun flytta til Bergen for å studere(mai 2004)...derfor gjorde hun det slutt ifølge han.Hmmm.....tror ikke det....For...da de var sammen mot slutten mottok han besøk av hans jobbkollega(ifølge min elste datter utsagn).Det var i mai i fjor.Nå er det gått 2 mnd siden jeg fant ut at han hadde en annen.Vi har truffet hverandre 5 ganger.Hun virker veldig grei,og snill.Tror hu liker meg også som person.Men klarer ikke advare henne mot farene som truer.Vil ikke samme jenta samme vondt som jeg fikk.Men om jeg advarer henne kan det virke merkelig påfallende.Derfor gjør jeg det ikke,selv om jeg har lyst.Min nåværende samboer og jeg har det fint.Men han liker ikke min eks måte sverte meg på.Min nåværede samboer sier at min eks gir han kalde blikk,såpass kalde blikk at han får frysninger på ryggen.Min nåværende samboer har fått følt min eks svertinger på meg veldig.Det har til tider gått utover det parforholdet vi nå har.Lenge siden vi har fått kost oss skikkelig i lag uten å tenke på problemer.Vi glir i fra hverandre han og jeg.Jeg er veldig glad i han..det er jeg.Og har aldri følt mere trygghet og stabilitet i mitt liv siden han kom inn i bildet.Hans fam er enestående,det er han også til fulle.Vi klarer ikke nyte noe lenger.Min eks og hans kollega sverter oss for evig tid,med noe som for meg er fortid.For de som mener jeg snakker tull,så vil jeg si at andre har levd mere enn dere!!!!Da vet dere ikke hva dere snakker om engang.Man kan ikke lære noe uten erfaring her i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sikkert bare tull  :roll:

Så hva har du opplevd?

Tull?nei,du det er faktisk ikke det.Du må være temmelig blind du,som påstår noe slikt.Og sikkert ikke erfart ting her i livet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34
Er du litt kort i hue? Du skjønte jo tidlig at det kunne ligge noe her med de to. Så går du med på og bli vennine med henne? Du har jo blitt vennine med henne pga din mann.

Har du noe med hvem barna tar imot gaver fra så lenge de bor hos din eks? Du har laget ris til egen bak.

har du snakket med politi og spurt på hvilke grunnlag du har fått boten?

Du får ikke en bot på 2000 kr.pga 5 mld.og uten noen form for forklaring fra politiet.

SE min berettning over du.... :wink: Ja,har faktisk spurt om det til politiet.De sjønnte strakks at det faktisk handlet om et bagatellsak.DE sajønnte godt at jeg reagerte på hennes anmeldelse,hvorpå de påengterte hvorfor jeg ikke har anmeldt henne,og hvorfor ikke min eks ikke har konfrontert henne. :-? Den politimann jeg snakket med sjønnte godt hvorfor jeg reagerte.Hadde det hvert opp til han,sa han,ville han henlaggt saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madde 34
hei :P. jeg syntse hun ("kvinnlige kolega til din mann") jeg syns det er ganske "teit" og skrive at "du" er litt "skrullete"??? det er jo noen som også har skrevet det!!!! jeg har "hørt"om sånne saker før. pappa har vert gjennom d:-( ønsker DEG lykke til videre i denne saken:_) PS kos deg med resten av din familie hilsen Andrea 13år!!

Hei Andrea!Syntes det var leit høre om din far.Han har det sikkert vondt. :cry: Har forståelse av at du vil se din far slik som før.At du vil se han lykkelig.Kan du berette om hva din far har hvert igjennom?Utroskap er vondt.Beklagerligvis går det noen ganger utover felles barn.Har en datter på 11 år,og hun har sikkert som deg tatt ting veldig innpåseg.Men vit at ingenting er deres feil.Da jeg var på din alder så var min far utro med enn annen.Trodde det var min feil.Men det var det ikke.Ingen barn skal føle at de er skyld i foreldrenes skillsmisse/separasjon.Det er kun de voksnes feil,og bare dems feil.Jeg håper din far tar seg tid med sine venner,og kommer seg ut.Mulig han finner seg en jente han blir glad i.Ønsker deg lykke til,Andrea. :kose: Madde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Bare Lurer jeg hva de som prøver seg på samboende/gifte egenlig tenker oppi sitt hue når de går frem å prøver seg på disse?Hva tenker dere egenlig?Tenker dere noe over det dere øddelegger?For den andre,og for evt.felles barn???HMMMM.... :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Jeg bare LURER jeg... :-? Har hvert jævelig innteresant vite hva disse tenker/føler innerst inne i seg...Tenker dere på barna?Tenker dere på den som sitter igjen.Den som er det evt.individ som motparten har delt alt med?Som hun/han svikter?Ting de hadde?Følelser,betroelser,Emosjonelle berettninger,intimitet,

samhold,samhørighet,ømmhet,respekt,loyalitet,tillitt,stabilitet?Hva tenker dere?Dere som er andre kvinne/andre mann?Tenker dere på den andres liv,og hva dere risikerer øddelegge for evt.par forholdet?Jeg lurer noe veldig... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Vet noen føler se skammfull...,men vær så snill prøv me...Hilsen evigtrofast.

P.s..Ha aldri hvert utro,og villa hell ikke ha våri det,uansett.....

mein at nånn lettsendige uroa,e jævele ute etter kuk ute på by`n...Hemm..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Men vil takke sexy cat og Nina kanin for strålende svar.Fikk meg virkelig til å tenk /reflekter over ting.Ka skulle verden ha hvert uten dokker?Mått hadd nånn vænna som dokker.Svna nånn vældi desperat.hulk..Moi,føl med like rar som hu brunetta i fustrerete fruer,WHIIII,ååhhhåå...uahhahhhhhh!!!!Mulig det samme.Mulig enda sprøere. ugh...Denna by e heil -tdøufødt,spørr du megpørr

..eg e bærre ny i deinn hær byen....ekke gal..bare ulite sprø....He He

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...