Gå til innhold

FRP politiker har muslimsk kjæreste


Hilly Banny

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Xcase33 skrev:

Kommunisten skal det altså...samme fyren som ikke støttet et lovforslag om å kunne ta fra potensielle terrorister det Norske passet de har i baklomma ;) så huhei som det går ja. 

Ja han som mente at et slikt lovforslag var såpass at han fikk med seg resten på å stille misstillits forslag mot hun som foreslo det. 

Den dagen det smeller og de finner et Norsk pass i baklomma på en sånn fyr så er det kanskje ikke like stas ...men skjer sikkert ikke ..så lenge vi har han Moxnes garantisten så huhei så det går ja 

Er det hardt å være FrPer i disse dager? :hug:

Ellers skal kanskje Sandberg være glad for at det lovforslaget ikke gikk gjennom, så slipper han å miste statsborgerskapet. :ler: 

Og sånn ellers, jeg ser på det som et sunnhetstegn at flertallet av politikerne våre valgte å holde fast på at alvorlige straffesanksjoner skal bestemmes ved dom. Jeg er også fornøyd med at vi har Moxnes på tinget, han er hakket mindre handlingslammet enn resten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandberg unnlot å melde fra om Iran-reisen for at ikke den fraseparerte kona skulle få vite det? Akkurat når man tror denne saken ikke kan bli dummere! :ler: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
18 minutter siden, Vampen skrev:

Sandberg unnlot å melde fra om Iran-reisen for at ikke den fraseparerte kona skulle få vite det? Akkurat når man tror denne saken ikke kan bli dummere! :ler: 

Har du link? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Vampen said:

Er det hardt å være FrPer i disse dager? :hug:

Ellers skal kanskje Sandberg være glad for at det lovforslaget ikke gikk gjennom, så slipper han å miste statsborgerskapet. :ler: 

Og sånn ellers, jeg ser på det som et sunnhetstegn at flertallet av politikerne våre valgte å holde fast på at alvorlige straffesanksjoner skal bestemmes ved dom. Jeg er også fornøyd med at vi har Moxnes på tinget, han er hakket mindre handlingslammet enn resten. 

FRP vil ha lov som gjør at personer uten særlig dokumentert grunn til å reise fra\til land hvor terror o.l råder skal bli fratatt passet da de utgjør en betydelig risiko for Norge og alle andre land du kan reise til med Norsk pass. Skal du vente til en har beviser nok mot dem for å deretter frata dem passet? virkelig i denne tid og alder?

Moxnes er en kommunist på sin hals...jeg tror du bør sette deg litt mer inn i hva det egentlig vil si og betyr når man fører politikk etter den idelogien. Gjør det før du kun lar deg sjarmere av den gutten på TV, gjør et rederlig forsøk før du springer rundt og klapper i hendene ukritisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Vampen said:

Er det hardt å være FrPer i disse dager? :hug:

Ellers skal kanskje Sandberg være glad for at det lovforslaget ikke gikk gjennom, så slipper han å miste statsborgerskapet. :ler: 

Og sånn ellers, jeg ser på det som et sunnhetstegn at flertallet av politikerne våre valgte å holde fast på at alvorlige straffesanksjoner skal bestemmes ved dom. Jeg er også fornøyd med at vi har Moxnes på tinget, han er hakket mindre handlingslammet enn resten. 

Hvordan går det med han Giske sjarmøren for tiden forresten? blitt noen unge damer på han eller? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Vampen said:

Sandberg unnlot å melde fra om Iran-reisen for at ikke den fraseparerte kona skulle få vite det? Akkurat når man tror denne saken ikke kan bli dummere! :ler: 

Sandberg har altså ikke tillit til Statsministerens kontor. Hvordan kan da statsministeren ha tillit til Sandberg?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
18 minutter siden, Xcase33 skrev:

Moxnes er en kommunist på sin hals...jeg tror du bør sette deg litt mer inn i hva det egentlig vil si og betyr når man fører politikk etter den idelogien. Gjør det før du kun lar deg sjarmere av den gutten på TV, gjør et rederlig forsøk før du springer rundt og klapper i hendene ukritisk. 

Er enig med deg på det, selv om jeg mener at Sandberg må trekke seg. Mr. Foxy (Moxnes) kan sikkert virke appelerende og før man vet ordet av det har staten mer makt enn noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Xcase33 skrev:

FRP vil ha lov som gjør at personer uten særlig dokumentert grunn til å reise fra\til land hvor terror o.l råder skal bli fratatt passet da de utgjør en betydelig risiko for Norge og alle andre land du kan reise til med Norsk pass. Skal du vente til en har beviser nok mot dem for å deretter frata dem passet? virkelig i denne tid og alder?

Moxnes er en kommunist på sin hals...jeg tror du bør sette deg litt mer inn i hva det egentlig vil si og betyr når man fører politikk etter den idelogien. Gjør det før du kun lar deg sjarmere av den gutten på TV, gjør et rederlig forsøk før du springer rundt og klapper i hendene ukritisk. 

 

27 minutter siden, Xcase33 skrev:

Hvordan går det med han Giske sjarmøren for tiden forresten? blitt noen unge damer på han eller? 

 

Jeg har en del studiepoeng i totalitære ideologier, med fokus på alle ismene, inkludert kommunismen. Fra teorien og Marx, til Lenin, Stalin og Kina. Så takk som byr, jeg tror jeg har ganske god oversikt over hva det går ut på. 

Nå har det seg også slik at jeg verken har vurdert, eller kommer til, å stemme på Rødt. Jeg er fortsatt fornøyd med å ha Moxnes på stortinget. I en politisk hverdag hvor man enten skal sitte stille i båten og ikke si noe, eller drive med splitt og hersk over kjente linjer, så synes jeg det er forfriskende med nytt blod som tør å utfordre og ta tak. Moxnes får ikke til stort på egenhånd, men han setter i gang ting som tvinger resten til å ta stilling. Det tror jeg faktisk er sunt. 

Hvordan det står til med Giske har jeg i grunn ingen formening om. Har han satt rikets sikkerhet  i fare i det siste, siden du synes han er relevant å trekke fram? 

Sånn forøvrig, så har jeg ingen sterke sympatier med noe parti eller politiker. Jeg synes det er noe galt med dem alle, og stemmer stort sett etter prinsippet pest eller kolera og best alternativ på min hjertesak. Så å trekke inn ymse politikere fra venstresiden for å lage en dårlig stråmann, biter dårlig på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Sandberg har altså ikke tillit til Statsministerens kontor. Hvordan kan da statsministeren ha tillit til Sandberg?

 

Godt spørsmål. I og med at Sandberg tror «vil ikke at eksen skal vite det» er en «god grunn», så håpet jeg han kommer med noen fargerike svar på det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.

Hvor mange ganger har Sandberg vært gift? Det står noe om at datteren fra hans første ekteskap uttaler seg. 

Forstår meg ikke på Erna. Sandberg sier (nesten) at hun er ei sladrekjerring, mens hun på sin side uttrykker full tillit til han. Sløvt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kristina Schwartz said:

Hvor mange ganger har Sandberg vært gift? Det står noe om at datteren fra hans første ekteskap uttaler seg. 

Forstår meg ikke på Erna. Sandberg sier (nesten) at hun er ei sladrekjerring, mens hun på sin side uttrykker full tillit til han. Sløvt.

Det ekteskapet som røk nå varte fra 2010-2018.  

https://www.dagbladet.no/nyheter/per-sandberg-flytter-til-mandal/69818725

Nei, jeg forstår heller ikke hvordan Solberg kan ha tillit til Sandberg. Man kan ikke ha en statsråd som ikke stoler på Statsministerens kontor og selv velger hva han vil og ikke vil informere om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kristina Schwartz said:

Hvor mange ganger har Sandberg vært gift? Det står noe om at datteren fra hans første ekteskap uttaler seg. 

Forstår meg ikke på Erna. Sandberg sier (nesten) at hun er ei sladrekjerring, mens hun på sin side uttrykker full tillit til han. Sløvt.

Du kan vel slå opp på Wikipedia, der står det gift to ganger, to kull med barn (to fra første, de er i 30-årene, en fra siste, han er bare 10-11, de var sammen fem år tror jeg, før de gifter seg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Vampen said:

 

Jeg har en del studiepoeng i totalitære ideologier, med fokus på alle ismene, inkludert kommunismen. Fra teorien og Marx, til Lenin, Stalin og Kina. Så takk som byr, jeg tror jeg har ganske god oversikt over hva det går ut på. 

Nå har det seg også slik at jeg verken har vurdert, eller kommer til, å stemme på Rødt. Jeg er fortsatt fornøyd med å ha Moxnes på stortinget. I en politisk hverdag hvor man enten skal sitte stille i båten og ikke si noe, eller drive med splitt og hersk over kjente linjer, så synes jeg det er forfriskende med nytt blod som tør å utfordre og ta tak. Moxnes får ikke til stort på egenhånd, men han setter i gang ting som tvinger resten til å ta stilling. Det tror jeg faktisk er sunt. 

Hvordan det står til med Giske har jeg i grunn ingen formening om. Har han satt rikets sikkerhet  i fare i det siste, siden du synes han er relevant å trekke fram? 

Sånn forøvrig, så har jeg ingen sterke sympatier med noe parti eller politiker. Jeg synes det er noe galt med dem alle, og stemmer stort sett etter prinsippet pest eller kolera og best alternativ på min hjertesak. Så å trekke inn ymse politikere fra venstresiden for å lage en dårlig stråmann, biter dårlig på. 

Alle partier som har en innvandringsvennlig politikk setter rikets sikkerhet i fare bare så det er sagt du. 

Har du så lite peiling på teknologi at du tror Sandberg ved å ha telefonen sin med seg til Iran er det samme som å gi Iran masse sikkerhetsklarert informasjon om Norge? gud bedre og hjelpe det meg hva media klarer å få mannen i gata med på. Men ja det skaper\selger overskrifter. 

Jeg er mye mer bekymra når politikere på reise kobler seg til usikra WIFI nettverk hvor som helst i tide\utide. Da det er svært lett å plukke opp brukernavn\passord pairs bare som tolket av rekkefølgen sendt over disse nettverkene. Alle politikere med en PC setter rikets sikkerhet i fare vil jeg si. Du trenger ikke reise til Iran for å gjøre det.

Poenget mitt er at jeg kan trekke frem navn fra alle politiske partier som har skapt negative overskrifter, man må ikke være medlem i et bestemt parti for å klare gjøre det. Desto større et parti er desto høyere er skandale frekvensen. 

Moxnes har en personlig agenda mot FRP. Alt han sitter å gjør er å se etter noe han kan angripe med.
Du er klar over Rødt er en av de største motstanderne av asylforliket? de jobber aktivt for å fjerne det.

Rødt vil beskytte retten til å bevege seg fritt over grenser for å søke beskyttelse. 

Den representaten snakker virkelig om å sette rikets sikkerhet i fare? tuller du med meg nå?? ..og du sitter å klapper i hendene over at han sitter der? vi trenger ikke gå mange ukene tilbake før han 17årige Afghaneren stakk ned å drepte en tilfeldig ansatt på en Coop her. Han var b.la en som kom med Asylbølgen i 2015 og hadde midlertidig opphold i Norge. Eller de tre fra Somalia som nettopp knivstakk vekteren for noen dager siden. Skal jeg fortsette? er dette tiden å gi dem rett til å fritt bevege seg over grenser for å søke beskyttelse? det er slike representanter som du personlig liker at sitter i Stortinget å gjør mye fornuftig? gud hjelpe det meg ....studiepoeng meg her og der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2018 den 17.19, uranus skrev:

Se på Per Sandberg da. Han ser jo ikke ut i måneskinn. Han er 30 år eldre enn henne. Hvor sannsynlig er det at en så pen kvinne vil ha en gammal, uattraktiv trønder?

Du skal faen ikke undervurdere en god trønder sier nå jeg ;). 

Penger, og makt er manna for krukka. Honning er uimotståelig for Ole brum.  

Her er det to tosker som har fått i seg nok dopamin til at de ikke ser lenger enn tåspissen tipper jeg, det er egentlig litt tragiske at vi gasser oss og håner deres forelskelse.

. Innbyggerene i Dovre bør snarest finne seg et annet sted og bo ;). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Xcase33 skrev:

Alle partier som har en innvandringsvennlig politikk setter rikets sikkerhet i fare bare så det er sagt du. 

Har du så lite peiling på teknologi at du tror Sandberg ved å ha telefonen sin med seg til Iran er det samme som å gi Iran masse sikkerhetsklarert informasjon om Norge? gud bedre og hjelpe det meg hva media klarer å få mannen i gata med på. Men ja det skaper\selger overskrifter. 

Jeg er mye mer bekymra når politikere på reise kobler seg til usikra WIFI nettverk hvor som helst i tide\utide. Da det er svært lett å plukke opp brukernavn\passord pairs bare som tolket av rekkefølgen sendt over disse nettverkene. Alle politikere med en PC setter rikets sikkerhet i fare vil jeg si. Du trenger ikke reise til Iran for å gjøre det.

Poenget mitt er at jeg kan trekke frem navn fra alle politiske partier som har skapt negative overskrifter, man må ikke være medlem i et bestemt parti for å klare gjøre det. Desto større et parti er desto høyere er skandale frekvensen. 

Moxnes har en personlig agenda mot FRP. Alt han sitter å gjør er å se etter noe han kan angripe med.
Du er klar over Rødt er en av de største motstanderne av asylforliket? de jobber aktivt for å fjerne det.

Rødt vil beskytte retten til å bevege seg fritt over grenser for å søke beskyttelse. 

Den representaten snakker virkelig om å sette rikets sikkerhet i fare? tuller du med meg nå?? ..og du sitter å klapper i hendene over at han sitter der? vi trenger ikke gå mange ukene tilbake før han 17årige Afghaneren stakk ned å drepte en tilfeldig ansatt på en Coop her. Han var b.la en som kom med Asylbølgen i 2015 og hadde midlertidig opphold i Norge. Eller de tre fra Somalia som nettopp knivstakk vekteren for noen dager siden. Skal jeg fortsette? er dette tiden å gi dem rett til å fritt bevege seg over grenser for å søke beskyttelse? det er slike representanter som du personlig liker at sitter i Stortinget å gjør mye fornuftig? gud hjelpe det meg ....studiepoeng meg her og der. 

DN klarte å hacke telefonen til Sandberg. Du tror kanskje det ligger utenfor hva iransk etterretning kan få til? Men det er jaggu godt vi har folk som deg da, som gjennomskuer media og vet bedre enn de som har lagd reglen om å ikke ha med seg jobbtelefon til enkelte land. :Nikke:

Hva andre politikere har gjort er også totalt uinteressant. Denne tråden handler om Sandberg. Med mindre du skal dra inn politikere som har gjort noe lignende, så er det irrelevant. Da får du starte tråder om andre politikere du vil diskutere. Det samme kan du gjøre om du ønsker å diskutere Rødts politikk, eller innvandring. Ingen av delene er relevant for denne tråden. Jeg har heller ikke nevneverdig behov for et foredrag om Rødts politikk på generell basis. 

Det denne tråden handler om er Sandberg, en statsråd som ser ut til å tro at han kan ignorere både regler, råd og anbefalinger, og gjøre som han vil. Og det er ikke slik at det bare er politikere ytterst til venstre som synes Sandbergs valg og handlinger er problematisk. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitronmelisse
11 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Er enig med deg på det, selv om jeg mener at Sandberg må trekke seg. Mr. Foxy (Moxnes) kan sikkert virke appelerende og før man vet ordet av det har staten mer makt enn noensinne.

Ja, for det dagens regjering gjør med tvangssammenslåing av kommuner og fylker uten mål og mening er jo ikke totalitært i det hele tatt. Neida. 

(beklager, siste avsporing). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
13 timer siden, Vampen skrev:

Sandberg unnlot å melde fra om Iran-reisen for at ikke den fraseparerte kona skulle få vite det? Akkurat når man tror denne saken ikke kan bli dummere! :ler: 

Jeg tenkte på dette scenarioet, fordi fraseparert kone er statssekretær, men jeg tenkte det var for dumt. Kunne da ikke være grunnen. Men jo. Nå ser jeg han har stevnet henne for retten og greier. Stygg sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Jeg tenkte på dette scenarioet, fordi fraseparert kone er statssekretær, men jeg tenkte det var for dumt. Kunne da ikke være grunnen. Men jo. Nå ser jeg han har stevnet henne for retten og greier. Stygg sak. 

En grunn til at det kan være problematisk med samme sjef for ektefeller i arbeidslivet når det hardner til  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Vampen said:

Sandberg unnlot å melde fra om Iran-reisen for at ikke den fraseparerte kona skulle få vite det? Akkurat når man tror denne saken ikke kan bli dummere! :ler: 

Per Sandberg har vært utmerket klar over at han gjorde noe han ikke burde, da han dro til Iran. Han har satset på tilgivelse fremfor tillatelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...