Gå til innhold

FRP politiker har muslimsk kjæreste


Hilly Banny

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg gi en begrunnelse til hvorfor dere skal være skeptiske til FRP. Per Sandberg er kjæreste med Bahareh Letnes. 

Bakgrunn om Bahareh Letnes. Informasjon kommer fra Wikipedia.
Baharah Letnes kom til Norge som en ensom tenåring. En tenåring er en person mellom 13 - 18 år. Bahareh Letnes ble født i 1990. Det betyr at hun kom til Norge mellom 2003 - 2008. Siden i Wikipedia står det at hun kom til Norge som tenåring. Mellom 2003 til 2018 var Bahareh Letnes mellom 13 og 18 år. Hun fikk bli i Norge fordi hun risikerte tvangsekteskap i hjemlandet.

I 2013 og 2014 reiste hun hjem til Iran for å delta på en skjønnhetskonkurranse. Hun vant alle konkurranse og ble kåret til. Miss Iran 2013, Miss Globe Iran 2014 og  Miss Grand International Iran 2014.  Bahareh Letnes var 23 og 24 år gammel da hun vant skjønnhetskonkurransen. Hun arbeider også for at Norge og Iran får et bedre forhold til hverandre som nasjon. 


Kilde:
https://no.wikipedia.org/wiki/Bahareh_Letnes

 

År 2017/2018 og Per Sandberg fra FRP blir kjæreste med Bahareh Letnes.
Et sted mellom 2017 og 2018 ble Per Sandberg (fiskeriminister) og Bahareh Letnes kjæreste. 8 Januar 2018 startet Bahareh Letnes et enkeltmannsforetak som driver med sjømat handel. Dette enkeltmannsforetaket selger fisk, skalldyr og bløtdyr fra Norge til Iran. Det er ikke tilfeldig at denne kvinnen valgte Per Sandberg som kjæreste. For det første er hun altfor pen. For det andre hvem vil være sammen med en gammel mann? Uansett så mener jeg at Bahareh Letnes er en spion for Iran. I 2018 reiste Per Sandberg og Bahareh Letnes på ferie til Iran. Jeg tror at denne ferien ikke var privat, men det var for å inngå handelsavtale mellom Iran og Norge. Rart at hun reiser på ferie til landet som hun flyktet fra. Tydeligvis så trengte hun bare å gi Per Sandberg litt sex så har hun fortryllet han helt rundt. Sex er et mektig politisk verktøy. Spesielt når det gjelder kvinner som bruker dette verktøyet til og få hankjønn til å utføre sin vilje. Når reiser det spørsmål om Per Sandberg har blitt infiltrert av Iran i media.

Kilde:
https://www.proff.no/selskap/b-h-general-trading-company.-bahareh-letnes/oslo/fisk-og-skalldyr/IF7UTOF00DZ/

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/WLK68K/per-sandberg-bekrefter-forhold-til-bahareh-letnes

 

Her er Bahareh Letnes fra 2013 på skjønnhetskonkurranse i Iran. Hun vant alle konkurranse fra 2013 - 2014, mens hun oppholdte seg i Iran. Husk at hun kom til Norge som tenåring (13-18 år). Så reiste hun til Iran året 2013 til 2014 for å delta på skjønnhetskonkurranse. Da var hun 23 og 24 år gammel.

 

 

Endret av Hilly Banny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 31.7.2018 den 23.23, Hilly Banny skrev:

År 2017/2018 og Per Sandberg fra FRP blir kjæreste med Bahareh Letnes.
Et sted mellom 2017 og 2018 ble Per Sandberg (fiskeriminister) og Bahareh Letnes kjæreste. 8 Januar 2018 startet Bahareh Letnes et enkeltmannsforetak som driver med sjømat handel. Dette enkeltmannsforetaket selger fisk, skalldyr og bløtdyr fra Norge til Iran. Det er ikke tilfeldig at denne kvinnen valgte Per Sandberg som kjæreste. For det første er hun altfor pen. For det andre hvem vil være sammen med en gammel mann? Uansett så mener jeg at Bahareh Letnes er en spion for Iran. I 2018 reiste Per Sandberg og Bahareh Letnes på ferie til Iran. Jeg tror at denne ferien ikke var privat, men det var for å inngå handelsavtale mellom Iran og Norge. Rart at hun reiser på ferie til landet som hun flyktet fra. Tydeligvis så trengte hun bare å gi Per Sandberg litt sex så har hun fortryllet han helt rundt. Sex er et mektig politisk verktøy. Spesielt når det gjelder kvinner som bruker dette verktøyet til og få hankjønn til å utføre sin vilje. Når reiser det spørsmål om Per Sandberg har blitt infiltrert av Iran i media.

Kilde:
https://www.proff.no/selskap/b-h-general-trading-company.-bahareh-letnes/oslo/fisk-og-skalldyr/IF7UTOF00DZ/

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/WLK68K/per-sandberg-bekrefter-forhold-til-bahareh-letnes

 

Det er godt mulig at regimet i Iran sender ut "flyktninger" til vestlige land, der disse over tid skal jobbe for å bedre forholdet mellom Iran og de vestlige landene. Har dette skjedd her? Aner ikke. Men jeg reagerte også på at ei flott dame på 28 år plutselig er sammen med en mann på 58 år (som liksom helt tilfeldig er minister i den norske regjeringen), og deretter drar på ferie til det landet hun i sin tid "flyktet" fra. Kjærlighet gjør blind, sies det. Kanskje det bare er kjærlighet.... eller ligger det mer bak? Vi kan jo saktens spekulere, men det er vel ingen tvil om at Sandberg har utvist usedvanlig dårlig dømmekraft her.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NordicViking skrev:

 

Det er godt mulig at regimet i Iran sender ut "flyktninger" til vestlige land, der disse over tid skal jobbe for å bedre forholdet mellom Iran og de vestlige landene. Har dette skjedd her? Aner ikke. Men jeg reagerte også på at ei flott dame på 28 år plutselig er sammen med en mann på 58 år (som liksom helt tilfeldig er minister i den norske regjeringen), og deretter drar på ferie til det landet hun i sin tid "flyktet" fra. Kjærlighet gjør blind, sies det. Kanskje det bare er kjærlighet.... eller ligger det mer bak? Vi kan jo saktens spekulere, men det er vel ingen tvil om at Sandberg har utvist usedvanlig dårlig dømmekraft her.

Se på Per Sandberg da. Han ser jo ikke ut i måneskinn. Han er 30 år eldre enn henne. Hvor sannsynlig er det at en så pen kvinne vil ha en gammal, uattraktiv trønder?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2016 sendte Bahareh Letnes en e-post til Fiskeridepartementet og spurte om å få bli Per Sandbergs Iran-assistent eller tolk. Hun fikk høflig avslag på søknaden. 

Får jo nesten inntrykk av at hun i lang tid bevisst har gått inn for å komme så nær innpå ham som mulig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandberg, rødmusset og liten, trønder med temperament, hun falt nok pladask 😍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Apis skrev:

Apropos Sylvi og Imamsleiking, Hva heter de prestene som styrer Iran?

De kalles vel ayatollah. Det kommer visstnok fra arabisk, og er avledet av ayat Allah som betyr "Allahs/Guds tegn". Det er en hederstittel for høyere rettslærde innenfor sjiaislam.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, stan skrev:

Den blir mer og mer tvilsom den handlemåten hans. Synd det har gått prestisje i å sørge for at det ikke skal få konsekvenser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, stan said:

Den mannen har mange sider.

Klovneriet vilingen ende ta. FRPs nestleder feirer dagen for innsetting av islamsk prestestyre,hvem skulle tro?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spiralis skrev:

Den blir mer og mer tvilsom den handlemåten hans. Synd det har gått prestisje i å sørge for at det ikke skal få konsekvenser. 

Det virker jo som mannen vil bli avskjediget men får det ikke til. 

Mannen er ikke dum, men er det kjærligheten som gjør han totalt sveiseblind? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frp får hets for å være skeptisk til utlendinger. 5 år etter valget får frp kjeft fra venstesiden fordi én mann er idiot og stoler på en fra et flytningland. Elsker hykleriet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Macro said:

fordi én mann er idiot

Trenger ikke idioter som statsråder

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Iran er et prestestyre som forfekter islamistisk styresett som jeg tar klart avstand fra. Forfølgelse, dødsstraff og mangel på likestilling mellom menn og kvinner er forkastelig», skrev Sandberg i en kronikk i forige uke.

 

Ohhh,that irony!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Trenger ikke idioter som statsråder

Fullstendig for at den mannen må ut. Trenger ikke diskusjon engang. Listhaug ble kastet av en bagatell og et motstandsparti som lever av en tragedie, så at han enda sitter er for meg et under. Fyren skal og må ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Macro skrev:

Frp får hets for å være skeptisk til utlendinger. 5 år etter valget får frp kjeft fra venstesiden fordi én mann er idiot og stoler på en fra et flytningland. Elsker hykleriet.

Det er da ingen på venstresiden som støtter regimet i Iran?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Macro said:

Frp får hets for å være skeptisk til utlendinger. 5 år etter valget får frp kjeft fra venstesiden fordi én mann er idiot og stoler på en fra et flytningland. Elsker hykleriet.

FrP har fått hets i alle år for å klage over snikislamiseringen. Så viser det seg at det de egentlig mente  med snikislamisering var at deres egen nestleder var med å feire den islamske revolusjonen og innføringen av sharia i Iran!

Jeg vet ikke med deg, men jeg hadde foretrukket en statsråd som ikke feiret innføringen av sharia. Jeg hadde foretrukket en statsråd som holdt seg til reglene for egen og rikets sikkerhet i stedet for å stole blindt på  Iran bare fordi han har møtt en ung og pen dame.

Om man totalt mangler dømmekraft så har man ikke noe som statsråd å gjøre. Mulig du mener det er hyklersk. Jeg mener det er sunt bondevett. 

Endret av Grandiosaergreit
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...