Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi danse er ikke som det engang var, dessverre :(  Jeg syns dansene flyter litt i hverandre. En tango i mine øyne, er f.eks ikke en tango i skal vi danse, lenger. Det er mer showdans alt sammen, syns jeg.  Skulle også ønske at dommerne var strengere med poengene fra starten av. Kunne godt sett mer av både 2, 3 og 4 i de første programmene. Hos de som fortjener det, så klart! Og så skulle jeg ønske at musikken var mer "dansbar". Altså, det virker nesten som at man kan danse hvilken som helst stilart til hvilken som helst musikk. Jeg likte SVD bedre før, ja!  

Dumt at ikke Løken var den som røk ut i dag. Satser på at han går ut neste gang, da! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bøff Eløff skrev:

Jeg tror jeg er forelsket i Morten. ❤️

Du vet han er homofil sant? Tror ikke han finner det særlig gøy med oppmerksomhet fra kvinner på den måten. Samme måte som heterofile menn ville ha synes det var frastøtende og ekkelt å få slik oppmerksomhet fra homser 😊😊😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke frekt ment hvis det ikke stemmer, huske ikke navnet, men er den siste danseren transe? 

Anonymkode: 18361...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ikke frekt ment hvis det ikke stemmer, huske ikke navnet, men er den siste danseren transe? 

Anonymkode: 18361...c26

Ikke frekt ment uansett egentlig, bare nysgjerrig 

Anonymkode: 18361...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke frekt ment uansett egentlig, bare nysgjerrig 

Anonymkode: 18361...c26

thea er en dame ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Janzypants skrev:

Skal vi danse er ikke som det engang var, dessverre :(  Jeg syns dansene flyter litt i hverandre. En tango i mine øyne, er f.eks ikke en tango i skal vi danse, lenger. Det er mer showdans alt sammen, syns jeg.  Skulle også ønske at dommerne var strengere med poengene fra starten av. Kunne godt sett mer av både 2, 3 og 4 i de første programmene. Hos de som fortjener det, så klart! Og så skulle jeg ønske at musikken var mer "dansbar". Altså, det virker nesten som at man kan danse hvilken som helst stilart til hvilken som helst musikk. Jeg likte SVD bedre før, ja!  

Dumt at ikke Løken var den som røk ut i dag. Satser på at han går ut neste gang, da! 

Helt enig. Programmet er utdatert. Jeg orker ikke se på. Når bloggere og paradisdeltakere er med så sier det sitt. Norge har ikke lengre kjendiser. Aldri om Sissel Kyrkjebø eller Arve Tellefsen hadde stilt opp. 

Anonymkode: 726f4...70b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Frank Løke hadde fått rundt munnen i dag da? Gaffateip? Det skjønner jeg godt etter munndiareen han hadde sist program. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet han er homofil sant? Tror ikke han finner det særlig gøy med oppmerksomhet fra kvinner på den måten. Samme måte som heterofile menn ville ha synes det var frastøtende og ekkelt å få slik oppmerksomhet fra homser 😊😊😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Frastøtende og ekkelt faktisk.... Du verden.  Finnes det virkelig dinosaurer enda?  Nå er jeg dame, men jeg har jo blitt forsøkt sjekket opp av andre damer innimellom. Det er da bare smigrende med litt oppmerksomhet, selv om man ikke er interessert ;) 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kindagirl skrev:

thea er en dame ;)

Ååja. De er litt dårlige på sminke der.. Sophie Elise var også veldig merkelig sminket. Hun så veldig svett ut.. 

Anonymkode: 18361...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet han er homofil sant? Tror ikke han finner det særlig gøy med oppmerksomhet fra kvinner på den måten. Samme måte som heterofile menn ville ha synes det var frastøtende og ekkelt å få slik oppmerksomhet fra homser 😊😊😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Ja, stakkars, så frastøtende at noen på Kvinneguiden skriver at de tror de er forelsket i ham. Jeg regner med han ligger over do og spyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet han er homofil sant? Tror ikke han finner det særlig gøy med oppmerksomhet fra kvinner på den måten. Samme måte som heterofile menn ville ha synes det var frastøtende og ekkelt å få slik oppmerksomhet fra homser 😊😊😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Brukeren kan jo være hankjønn.. 😂

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukeren kan jo være hankjønn.. 😂

Anonymkode: bafe0...882

Tror ikke så mange menn er homo, og det er flest kvinner på denne siden 😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke så mange menn er homo, og det er flest kvinner på denne siden 😊😊

Anonymkode: a3008...ddf

Ha ha ha hæ????! Altså hjelp 🙈

Anonymkode: 18361...c26

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hørt om Thea før, men fytti rakkern så dyktig hun er! Lurer på om hun har danset mye før?

Einar fra Tid for hjem synes jeg ikke var særlig flink. Virka nesten som om de fikk poeng fordi de hadde et kreativt innslag, og det blir helt feil.

Sophie Elise synes jeg denne gangen var helt midt på treet. Flott at hun liker dansingen så godt og at den kan virke positivt på hennes psyke.

Synd at Marianne gikk ut. Hun var i mine øyne den rette til å ryke når man ser kun på danseferdighetene, men det hadde vært morsomt å se henne utvikle seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se Triana Iglesias, Petter Pilgaard, Vendela Kirsebom, Henrik Thodesen, Ari Behn, Lene Orvik, Julianne Nygård (Pilotfrue), Marianne Aulie (kunstner og kjæreste med Aune Sand) John Arne Riise, Erik Solbakken (programleder), Alexander Rybak (han var med i den svenske versjonen i 2011) og Ida Fladen neste år 🤩.

Hvis noen skulle trekke seg to sekunder før premieren kan Louise Angelica Riise eller Christian Strand stå parate til å rykke inn. 

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst til å se Triana Iglesias, Petter Pilgaard, Vendela Kirsebom, Henrik Thodesen, Ari Behn, Lene Orvik, Julianne Nygård (Pilotfrue), Marianne Aulie (kunstner og kjæreste med Aune Sand) John Arne Riise, Erik Solbakken (programleder), Alexander Rybak (han var med i den svenske versjonen i 2011) og Ida Fladen neste år 🤩.

Hvis noen skulle trekke seg to sekunder før premieren kan Louise Angelica Riise eller Christian Strand stå parate til å rykke inn. 

Anonymkode: bafe0...882

Enig med deg! Synes også de burde spurt Vegard Harm, Funkygine, DDE Bjarne, Kurt Nilsen, Ina Wroldsen, Sandra Lyng og Sondre Justad!

Anonymkode: eb06b...6f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...