Gå til innhold

Min eks-samboers kvinnelige jobbkollega


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tine 4

Din eks jobbkollega virker en smule sjalu av seg.Kan hun være forelska i han uten at han vet det selv,og mulig vil ha han for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madde 34

Ja,hans jobbkollega har ved et tilfelle inndrømmet ovenfor meg at hun var forelsket i min eks-mann.Min datter sier at hun glaner sånn på han når hun er på besøk,og at hun tror at hun er forelsket i han.Har konfrontert min eks dette,hvorpå han bare hånflirer av meg.Men nå har han sagt seg villig til å kutte ut sin arb.kollega etter jobben,for å greie beholde sin nåværende dame.Får bare håpe jobbkollegaen hans klarer holde seg borte der fra nå da.Men har sagt til min eks at det blir hans oppgave sette grensene for henne nå,i.o.m.at han og jeg ikke er sammen lengere,og da annser jeg henne som ikke mitt problem.Nå har jeg også et nytt forhold,med et nyfødt barn,og vil nødig at hun skal få øddelegge mere for meg enn det hun allerede har gjort.Hvem som helst vil verne om det man har,og ikke la andre få øddelegge for seg.Og det må være lov si i fra hvor grensene går,uten at man dermed skal bli anmeldt for det.Det er jo jobbkollegaen hans som har skjemmt seg ut for omverden,ikke jeg.Jeg skal betale boten jeg,og bare le av stupidhetene til både min eks og hans jobbkollega.Synes begge er like umodne og barnslige.De må bare snakke så mye skit de vil om meg på jobben,orker ikke bry meg om det lenger.Har de noen interesse av de,så må de bare få lov å holde på. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg tror du blander følelsene dine litt, og ikke ser at livet går videre, og at enkelte ting må man bare godta.

Har du og eksen din valgt å gå fra hverandre, og han har en ny dame i livet sitt, synes jeg faktisk du skal la henne være i fred og de fem meldingene angående gaver til barna dine var unødvendige. Å la barna bo hos far, for så å se at en ny dame, som du faktisk hadde riktig magefølelse for fra begynnelsen av og har sett tre inn i livet ditt som en ødeleggende kraft, forstår jeg og har sympati for at du føler sjalusi når hun gir barna dine gaver.

Men hva er gaver mot hva en mor kan gi?

vær voksen, la damen gi hva søren hun vil, og vær det som barna dine bare har en av: En god mor som fungerer som et flott forbilde!!

La fortid være fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tine 4

Høres fornuftig ut.La barna leke i fred du.Kan kanskje virke som du har brydd deg for mye i en sak som ikke anngår deg i det hele tatt. :roll:

Håper det ordner seg for deg,og at du tar vel vare på det du nå har,og ikke lar noen komme imellom dere. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Snakk om å snakke imot seg selv her. Først blander du deg inn, og forteller hva eksen din bør gjøre. For så å si at du ikke bryr deg lengre? Beklager, men du har mistet meg for lenge siden.

Forstår at du var frustrert da du var samboer med faren til barna, men forstår ikke hvorfor du fortsatt er like frustrert. For det er slik jeg tolker deg. Du har liksom en ny type, men samtidig legger du deg såpass mye bort i eksen sitt liv, hvorfor det egentlig? La han få leve sitt liv, og ha kontakt med hvem han har lyst til, uten at DU skal blande deg inn i det. Du og han er ferdig, og som du selv sier, det er IKKE ditt problem lengre.

Ta vare på det du har, og la han ordne opp i sitt liv. Så lenge han tar vare på barna, er det ikke noe du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Snakk om å snakke imot seg selv her. Først blander du deg inn, og forteller hva eksen din bør gjøre. For så å si at du ikke bryr deg lengre? Beklager, men du har mistet meg for lenge siden.

Forstår at du var frustrert da du var samboer med faren til barna, men forstår ikke hvorfor du fortsatt er like frustrert. For det er slik jeg tolker deg. Du har liksom en ny type, men samtidig legger du deg såpass mye bort i eksen sitt liv, hvorfor det egentlig? La han få leve sitt liv, og ha kontakt med hvem han har lyst til, uten at DU skal blande deg inn i det. Du og han er ferdig, og som du selv sier, det er IKKE ditt problem lengre.

Ta vare på det du har, og la han ordne opp i sitt liv. Så lenge han tar vare på barna, er det ikke noe du kan gjøre.

Veldig enig med deg, det var det jeg også la merke til. Tenkte å vente å se hva trådstarter kom til å si til innlegget mitt, og da skulle jeg poengtere det samme. At trådstarters utsagn i begynnelsen av tråden ikke henger sammen med hva hun angivelig mener nå på slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tine 4

Og du gå videre med deg og ditt.

Det blir opp til den nye dama til din eks å si i fra om hun blir behandlet på samme måte som deg, fra din eks og hans jobbkollega.

Det er jo hun som har valgt denne "drittsekken",så da må hun jo bare få smertelig erfare hans dårlige sider også,sant? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Tusen takk for alle svar.Ja,jeg har nok blandet meg for mye i hans liv.Og han har tatt for lite ansvar for ting han egentlig burde ordnet opp selv i.Er bare lei meg for at barna blir brukt i denne saken av henne,for å oppnå hva enn det er hun er ute etter.Og det gjør meg bare sinna. :-x Men jeg gir barna det de behøver av kjærlighet og omsorg,og god oppdragelse.Om hans jobbkollega påstår at jeg er en dårlig mor,så betyr det ikke noe.Det som teller er hva mine egne barn mener om meg som mor. :) Og jeg har en kjempefin kjæreste som ikke er slik som den forrige.Så kansje var det jo litt bra det som sjedde tross alt... :wink: Burde vel heller takket henne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro at dette er et tulle innlegg jeg.

La a gjøre som a vil så lenge a ikke er slem mot barna. Du sier jo at barna ser igjenom og at eks`n din ikke vil ha noe særlig med a å gjøre. Kan jo være noe han sier for å få deg til å holde kjeft da, fordi han er lei av at du blander deg hele tiden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tulleinnlegg eller av en psykopat.

Får frysninger på ryggen når jeg leser innleggene hennes.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev:Synes du høres litt sprø ut selv, jeg...

:roll: Mulig det,hva er så galt i være sprø da...? :hoho:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du absolutt skulle bli venninne med denne kjerringa.

Uansett, hold deg unna dem og nyt det når eksen din til slutt får et helvete med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Det skal jeg gjøre....Grunnen til at jeg ble "venninne"med henne var fordi min eks presset henne på meg som "venninne".Hadde lite venninner på den tiden,og han ville at jeg skulle bli kjennt med henne.Den nye dama måtte hilse på hans jobbkollega bare to dager etter at de ble sammen.Men han sier at hans nye liker hans jobbkollega veldig godt(hans ord).Men er jo ikke sikkert hun vil like henne særlig lenge om hun glaner like mye på han i nærvær av henne.Nei,jeg skal ikke bry meg mere.De får nå bare holde på.Jeg trekker meg ut av alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tine 4
Tulleinnlegg eller av en psykopat.  

Får frysninger på ryggen når jeg leser innleggene hennes.......

:hoho:

Synes du skal være forsiktig med å kalle noen for psykopat.Vet du hva en psykopat er foressten? :evil:

Det kan nesten virke som det er denne kvinnen som skriver som nærmest har hvert utsatt for noen veldig syke folk,spørr du meg.

Tror ikke det er noen tulleinnlegg.Jeg tror det måtte hvert fryktelig vondt for denne kvinnen å få inn en tredje part inn i det forholdet de hadde.Med tanke på at det er barn også inni bildet.

Nei,stå på,legg de bak deg,og gå videre med ditt liv Madde 34.La fortid være fortid som NinaKanin skriver.Vær sterk for barnas skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du absolutt skulle bli venninne med denne kjerringa.

Uansett, hold deg unna dem og nyt det når eksen din til slutt får et helvete med henne.

Men hvorfor i all verden skal hun nyte det da. Han er faren til barna hennes, og de er ferdige med hverandre følelsemessig. Det med å kose seg på bekostning av andres ulykke anser jeg som den mest bortkasta tiden man kan få. Mennesker som bruker tid og energi på sånt er som oftest de som er mest misfornøyd selv.

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Men hvorfor i all verden skal hun nyte det da. Han er faren til barna hennes, og de er ferdige med hverandre følelsemessig. Det med å kose seg på bekostning av andres ulykke anser jeg som den mest bortkasta tiden man kan få. Mennesker som bruker tid og energi på sånt er som oftest de som er mest misfornøyd selv.

Har ingen ønske om å sverte noen.Jeg har hørt jeg er fryktelig naiv,og godsnill.PÅ tross av hva han har gjort mot meg så har jeg ingen ønske om å sverte han.Vi har jo et godt samarbeid pga barna,og det vil jeg jo helst fortsette å ha da.Men det er fryktelig vanskelig å tilgi dette.Vet ikke hvordan jeg skal greie gjøre det.Sliter med en del hat og bitterhet. :cry:

Ronja_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tine 4

madde 34 skrev:Har ingen ønske om å sverte noen.Jeg har hørt jeg er fryktelig naiv,og godsnill.PÅ tross av hva han har gjort mot meg så har jeg ingen ønske om å sverte han.Vi har jo et godt samarbeid pga barna,og det vil jeg jo helst fortsette å ha da.Men det er fryktelig vanskelig å tilgi dette.Vet ikke hvordan jeg skal greie gjøre det.Sliter med en del hat og bitterhet.

Jeg har forståelsen av at du er både bitter og føler nag.Alle som har opplevd utroskap har følt det samme som deg.

Men Nå har du jo en mann som virker som han tar vare på deg,og gjør deg lykkelig.

Lev det livet du har nå,og glemm din eks,og hans jobbkollega.Lev i nuet! :)

Du er jo ikke hans mor,og kan ikke fortelle han forskjellen på rett og galt,og hvordan han skal være.Du kan ikke forandre han.

Slike menn blir nok aldri voksen.Og man må bare la de få lære av sine egne dummheter.Det er det de lærer av.

Og tro meg,hans nye vil nok få erfare han sånn omtrent slik som du har fått erfare din eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor i all verden skal hun nyte det da. Han er faren til barna hennes, og de er ferdige med hverandre følelsemessig. Det med å kose seg på bekostning av andres ulykke anser jeg som den mest bortkasta tiden man kan få. Mennesker som bruker tid og energi på sånt er som oftest de som er mest misfornøyd selv.

Ronja_80

Det finnes grader av alt. Når man har blitt bedratt på denne måten her, så er det viktig for selvfølelsen å kunne stå igjen oppreist.

Mener bare at en viss tilfredshet må hun kunne unne seg når fyren dumper henne til fordel for det som tydeligvis er en psykopat.

Som man reder ligger man osv.

Og det med at han nærmest presset på henne denne dama som venninne synes jeg er direkte forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei :P. jeg syntse hun ("kvinnlige kolega til din mann") jeg syns det er ganske "teit" og skrive at "du" er litt "skrullete"??? det er jo noen som også har skrevet det!!!! jeg har "hørt"om sånne saker før. pappa har vert gjennom d:-( ønsker DEG lykke til videre i denne saken:_) PS kos deg med resten av din familie hilsen Andrea 13år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er du litt kort i hue? Du skjønte jo tidlig at det kunne ligge noe her med de to. Så går du med på og bli vennine med henne? Du har jo blitt vennine med henne pga din mann.

Har du noe med hvem barna tar imot gaver fra så lenge de bor hos din eks? Du har laget ris til egen bak.

har du snakket med politi og spurt på hvilke grunnlag du har fått boten?

Du får ikke en bot på 2000 kr.pga 5 mld.og uten noen form for forklaring fra politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...