Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg! Synes også de burde spurt Vegard Harm, Funkygine, DDE Bjarne, Kurt Nilsen, Ina Wroldsen, Sandra Lyng og Sondre Justad!

Anonymkode: eb06b...6f9

Juhu! Flotte navn du kom med der! 🤗

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Sitronmelis skrev:

Altså... 🙄🙄🙄 Han burde jo vært kastet ut av skal vi danse. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/henger-ut-skal-vi-danse-dommerne-i-sosiale-medier/70194244

- Dårligere dommere skal du lete lenge etter, skriver Løke og fortsetter:

- Gi Løken 17 poeng liksom? Her serverer jeg dans som vil revolusjonere Quickstep, og en dans som Tor Fløysvik garantert vil inkludere i sitt dansepensum. Og det eneste som kommer ut av kjeften på disse tegneseriefigurene er dårlig ånde etter Chili Con Carne-gryta som TV 2 serverte før sending.

---

Mener han dette i fullt alvor, eller forsøker han å være morsom? Jeg tror han elsker oppmerksomhet, og han vil si hva som helst for å få oppslag i media. Må innrømme at jeg ikke har særlig sans for fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NordicViking skrev:

- Dårligere dommere skal du lete lenge etter, skriver Løke og fortsetter:

- Gi Løken 17 poeng liksom? Her serverer jeg dans som vil revolusjonere Quickstep, og en dans som Tor Fløysvik garantert vil inkludere i sitt dansepensum. Og det eneste som kommer ut av kjeften på disse tegneseriefigurene er dårlig ånde etter Chili Con Carne-gryta som TV 2 serverte før sending.

---

Mener han dette i fullt alvor, eller forsøker han å være morsom? Jeg tror han elsker oppmerksomhet, og han vil si hva som helst for å få oppslag i media. Må innrømme at jeg ikke har særlig sans for fyren.

Han prøver selvsagt å være morsom 

Anonymkode: 11504...7a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2018 den 7.27, Jenki skrev:

Frastøtende og ekkelt faktisk.... Du verden.  Finnes det virkelig dinosaurer enda?  Nå er jeg dame, men jeg har jo blitt forsøkt sjekket opp av andre damer innimellom. Det er da bare smigrende med litt oppmerksomhet, selv om man ikke er interessert ;) 

Jeg er dame selv og ville synes det hadde vært super ekkelt om ei lesbisk dame la an på meg. Er du ikke enig? Eller er du hemmelig lesbisk selv kanskje?😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame selv og ville synes det hadde vært super ekkelt om ei lesbisk dame la an på meg. Er du ikke enig? Eller er du hemmelig lesbisk selv kanskje?😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Ekkelt? Da har du vært skånet for mange slibrige sjekketriks fra mannfolk, har opplevd mye rart der, det har til tider vært virkelig ekkelt.

Har blitt sjekket opp av damer noen ganger i mitt liv, og jeg må si, det er ganske, tja... pirrende, eksotisk, merkelig og fascinerende.

Jeg er ikke lesbisk, verken hemmelig eller ute av skapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Ekkelt? Da har du vært skånet for mange slibrige sjekketriks fra mannfolk, har opplevd mye rart der, det har til tider vært virkelig ekkelt.

Har blitt sjekket opp av damer noen ganger i mitt liv, og jeg må si, det er ganske, tja... pirrende, eksotisk, merkelig og fascinerende.

Jeg er ikke lesbisk, verken hemmelig eller ute av skapet. 

Du påstår du er hetero men sier det er pirrende at ei dame sjekker deg opp? Idioti, du er ikke heterofil, enten bi eller hemmelig lesbisk 😊

Anonymkode: a3008...ddf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løke sin humor er jo direkte stygg, sammenligner søte Trine Dehli-Cleve med Sid. Fint for han at søstrene synes han er morsom, da. De ser ut til å ville le seg ihjel av fyren.

Anonymkode: d3569...ebc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du påstår du er hetero men sier det er pirrende at ei dame sjekker deg opp? Idioti, du er ikke heterofil, enten bi eller hemmelig lesbisk 😊

Anonymkode: a3008...ddf

Haha, jeg er såpass sikker på meg selv at jeg utmerket godt vet hva jeg er ;) Og hadde jeg vært lesbisk, hadde jeg takket ja og slikket fi... resten av livet. Kanskje du og jeg kunne blitt et flott lesbisk par? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2018 at 8:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg er dame selv og ville synes det hadde vært super ekkelt om ei lesbisk dame la an på meg. Er du ikke enig? Eller er du hemmelig lesbisk selv kanskje?😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Beklager på forhånd at jeg bidrar til avsporingen.

Hvorfor i all verden skulle det egentlig være ekkelt at man blir vist interesse av "feil" kjønn? Jeg synes jo ikke det er ekkelt om en mann jeg ikke er interessert i legger an på meg, hvorfor skulle jeg synes det var ekkelt om en kvinne gjorde det? Det er jo egentlig bare hyggelig og litt smigrende at noen synes jeg er søt.

For ordens skyld: jeg er på ingen måte interessert i å ha et forhold til en kvinne, men det er da virkelig ikke ekkelt, så lenge man holder seg innenfor grensene for hva som er normal oppførsel, at noen prøver seg.

Anonymkode: e39d5...02e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lader jeg opp til morgendagens sending ved å se på den danske utgaven som heter «Vild med dans». Her er dommerne myyye strengere med deltakerne. Når det er sagt så lurer jeg på om dommerne vil slakte Løke i morgen..

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager på forhånd at jeg bidrar til avsporingen.

Hvorfor i all verden skulle det egentlig være ekkelt at man blir vist interesse av "feil" kjønn? Jeg synes jo ikke det er ekkelt om en mann jeg ikke er interessert i legger an på meg, hvorfor skulle jeg synes det var ekkelt om en kvinne gjorde det? Det er jo egentlig bare hyggelig og litt smigrende at noen synes jeg er søt.

For ordens skyld: jeg er på ingen måte interessert i å ha et forhold til en kvinne, men det er da virkelig ikke ekkelt, så lenge man holder seg innenfor grensene for hva som er normal oppførsel, at noen prøver seg.

Anonymkode: e39d5...02e

Du er nok hemmelig bifile da bare tør ikke innrømme dine egne sider av deg selv kanskje 😉😊😊 Men vi støtter deg! Du er tøff som står imot dette heteronormative samfunnet! Og stakkars Hegseth som får kommentarer fra kvinnfolk om hvor kjekke han er da, han må jo bli helt i fra seg!

Anonymkode: a3008...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Gleder meg til å se på deilige Morten i morgen 😍

Æ å 💝

Anonymkode: bafe0...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå lader jeg opp til morgendagens sending ved å se på den danske utgaven som heter «Vild med dans». Her er dommerne myyye strengere med deltakerne. Når det er sagt så lurer jeg på om dommerne vil slakte Løke i morgen..

Anonymkode: bafe0...882

Løken... Han altså! Blir moro å se Dorthis igjen 😁.

Anonymkode: bafe0...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som elsker klesstilen til Aleksander i kveld? Akkurat den "stilen" er en guilty pleasure for meg. Bukseseler over hvit skjorte, SMELT! Vet ikke hva det er med bukseseler, men jeg elsker det. 

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Aune er en vandrende reklameplakat som alltid. At han får lov å reklamere for kunsten på denne måten er uhørt. Hvor er "inneholder reklame" merket på skjermen? 🙄 Får tv2 betalt for reklameinntektene for kunsten?

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig vulgært av Løke... Passer seg ikke i et familieprogram! Man så også at antrekket gjorde at han ikke kunne gi alt på dansen... FÅ HAN UT!

Anonymkode: aa83c...40a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...