Gå til innhold

Gratis healing


Marleymarley

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Marleymarley said:

Gjort mitt beste 🤗

Takk :blomst:

Anonymkode: 80376...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det bare fysiske smerter eller feks. angst? ☺️

Anonymkode: 968f7...163

Vi kan alltids prøve, hvor tenker du kjernen av angsten sitter, hvis du kan peke på et sted på kroppen? Annet enn hodet/altså det psykiske..men hvor smerten sitter værst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marleymarley skrev:

Vi kan alltids prøve, hvor tenker du kjernen av angsten sitter, hvis du kan peke på et sted på kroppen? Annet enn hodet/altså det psykiske..men hvor smerten sitter værst

har aldri funnet ut av det, men får press i brystet (følelsen av å ikke få puste). har stein fra hagen i høyre hånd. takk!

Anonymkode: 968f7...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det jeg kan. Se på steinen som en magnet som drar til seg ubehaget. Jeg har slitt med angst, og om dette ikke gjør noe for deg kan du prøve noe som har funket for meg. For det første angst er følelser, følelser er luft, de er ikke fysiske og kan dermed ikke fysisk skade deg. Du er fysisk og dermed sterkere enn følelsene dine. Tør å kjenn på følelelsen angsten gir deg når du har mulighet. Bare ligg stille og virkelig kjenn etter, uten å sette noe navn eller lign på det.. ikke tenk vondt, ubehagelig osv men bare kjenn etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for teknikken, ligner litt på aksepten av angst jeg jobber med fra kognitiv (å kjenne etter)! alltid godt med flere råd, hyggelig du tok deg til å skrive det. takk for healing😄

Anonymkode: 968f7...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for teknikken, ligner litt på aksepten av angst jeg jobber med fra kognitiv (å kjenne etter)! alltid godt med flere råd, hyggelig du tok deg til å skrive det. takk for healing😄

Anonymkode: 968f7...163

Bare hyggelig! Håper angsten blir bedre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, azx skrev:

Hei! Jeg er stiv i nakke og rygg vil du prøve? har hatt god effekt av healing tidligere! 

Før stenen over området du har vondt, har prøvd å hjelpe deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ! jeg tror det lettet en god del følte meg først skikkelig dårlig men nå er jeg smertefri! er veldig intutiv så trengte egentlig bare å tenke på steinen, tror jeg. men gikk og hentet den og kjente at den holdt energi! Nå har jeg den på puta bak nakken. Jeg driver litt med healing selv, er veldig nysgjerrig... har du lyst til å dele hvordan . du visualiserer det du gjør ? :) har en del krystaller men har aldri tenkt over å fjernheale med gjenstander for å binde energien! spennende :) 

Anonymkode: 8fb9a...564

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Marleymarley said:

Vil gjerne teste evnene mine litt utenfor familie og nære venner. Finn en gjenstand fra naturen, sten, blad, kvist lign. og fortell meg hvor i kroppen plagen din er så skal jeg forsøke å hjelpe deg. 

6 hours ago, Marleymarley said:

Jeg prøver å feste energien i gjenstanden sånn at det fortsetter å hjelpe når jeg ikke sender energien...om det gir noe mening.

 

5 hours ago, Marleymarley said:

Du trenger ikke holde den, du skal bare hente energien derfra når du trenger det. Det kan være et tre i hagen din for den saks skyld.

 

Hvordan kan du heale uten å se personen ansikt til ansikt, eller uten et bilde av personen eller selv holde en gjenstand som tilhører personen? 

 

Anonymkode: b4399...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvordan kan du heale uten å se personen ansikt til ansikt, eller uten et bilde av personen eller selv holde en gjenstand som tilhører personen? 

 

Anonymkode: b4399...c94

Det er en binding gjennom kommunikasjon selv om det skjer via internett. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men prøver å knytte meg til personen og gjør mitt beste. Tror også at avstanden/mangel på personlig kontakt fjerner endel blokkeringer som kan oppstå når man er nær hverandre.. Men slike ting som dette er uansett ganske uforklarlige, så å prøve å forklare er ikke lett 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk ! jeg tror det lettet en god del følte meg først skikkelig dårlig men nå er jeg smertefri! er veldig intutiv så trengte egentlig bare å tenke på steinen, tror jeg. men gikk og hentet den og kjente at den holdt energi! Nå har jeg den på puta bak nakken. Jeg driver litt med healing selv, er veldig nysgjerrig... har du lyst til å dele hvordan . du visualiserer det du gjør ? :) har en del krystaller men har aldri tenkt over å fjernheale med gjenstander for å binde energien! spennende :) 

Anonymkode: 8fb9a...564

Jeg prøver bare å finne en forbindelse til personen. Tenker ikke, bare er der på en måte.. og så ser jeg varme og bølger på en kroppsskikkelise. Prøver deretter å sende energi til gjenstand. Noen ganger får jeg opp at man skal bruke gjenstanden, andre ganger at gjenstanden har tatt til seg det vonde og at det bør kastes langt avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende lesning...

Anonymkode: 5cdc3...073

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marleymarley skrev:

Hvorfor?

Det er skremmende på mange måter, det du gjør er å lure andre mennesker til å tro at du har en spesiell evne og kan stille diagnoser samt helbrede.

Dette vet du selv, enten så prøver du å framstå som et unikt individ med spesielle egenskaper som overgår andre og er bevist over din løgn. Hvis du faktisk tror du har evner så burde du ta kontakt med psykisk helse.

Det er forresten veldig interessant hvilken utdanning du har?, flesteparten av mennesker som tror på healing har veldig lav til ingen videre utdanning utover grunnskolen.

Hvis du mener jeg tar feil så er det opp til deg og legge frem beviser på at healing virker.

Kvakksalvere som diagnostiserer andre mennesker må bli straffet, kvakksalverloven må tilbake så sånne tullinger ikke kan påvirke svake sjeler som trenger hjelp fra leger og ikke fantasifigurer som ønsker å fremstå som spesielle. 

 

Anonymkode: b0f22...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok. Fant en pistasjenøtt med skall. La den i bukselommen.

Det verker som bare pokker i min høyre skulder.

Hit me!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skremmende på mange måter, det du gjør er å lure andre mennesker til å tro at du har en spesiell evne og kan stille diagnoser samt helbrede.

Dette vet du selv, enten så prøver du å framstå som et unikt individ med spesielle egenskaper som overgår andre og er bevist over din løgn. Hvis du faktisk tror du har evner så burde du ta kontakt med psykisk helse.

Det er forresten veldig interessant hvilken utdanning du har?, flesteparten av mennesker som tror på healing har veldig lav til ingen videre utdanning utover grunnskolen.

Hvis du mener jeg tar feil så er det opp til deg og legge frem beviser på at healing virker.

Kvakksalvere som diagnostiserer andre mennesker må bli straffet, kvakksalverloven må tilbake så sånne tullinger ikke kan påvirke svake sjeler som trenger hjelp fra leger og ikke fantasifigurer som ønsker å fremstå som spesielle. 

 

Anonymkode: b0f22...997

Det er vel opp til hver enkelt individ å velge hva de tror på eller ikke? Jeg krever heller ikke, eller prøver å lure, folk til å tro på meg. Jeg har av en eller annen merkelig grunn kunnet hjelpe folk, hovedsakelig med smerte, siden jeg var ganske liten. Det ble oppdaget tilfeldig, og for den saks skyld av foreldre som absolutt ikke er spesielt opptatt av slike ting (datter av lege og sykepleier). Dette har ikke blitt snakket høyt om, men har kun vært kjent blant de aller nærmeste. Jeg har også holdt dette for meg selv, men uansett hvor uforklarlig det er både for meg, deg og andre, så har jeg tidligere hjulpet andre og jeg ønsker nå å bruke evnene mine igjen. Dette er ikke noe jeg prakker på folk, ei heller tar jeg betalt for det. Jeg er tydelig på at jeg ikke kan fjerne sykdommer, kun i noen tilfelle lindre smerte. Jeg har en mastergrad i et fag som lener seg på kvantitative metoder, men dette er en del av meg som selvfølgelig går i en helt annen retning. Jeg har ingen andre beviser å legge frem enn de jeg har hjulpet, som sier de fikk hjelp. Har du noen plager så kan vi jo alltids prøve å gjøre noe med det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Ok. Fant en pistasjenøtt med skall. La den i bukselommen.

Det verker som bare pokker i min høyre skulder.

Hit me!

 

Ser i fremtiden at du kommer til å overleve, så sant du ikke er allergisk mot pistasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marleymarley skrev:

Ser i fremtiden at du kommer til å overleve, så sant du ikke er allergisk mot pistasj.

Overlevelse hadde jeg i grunnen regnet med, men kan du please gjøre noe med skulderen?

(Er ikke allergisk mot pistasjnøtter, hadde kanskje merket det etter å ha spist hele påsan! ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...