Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle vet at gamlingene ryker ut først. Så får vi se hvem av ungdommene som vinner denne gangen. 

Anonymkode: 28b95...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet at gamlingene ryker ut først. Så får vi se hvem av ungdommene som vinner denne gangen. 

Anonymkode: 28b95...3e2

Really?? Husker du ikke når Rune larsen og blomsterfinn osv var med? Og trude drevland! De var med lenge.. selvom de var elendig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke mer av Katrine Moholt. Den falske latteren.. Gud altså. 

Anonymkode: 84945...a15

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva sangen til Aune Sand heter? Jeg heier forresten på Martine og Einar! :)

Anonymkode: aa83c...40a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke mer av Katrine Moholt. Den falske latteren.. Gud altså. 

Anonymkode: 84945...a15

Han fyren er ikke bedre. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skuffet over dømminga. Synes dommerne kan dømme alle etter prestasjon og ikke gi noen ekstra for sjarm. Det kan seerne ta seg av!  Jeg digger male-Einar, men han danset IKKE en bedre Rumba enn Amalie!   Alex var helt rå i dag, gleder meg til å se Thea etter pausen :) 

Anonymkode: b3518...b26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke helt hva dommerne faktisk dømmer etter. Digger også Einar, men rumbaen til Amalie var etter min mening mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt skuffet over dømminga. Synes dommerne kan dømme alle etter prestasjon og ikke gi noen ekstra for sjarm. Det kan seerne ta seg av!  Jeg digger male-Einar, men han danset IKKE en bedre Rumba enn Amalie!   Alex var helt rå i dag, gleder meg til å se Thea etter pausen :) 

Anonymkode: b3518...b26

Jeg har inntrykk av at dommerne tidligere hadde mye mer fokus på danseprestasjon og av den grunn var strengere. Da snakker jeg om tidligere sesonger da det var andre dommere. Nå synes jeg det har blitt for mye feelgood og lite dømming av danseferdigheter. Det er heller ikke noe gøy eller spennende når det allerede i første og andre program blir delt ut både åttere og niere. Det er jo progresjonen som er spennende. Gå fra en toer i første program til en åtter i niende program for eksempel. Artig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen danser, sånn at det er sagt. Men Martine er overraskende flink synes jeg. Virker som at hun har stålkontroll over kroppen. Hver en bevegelse er perfekt fra start til slutt. Ikke bare det, men hun gjennomfører det, hver en hånd og fotbevegelse blir gjennomført. Mens andre ofte starter en bevegelse, men fullfører ikke helt ut til fingertuppene. Mens Sofie Elise sist gang f.eks var det motsatte. Var som om at føttene lå ett skritt foran henne og hun prøvde hele tiden å holde følge. 

Overraskende flink til å danse. Enig med dommerne, hun virker litt "stiv" fordi hun er tekniskflink men ikke "Har det så gøy at alt går på autopilot", på grunn av ansiktet. 

Anonymkode: b3bad...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Thea er rå altså! Hun er jo egentlig ganske maskulin i utseende (ikke negativt!!!) men fysøren så elegant hun klarer å være.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morten er som jeg nevner, fullfører ikke bevegelsene. Det føles slapt og rotete ut, fordi han fullfører ikke hvert steg helt ut. 

Anonymkode: b3bad...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...