Gå til innhold

Min eks-samboers kvinnelige jobbkollega


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madde 34

Vet ikke hvor jeg skal begynne.For et par år siden bodde jeg sammen med en mann,vi fikk to barn sammen.Han fikk etterhvert en jobb.Hans eneste kvinnelige jobbkollega ble fort interessert i han,og kom ofte innom på besøk,for å flørte og nistirre på han.Jeg kommenterte dette ovenfor han,men han bare lo av det hele.Men kranglene om henne bare fortsatte og fortsatte.Han forsvarte henne i et og alt,og betrodde seg mere til henne enn til meg som da var hans samboer.Jeg skrev brev til henne om at hun måtte slutte legge seg etter min mann.Hun kom på døra med brevet i hånda å sa at det ikke var sant.Hun og jeg ble enige om å bli venninner.Så to mnd etter det ble det slutt mellom min eks og meg,han sa han ikke var glad i meg lengere.(Vi kranglet tett om hans arb.kollega hele tia)Men etter han flytta for seg selv,dro hun mere på besøk hos han,og hun viste seg aldri mere hos meg,som venninne.Jeg har flere ganger sagt hun måtte holde seg unna han og våre barn,men hun gjør ikke det.Hun kjøper gaver til våre felles barn,for å prøve få dem til å like henne bedre(barna våre bor hos far).Jeg sa i fra på en pen måte via sms at hun måtte sluttte gi barna gaver.For et par uker siden fikk jeg tlf fra politiet at hun har annmeldt meg for skikane og telefonterror,pga 5 mld jeg sente henne.Hun har flere ganger kommet på døra mi,og kjeftet på meg i nærvær av barna da de bodde hos meg,og har flere ganger ringt meg å kjefta meg opp.Min eks-samboer bryr seg ikke.En gang forsøkte hu å slå til meg ute på byen.Nå har både min eks og jeg nye samboerforhold,og synes det kan virke som hevn fra henne når hu har anmeldt meg?Har ikke skrevet mld til henne på et halvt år.Går det ann være så bitchete? :evil: Min nåværende samboer synes jeg skal betale boten på 2000 kroner og heve meg over henne,og kutte henne ut.Søsteren min sier det samme,at jeg skal le både min eks og henne oppi trynet,hvor barnslige og umodne de er.Har lyst motanmelde henne.Hva mener dere?Vil jo hun skal få hevn for hva hun har gjort meg og mine barn,som også har fått erfare denne onde kvinnen på kroppen. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Sexy*Cat*

Motannmeld henne!!

Slike syke personer som henne skal ikke få slippe unna.

Tenk på hva hun kan gjøre med neste person?

Gud, denne verden er full av gærninger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motanmeld henne.. sånne mennesker er..hm.. merkelige. (i mangel av et ord som ikke direkte er et skjellsord..)

Om du ikke orker det, ta kontakt med politiet ihvertfall. og forklar situasjonen. Vet ikke om de kan gjøre noe fra eller til.. Jeg ville ihvertfall ikke betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Jeg har snakket med politi,men de ville ikke annbefale motannmelde det,fordi jeg ikke har noen bevis i saken.De eneste som har hvert vitne til opptrinn er mine barn,og de er for små til å bli avhørt.Dessværre har jeg heller ikke gjemmt på mld jeg har fått fra henne.Og jeg har allerede godtatt forelegget.Har fortallt politiet om hva hu har gjort,men de kan ikke gjøre noe.De annbefalte meg jurist i saken.Politiet har mitt avhør og et brev der jeg framla ting hun har gjort opp igjennom årene.Kvinnen er arrogant,rappkjeftig,uempatisk,og respekterer ikke de grenser som har hvert forsøkt satt ovenfor henne.Tydeligvis synes hun det er festelig å bruke ting i mot meg,når alt jeg har gjort er å sagt i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Da er det i hvertfall fint at du har informert politiet om saken.

Hvis det vil være nytteløst å motannmelde henne så er det nok ingen vits.

Har du ikke noen mulighet for å få en bekjent eller en i familien til å ta en prat med henne? Eller annmelder hun da også? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med din samboer og din søster. Høres ut som de eneste to fornuftige personer i denne saken. Lytt til dem. Bli ferdig med saken. Hvorfor skal du bruke energi og tid på dette? Det fører ingenting godt med seg.

Konsentrer deg om familien du har og gled deg over dem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*
Synes du høres litt sprø ut selv' date=' jeg...[/quote']

:hoho:

nei uff her er det nok ikke lov å le

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Kan ikke love at min eks-samboers nye samboer får erfare kollegaen hans på kroppen.Men det blir jo opp til henne da å si i fra.Deres forhold er ganske ferskt,og har bare så vidt blitt kjennt med henne,og vil virke for dummt å advare henne om hans kvinnelige jobbkollega.Kan jo henne at hun da tror at jeg er ute etter å øddelegge for dem igjen.Har ikke noe særlig lyst blande meg lenger.Jeg kommer til å betale forelegget,og ikke bry meg mere i denne saken,tror jeg.Politiet har jo avhøret og brev av meg,der jeg har lagt frem det viktigste.Vil vel tro at min samboers jobbkollega får mere innsikt med årene,når hun en dag får fast forhold og barn selv.Det å heve seg over dette er vel også et bevis på at man er sterk,og ikke lar seg knekke.Hun vil nok angre bittert en vakker dag.Har ikke så god erfaring med å bruke hat og bitterhet,og sverte tilbake,det vil mange ganger gjøre ting kansje ti ganger værre.Får håpe at denne kvinnen lærer mere selvinnsikt når hun får noen år på baken.He he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Gjest skrev:Synes du høres litt sprø ut selv, jeg...

:roll: Mulig det,hva er så galt i være sprø da...? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan ikke nekte andre å kjøpe gaver til ungene....

Synes dere begge oppfører dere litt rart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Mathias skriver:man kan ikke nekte andre å kjøpe gaver til ungene....

Hva når barna ikke liker denne kvinnen,og føler det bekvemmt motta gaver fra henne?Når barna føler det som "smøring"for at hun skal bli godt likt?Hun gir barna gaver for at hun selv har dårlig samvittighet for hva hun har øddelaggt for vår familie?Blir ikke det galt?Da burde hun kansje tenke på at barn har egne oppfattninger av ting,og kan ikke kjøpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

ehm..unnskyld en skrivefeil,jeg mente selvfølgelig at barna føler det ubekvemmt å ta i mot kvinnens gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg skjønner ikke helt... hva gjør denne eks- kollegaen til eks mannen din i livene deres i det hele tatt. Dere er jo ikke venninner.......

Høres noe skrullete ut hele historien........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias skriver:man kan ikke nekte andre å kjøpe gaver til ungene....

Hva når barna ikke liker denne kvinnen,og føler det bekvemmt motta gaver fra henne?Når barna føler det som "smøring"for at hun skal bli godt likt?Hun gir barna gaver for at hun selv har dårlig samvittighet for hva hun har øddelaggt for vår familie?Blir ikke det galt?Da burde hun kansje tenke på at barn har egne oppfattninger av ting,og kan ikke kjøpes.

utolig hva barn kan plukke opp fra foreldrene sine også da :roll:

Enkelte meninger er ofte lært.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tine 4

:-? Denne jobbkollegaen høres ut som skrekkens eksempel på hun derre i "se hvem snakker nå".Annbefaler filmen.

Du burde sette grenser for din eks.Og ikke la han ta imot besøk av henne.Hva om jobbkollegaen hans øddelegger for det nye forholdet han har?

Hvor er din eks her?Lar han deg ta opp problemene med henne uten at han tar ansvar for sine handlinger?Synes din eks høres en passe rar ut... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mathias skriver:man kan ikke nekte andre å kjøpe gaver til ungene....

Hva når barna ikke liker denne kvinnen,og føler det bekvemmt motta gaver fra henne?Når barna føler det som "smøring"for at hun skal bli godt likt?Hun gir barna gaver for at hun selv har dårlig samvittighet for hva hun har øddelaggt for vår familie?Blir ikke det galt?Da burde hun kansje tenke på at barn har egne oppfattninger av ting,og kan ikke kjøpes.

hun har ikek ødelagt noe. det har han og du............ Og han burde være den som snakker m henne, ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ender man opp med et forelegg på 2000kr. hvis man ikke har gjort noe galt?

Helt seriøst, jeg lurer! Kan være nyttig kunnskap en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Ja,du har rett i det Mathias. :roll: Men han er redd for å snakke med henne(han sier selv han er for feig til å gjøre det...),derfor har jeg måttet ta de konfrontasjoner som har hvert nødvendig med henne.Jeg prøver ikke beskytte min eks,og det er nok sant at han har lurt seg kraftig unna her....Når det gjelder barna,så har barna gjort seg opp en mening om henne etter de antall gangene hun har kjeftet meg opp på min dør,og truet meg i påhør av barna.Tror de har hatt et forhold,men har ikke fått det bekrefta.Min eks sier at han ikke har noen følelser for henne.At hun kun er en venninne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madde 34

Ja,det lurer jeg også på,hvorfor jeg har fått en bot bare fordi jeg har bedt henne ligge unna våre liv.Det er utrolig hva som anmeldes i dag.Men nå har politiet min historie,om det blir henleggelse eller om det blir at jeg får boten snart,blir jo politiets jobb å ta seg av.Men synes det er for galt at jeg skal bli straffa for at jeg har sagt i fra om at jeg ikke godtar mere fra henne nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...