Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryggfettet til Katrine Moholt henger jo over kjolekanten, virkelig ikke flatterende. 

Anonymkode: 5715f...0dd

Er det en dame som virkelig holder seg bra så er det Moholt. Så vi tåler vel en valk..;) De fleste har det..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke utdatert nei. Er meget godt oppdatert. Man blir jo ikke kjendis bare for at man har mange følgere på instagram. En vanlig mann i gata kan jo ha en million følgere, det gjør han jo ikke til kjendis for det. Realitydeltakere og bloggere er jo ikke kjent for noen verdens ting. Bør man ikke ha et talent innenfor noe? Skuespiller, sanger, idrettsutøver osv. Føler ikke at det å ha sex på tv, sitte på youtube å sminke seg eller bligge går innenfor talent. Til neste år er vel hele Ex on the beach på dansegulvet. 

Anonymkode: d4b8c...53f

Du trekker altså en hard linje mellom kjent og kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvem halvparten er en gang. Men en ting er sikkert. Dersom Aune Sand ikke går ut ved første mulighet, så nekter jeg å se på. Gjerne ta Løken rett etterpå, helst samtidig. 
De to i det norge's land som går under "Rampelyset" jeg takler aller minst. 

Anonymkode: b3bad...7a8

Aune er herlig, og han gjorde det bedre enn mange andre. Håper han får være med en god stund, også håper jeg disse to halvgamle/ gamle damene snart ryker ut. 

Anonymkode: d9495...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise-deltakerne som er med i år har vel vært med i produksjonen av paradise etter sin sesong. Snøløs er blitt modell i etterkant av farmen, og er tidligere idrettsutøver. Hvorfor klassifiseres de som ''dårlig cast''? Dorthe skappel var vel modell før hun ble programleder så vidt jeg vet. Alle starter et sted, og både disse ''D-kjendisene'' med 100k+ følgere og øvrige realitystjerner kan vel ha andre talenter. Jeg er 24 og vet godt hvem alle som er med i år er, og jeg kan for min del si at jeg synes det er mye mer interessant med den yngre garden som ofte har dans av mye høyere kvalitet. 

Endret av twirlX
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Thea Næss er jammen meg råtøff! Ble så imponert! 

Deilig å se Sophie Elise mer naturlig og ikke oversminket. Veldig mye søtere.

Anonymkode: b8bb2...36a

Helt enig!

Thea Næss danset kjempebra og har en fin personlighet. 

Sophie Elise ser mye bedre ut når hun er mer naturlig ikke så oversminket.

Frank Løke er utrolig usjarmerende, danser dårlig og bør ut så fort som mulig!

Anonymkode: b04e7...90b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Hva blir det neste programmet TV 2 finner på? 

 Skal vi pule?  

Anonymkode: c8f5e...8ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så kleint hvordan Løke oppfører seg. Det å stå å nistirre inn i kameraet mens de andre deltakerne blir intervjuet, wtf??
Nei, jeg håper han ryker fort som f!. Deilig å se at han ikke kunne danse i det hele tatt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun så ikke helt våken ut heller. De øya der var ikke bra. 

Anonymkode: 191e6...4a0

Hun så rusa ut og virket ikke helt «med» når de snakket til hun... Men tror og håper det bare var nerver og adrenalin ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva blir det neste programmet TV 2 finner på? 

 Skal vi pule?  

Anonymkode: c8f5e...8ea

😂

«Skal vi samle sammen en drøss med alt fra c- til å-kjendiser som ikke har noe bedre å drive med?»

Anonymkode: bafe0...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Egen tv kanal", mente hun ikke tv program?

Anonymkode: b3bad...7a8

Reagerte på det samme 😂 er jo typisk slik man blir mobbet for i fler år om man sier feil av i PH 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virket som amailie nesten kjedet seg. Svarte kort og så nesten ikke på dem engang ... merkelig 

Anonymkode: 9cb9c...99b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det virket som amailie nesten kjedet seg. Svarte kort og så nesten ikke på dem engang ... merkelig 

Anonymkode: 9cb9c...99b

Tror hun var skuffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det snart klart for runde to, i dag ryker den første. Lurer på hvem det blir?  Etter første dans er mitt inntrykk at Dorthe Skappel og Marianne Krogness er de med minst potensiale for å bli særlig gode, men kanskje de kan overraske?

Ellers håper jeg at noen roer seg ned noen hakk, syntes det ble litt for mye tullprat og fjas forrige gang, eller kanskje det bare er jeg som begynner å bli gammel :P

Anonymkode: b3518...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snøløs var skuffet sier hun i dagen episode. Hun virker mye mere pålogget nå i dag ja!

Anonymkode: 64840...950

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...