Gå til innhold

Gratis healing


Marleymarley

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Marleymarley skrev:

Ser i fremtiden at du kommer til å overleve, så sant du ikke er allergisk mot pistasj.

Ha, ha, dagen kommentar ;D

Jeg sitter her med en rosa vakker erteblomst fra hagen, og har vondt i ryggen. Tar gjerne i mot hjelp.

Anonymkode: 61e6d...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Overlevelse hadde jeg i grunnen regnet med, men kan du please gjøre noe med skulderen?

(Er ikke allergisk mot pistasjnøtter, hadde kanskje merket det etter å ha spist hele påsan! ;) )

Gjort hva jeg kan. Håper du overlever forsøket fra den gale healer da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marleymarley skrev:

Gjort hva jeg kan. Håper du overlever forsøket fra den gale healer da 😅

Takk for at du hjalp meg å overleve! Det var.. spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha, ha, dagen kommentar ;D

Jeg sitter her med en rosa vakker erteblomst fra hagen, og har vondt i ryggen. Tar gjerne i mot hjelp.

Anonymkode: 61e6d...cb8

🤗 Gjort mitt beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marleymarley skrev:

🤗 Gjort mitt beste

Tusen takk 👍

Anonymkode: 61e6d...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne forsøkskanin- gjerne få hjelp til ubehag mave/fordøyelse/lite energi. Funnet markjordbærblader tre på stilken. Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Marleymarley skrev:

Det er vel opp til hver enkelt individ å velge hva de tror på eller ikke? Jeg krever heller ikke, eller prøver å lure, folk til å tro på meg. Jeg har av en eller annen merkelig grunn kunnet hjelpe folk, hovedsakelig med smerte, siden jeg var ganske liten. Det ble oppdaget tilfeldig, og for den saks skyld av foreldre som absolutt ikke er spesielt opptatt av slike ting (datter av lege og sykepleier). Dette har ikke blitt snakket høyt om, men har kun vært kjent blant de aller nærmeste. Jeg har også holdt dette for meg selv, men uansett hvor uforklarlig det er både for meg, deg og andre, så har jeg tidligere hjulpet andre og jeg ønsker nå å bruke evnene mine igjen. Dette er ikke noe jeg prakker på folk, ei heller tar jeg betalt for det. Jeg er tydelig på at jeg ikke kan fjerne sykdommer, kun i noen tilfelle lindre smerte. Jeg har en mastergrad i et fag som lener seg på kvantitative metoder, men dette er en del av meg som selvfølgelig går i en helt annen retning. Jeg har ingen andre beviser å legge frem enn de jeg har hjulpet, som sier de fikk hjelp. Har du noen plager så kan vi jo alltids prøve å gjøre noe med det ;) 

Vet du hva som er forskjellen på TRO og VITENSKAP?. Du sier dette ikke er noe du prakker på folk men du måtte lage en tråd på et offentlig forum om det!.

Da kan du jo bruke de fantastiske evnene dine til å "heale" hårfargen min, jeg ble grå før jeg fylte 25. Hvis du ikke "healer" hårfargen men forårsaker ytterlig hårtap så holder jeg deg personlig ansvarlig, hvorfor?... for jeg føler det er din skyld siden du sier du har lest denne posten og kan "heale".

Anonymkode: b0f22...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det jeg kan. Men gjør det deg bedre er det nok bare midlertidig. Problemet med magen i kombinasjon med lav energi er vel ofte mat allergi eller intoleranse, så vil virkelig anbefale deg å ta en tur til legen og få hjelp. Dette kan du nok få hjelp m og bli helt frisk av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne i mot fjernhealing. Har akkurat lagt meg, så har dårlig tilgang på steiner eller andre fysiske gjenstander fra naturen, men jeg har et gammel eiketre fra mitt barndomshjem i tanken. Kan det være aktuelt?

Jeg sliter med nakke-, rygg- og hoftesmerter på høgre side. Det hadde gjort godt å bli kvitt i smertene. Har gått til kiropraktor i årevis og har nå gitt opp. Har også et knytt bekkenmuskulatur, som er forårsaket av stress og som er vanskelig å få til å slippe..

 

Skal ha Eiketreet i tankene 😉

Endret av Frøken askepott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marleymarley skrev:

Har gjort det jeg kan. Men gjør det deg bedre er det nok bare midlertidig. Problemet med magen i kombinasjon med lav energi er vel ofte mat allergi eller intoleranse, så vil virkelig anbefale deg å ta en tur til legen og få hjelp. Dette kan du nok få hjelp m og bli helt frisk av 😊

Takk for at du ga av deg selv.. Javisst, legetime blir det etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva som er forskjellen på TRO og VITENSKAP?. Du sier dette ikke er noe du prakker på folk men du måtte lage en tråd på et offentlig forum om det!.

Da kan du jo bruke de fantastiske evnene dine til å "heale" hårfargen min, jeg ble grå før jeg fylte 25. Hvis du ikke "healer" hårfargen men forårsaker ytterlig hårtap så holder jeg deg personlig ansvarlig, hvorfor?... for jeg føler det er din skyld siden du sier du har lest denne posten og kan "heale".

Anonymkode: b0f22...997

Kan nok ikke tilbakeføre hårfargen din, men kan bruke mitt klarsyn å fortelle deg at ditt sinne og din trangsynte mest sannsynlig har gjort sitt. Er man sur og grå på innsiden, blir man gjerne det på utsiden også. På den positive siden synes de fleste kvinner grått hår på en ellers ganske ung mann er ganske sexy. Men da må du nok gå å smile litt i motvind først, så den syre geipen snur retning. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøken askepott skrev:

Jeg tar gjerne i mot fjernhealing. Har akkurat lagt meg, så har dårlig tilgang på steiner eller andre fysiske gjenstander fra naturen, men jeg har et gammel eiketre fra mitt barndomshjem i tanken. Kan det være aktuelt?

Jeg sliter med nakke-, rygg- og hoftesmerter på høgre side. Det hadde gjort godt å bli kvitt i smertene. Har gått til kiropraktor i årevis og har nå gitt opp. Har også et knytt bekkenmuskulatur, som er forårsaket av stress og som er vanskelig å få til å slippe..

 

Skal ha Eiketreet i tankene 😉

Før jeg prøver, har du spiral? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du prøve hjelpe meg? Har verk i høyre arm slik at jeg ikke får sove. Tror det kommer av overbelastning (kontorjobb). Holder et lite bomullsteppe i min høyre hånd nå.

Anonymkode: c1c37...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du prøvd å hjelpe meg? ❤ 

Har øresus, på begge ører. 

Plukket opp en stein ute nå som har rosa i seg :)

holder den i venstre hånd. 

Anonymkode: 8438e...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marleymarley skrev:

Før jeg prøver, har du spiral? 

 

12 minutter siden, Marleymarley skrev:

Før jeg prøver, har du spiral? 

Ok, har prøvd så godt jeg kan. Om dette ikke hjelper ville jeg forsøk manuell terapeut 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er skremmende på mange måter, det du gjør er å lure andre mennesker til å tro at du har en spesiell evne og kan stille diagnoser samt helbrede.

Dette vet du selv, enten så prøver du å framstå som et unikt individ med spesielle egenskaper som overgår andre og er bevist over din løgn. Hvis du faktisk tror du har evner så burde du ta kontakt med psykisk helse.

Det er forresten veldig interessant hvilken utdanning du har?, flesteparten av mennesker som tror på healing har veldig lav til ingen videre utdanning utover grunnskolen.

Hvis du mener jeg tar feil så er det opp til deg og legge frem beviser på at healing virker.

Kvakksalvere som diagnostiserer andre mennesker må bli straffet, kvakksalverloven må tilbake så sånne tullinger ikke kan påvirke svake sjeler som trenger hjelp fra leger og ikke fantasifigurer som ønsker å fremstå som spesielle. 

 

Anonymkode: b0f22...997

Hvor har du dette fra? Mange i min omgangskrets har masterutdanning, og er åpne for healing. For min del blir jeg bare mer og mer åpen for flere sannheter jo mer utdannelse jeg tar. Og jeg er ikke utdannet typisk alternativt, men i realfag/forskning.

Anonymkode: 2801c...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du prøve hjelpe meg? Har verk i høyre arm slik at jeg ikke får sove. Tror det kommer av overbelastning (kontorjobb). Holder et lite bomullsteppe i min høyre hånd nå.

Anonymkode: c1c37...143

Gjort det jeg kan for deg🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du prøvd å hjelpe meg? ❤ 

Har øresus, på begge ører. 

Plukket opp en stein ute nå som har rosa i seg :)

holder den i venstre hånd. 

Anonymkode: 8438e...d0d

Usikker på om jeg kan gjøre noe for deg, men jeg prøver. Har du forsøkt sånne White noise apper, eller å høre på podcast for å få sove. Føler virkelig med deg, må være helt grusomt 😔♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger å balansere hele systemet. Jeg er på bedringens vei etter langvarig sykdom og operasjon. Kan du hjelpe meg? Jeg holder et kjede av stein. 

Anonymkode: 2801c...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...