Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går nok bra, selv med barn i hus 😜

Anonymkode: 3d8db...b24

Han har to barn selv. Lurer på hva de tenker når de ser pappaen sin slik.

Anonymkode: 73ca3...5b7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns faktisk han bør diskes/kastes ut av programmet på grunn av dette. Særlig siden hverken dansepartner eller programledere var informert på forhånd.

Anonymkode: b7c03...040

Dette var planlagt og de viste om dette. Jeg leste om støntet han planla tidligere i dag. 

Anonymkode: e7b38...be9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette var planlagt og de viste om dette. Jeg leste om støntet han planla tidligere i dag. 

Anonymkode: e7b38...be9

Frank ønsker nakensjokk i skal vi danse het artikkelen tidligere i dag på tv2.no Så alle i programmet og TV 2 var klar over støntet hans på forhånd.

Anonymkode: e7b38...be9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Løken prøver for hardt. Jeg hadde advart ungene på forhånd, så ingen her ble overrasket. Synd han må få alt til å handle om sin egen kropp hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor komplimenterer alle Morten? Han er homofil, jenter 😛😜

Anonymkode: a3008...ddf

Så homofile er ikke pene? Eller er det komplimenter de ikke liker? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frank ønsker nakensjokk i skal vi danse het artikkelen tidligere i dag på tv2.no Så alle i programmet og TV 2 var klar over støntet hans på forhånd.

Anonymkode: e7b38...be9

Så da løy han da han sa at dansepartner ikke var informert?

Anonymkode: b7c03...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var planlagt og de viste om dette. Jeg leste om støntet han planla tidligere i dag. 

Anonymkode: e7b38...be9

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da løy han da han sa at dansepartner ikke var informert?

Anonymkode: b7c03...040

Ja og VG lyver også da og Tv2 lyver? "Hverken dansepartneren, dommerne eller programlederne var klar over Frank Løkes nye nesten-nakenstunt."  og "Kommunikasjonsjef Jan Petter Dahl i TV 2 forteller til VG at stuntet ikke var planlagt.. – Vi er like overrasket som alle andre, men det er sånn som kan skje, sier han."    


(KILDE VG

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok bra, selv med barn i hus 😜

Anonymkode: 3d8db...b24

Barnet mitt på 7.år reagerte ikke i det hele tatt, så det gikk bra det 🤣 Må tåle litt og 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og VG lyver også da og Tv2 lyver? "Hverken dansepartneren, dommerne eller programlederne var klar over Frank Løkes nye nesten-nakenstunt."  og "Kommunikasjonsjef Jan Petter Dahl i TV 2 forteller til VG at stuntet ikke var planlagt.. – Vi er like overrasket som alle andre, men det er sånn som kan skje, sier han."    


(KILDE VG

Anonymkode: b3bad...7a8

https://www.tv2.no/a/10077064/

 

ja de juger, 21 timer siden denne artikkelen ble skrevet

Anonymkode: e7b38...be9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prelunia skrev:

Barnet mitt på 7.år reagerte ikke i det hele tatt, så det gikk bra det 🤣 Må tåle litt og 

Det handler jo ikke om det. Det er ikke kropp som sjokkerer, ikke en gang en dick-slip sjokkerer. Problemet er at det var respektløst ovenfor TV2, programmet og ovenfor danskepartneren. To forskjellige ting.
 

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/a/10077064/

 

ja de juger, 21 timer siden denne artikkelen ble skrevet

Anonymkode: e7b38...be9

du misforstår. Det stå ikke at det ER planlagt. Det står ikke at det VIL skje. Og TV2 har ikke godkjent det og heller ikke dansepartneren 

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det handler jo ikke om det. Det er ikke kropp som sjokkerer, ikke en gang en dick-slip sjokkerer. Problemet er at det var respektløst ovenfor TV2, programmet og ovenfor danskepartneren. To forskjellige ting.
 

Anonymkode: b3bad...7a8

Mest av alt overfor hun som har brukt måneder på å lære han å danse. Man ser jo at dans ikke er noe han prioriterer. DET er respektløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det handler jo ikke om det. Det er ikke kropp som sjokkerer, ikke en gang en dick-slip sjokkerer. Problemet er at det var respektløst ovenfor TV2, programmet og ovenfor danskepartneren. To forskjellige ting.
 

Anonymkode: b3bad...7a8

Ja, det er jeg enig i.. Bare argumenter med at barn ser på som jeg ikke mener er en grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk inntrykk av at Løke ville ha den med på et eller annet vis i dansen, men at dansepartneren hans ikke synes noe om det og at de ikke hadde inkludert det. Og det ser man jo også av hva hun sier i VG nå:
https://www.vg.no/rampelys/i/G1L6W6/dansepartneren-etter-loekes-nakenstunt-jeg-er-saaret

"

– Det var flaut, sier Tone Jacobsen til VG i pausen av «Skal vi danse».

Hun forteller at hun er såret og skuffet over at partneren ikke i den minste advarte om stuntet.

– Jeg visste ingenting, og jeg synes ikke det er helt greit å ikke informere om det. Jeg er virkelig lei meg overfor alle der hjemme som måtte se det, sier hun.

Hun forteller at hun ikke har snakket med Løke etter opptredenen.

– Jeg har heller ikke veldig lyst til det. Jeg er såret, sier Jacobsen.

– Dersom dere går videre, ønsker du å fortsette å danse med Løke etter dette?

– Det er tøft å svare på nå."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du misforstår. Det stå ikke at det ER planlagt. Det står ikke at det VIL skje. Og TV2 har ikke godkjent det og heller ikke dansepartneren 

Anonymkode: b3bad...7a8

Nemlig!

Frank foreslo det, men dansepartneren støttet ikke forslaget.

Men så gjorde han det likevel, tilsynelatende uten at noen andre involverte visste om det.

Anonymkode: b7c03...040

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nemlig!

Frank foreslo det, men dansepartneren støttet ikke forslaget.

Men så gjorde han det likevel, tilsynelatende uten at noen andre involverte visste om det.

Anonymkode: b7c03...040

 

Respektløst.

Anonymkode: c2e31...895

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du misforstår. Det stå ikke at det ER planlagt. Det står ikke at det VIL skje. Og TV2 har ikke godkjent det og heller ikke dansepartneren 

Anonymkode: b3bad...7a8

Men de som har ordnet kostyme, altså dressen han dro av i starten av «dansen» må vel ha vist om det siden dressen var sv type dra rett av ? 

At jeg skriver at jeg tror de viste om det betyr ikke at jeg syns det var greit bare så det er sagt. Syns mest synd på dansepartneren vis hun ikke var enig i dette stuntet.

Anonymkode: e7b38...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansepartneren til Frank står ikke sammen han på sendingen nå. Ser ut som det faktisk stemmer at hun ikke var enig i støntet . Stakkars 😔

Anonymkode: e7b38...be9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...