Gå til innhold

Gratis healing


Marleymarley

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Marleymarley skrev:

Usikker på om jeg kan gjøre noe for deg, men jeg prøver. Har du forsøkt sånne White noise apper, eller å høre på podcast for å få sove. Føler virkelig med deg, må være helt grusomt 😔♥️

Ja det hjelper å ha på lyd, men det er slitsomt å alltid må ha på lyd, har alltid slitt med det men i så liten grad at jeg ikke har brydd meg eller hørt noe til det annet enn hvis jeg har tenkt hardt på det. Men nå de siste to ukene har det blitt værre etter konsert og deretter ørebetennelse, så må ha på lyd hele tiden. 

Takk for at du prøver 💗 si ifra når det er gjort da 

Anonymkode: 8438e...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Marleymarley skrev:

Kan nok ikke tilbakeføre hårfargen din, men kan bruke mitt klarsyn å fortelle deg at ditt sinne og din trangsynte mest sannsynlig har gjort sitt. Er man sur og grå på innsiden, blir man gjerne det på utsiden også. På den positive siden synes de fleste kvinner grått hår på en ellers ganske ung mann er ganske sexy. Men da må du nok gå å smile litt i motvind først, så den syre geipen snur retning. 

 

Fantastisk!, ser ut som "klarsynet" ditt trenger en justering siden du bommet på essensielle ting. Men du kan jo prøve igjen! 😆

Anonymkode: b0f22...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...