Gå til innhold

FRP politiker har muslimsk kjæreste


Hilly Banny

Anbefalte innlegg

Innlegg ryddet for sitering av slettet innhold.

17 timer siden, funginger skrev:

Det er da ingen på venstresiden som støtter regimet i Iran?

Bruk din sunne fornuft og se realiteten.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Grandiosaergreit skrev:

FrP har fått hets i alle år for å klage over snikislamiseringen. Så viser det seg at det de egentlig mente var at deres egen nestleder var med å feire den islamske revolusjonen og innføringen av sharia i Iran!

Jeg vet ikke med deg, men jeg hadde foretrukket en statsråd som ikke feiret innføringen av sharia. Jeg hadde foretrukket en statsråd som holdt seg til reglene for egen og rikets sikkerhet i stedet for å stole blindt på  Iran bare fordi han har møtt en ung og pen dame.

Om man totalt mangler dømmekraft så har man ikke noe som statsråd å gjøre. Mulig du mener det er hyklersk. Jeg mener det er sunt bondevett. 

Om du leser så vil du se at jeg ønsker fyren ut i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro skrev:

Bruk din sunne fornuft og se realiteten.

Sier du at jeg tar feil? Kilder, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, funginger skrev:

Sier du at jeg tar feil? Kilder, takk.

"Ok, kilder takk?" Er det dummeste jeg leser. Vi i FRP har alltid fått kjeft for innvandrin, manglende integrering og rasisme. Det er utrolig funky at dere tar så på vei for at en mann er sammen med en utenladsk kvinne. Begge parter er enige i denne saken, men faktum er at dere er like skeptiske til innvandrer som oss.

Endret av Macro
Beklager skrivefeil. Skrevet med puls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro skrev:

"Ok, kilder takk?" Er det dummeste jeg leser. Vi i FRP har alltid fått kjeft for innvandrin, manglende integrering og rasisme. Det er utrolig funky at dere tar så på vei for at en mann er sammen med en utenladsk kvinne. Begge parter er enige i denne saken, men faktum er at dere er like skeptiske til innvandrer som oss.

Hvem oss og dere? Jeg har ikke plassert meg noe sted i denne debatten. Jeg vil bare gjerne ha kilder på slike påstander, ikke synsing.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, funginger skrev:

Hvem oss og dere? Jeg har ikke plassert meg noe sted i denne debatten. Jeg vil bare gjerne ha kilder på slike påstander, ikke synsing.

Ikke gjør deg dum... Om du ikke følger med på norsk politikk og norske nyheter er det DU som har en jobb å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro said:

Ok, kilder takk?" Er det dummeste jeg leser. Vi i FRP har alltid fått kjeft for innvandrin, manglende integrering og rasisme.

Forskjell på rasisme og å omfavne et diktatur de fleste asylsøkere flykter fra. Men du evner kanskje ikke å se forskjell?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro said:

Om du leser så vil du se at jeg ønsker fyren ut i går.

Hva så?  Kommentaren din var at venstresiden var hyklers når de kritiserte Sandberg og FrP.  Det er ingenting hyklersk over å kritisere Sandberg for å totalt mangle dømmekraft. Det går an å både mene at man bør behandle innvandrere med respekt og at man ikke kan stole blindt på land som Iran. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Forskjell på rasisme og å omfavne et diktatur de fleste asylsøkere flykter fra. Men du evner kanskje ikke å se forskjell?

Så jeg er ikke rasist likevel? Åj! Takk!😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macro said:

Så jeg er ikke rasist likevel? Åj! Takk!😁

Forstår du ikke hva som blir skrevet her,kan jeg dessverre ikke hjepe deg.Du underbygger bare min hypotese ang FRP ere

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Hva så?  Kommentaren din var at venstresiden var hyklers når de kritiserte Sandberg og FrP.  Det er ingenting hyklersk over å kritisere Sandberg for å totalt mangle dømmekraft. Det går an å både mene at man bør behandle innvandrere med respekt og at man ikke kan stole blindt på land som Iran. 

 

Du har vridd kommentaren. Gz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Forstår du ikke hva som blir skrevet her,kan jeg dessverre ikke hjepe deg.Du underbygger bare min hypotese ang FRP ere

Vel, det er travelt å diskutere med flere på en gang. Hadde vi sittet ved et bort hadde det vært lettere å skille.

Vet du, jeg bryr meg ikke om hva folk tror de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Macro said:

Du har vridd kommentaren. Gz

Eller er det du som har vridd venstresidens kommentarer? Du har jo stemplet dem som hyklersk, da burde du kanskje  kunne forklare akkurat hva som har vært hyklersk i kritikken av Sandberg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morningglory
På 6.8.2018 den 22.30, kat-e skrev:

Sandberg, rødmusset og liten, trønder med temperament, hun falt nok pladask 😍

Er det noe galt i å være trønder?😅🤔 jeg er trønder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Morningglory
På 6.8.2018 den 17.19, uranus skrev:

Se på Per Sandberg da. Han ser jo ikke ut i måneskinn. Han er 30 år eldre enn henne. Hvor sannsynlig er det at en så pen kvinne vil ha en gammal, uattraktiv trønder?

Jeg skjønner ikke, så mange anti-trøndere her!😅 Hva skjer?  kan jeg spørre hvor dere er fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Eller er det du som har vridd venstresidens kommentarer? Du har jo stemplet dem som hyklersk, da burde du kanskje  kunne forklare akkurat hva som har vært hyklersk i kritikken av Sandberg?

Har ikke stemplet. Har lest og satt meg inn i det de sider helt til nå. Saken er større enn Sandberg. Den sier mye om hva Norge vil og aksepterer. Felles for oss alle er at vi er jævlig skeptisk til midtøsten. Og for min del lurer jeg på hvilken grad Russland er med i det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Morningglory skrev:

Er det noe galt i å være trønder?😅🤔 jeg er trønder...

Du mangler nok alt det andre😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morningglory
Akkurat nå, Macro skrev:

Du mangler nok alt det andre😁

Skjønner bare ikke hva det har med saken at han er trønder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...