Gå til innhold

FRP politiker har muslimsk kjæreste


Hilly Banny

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina S.
1 time siden, Vampen skrev:

Moxnes utelukker ikke mistillitsforslag og PST skal etterforske Letnes. Huhei som det går. 

Ja, det kan bli interessant. De skal muligens undersøke om hun blir presset av det iranske regimet for "å bidra med informasjon", sitert fra https://www.nrk.no/norge/pst-har-startet-undersokelser-av-letnes-1.14159925

Jeg regner med at Sandberg trekker seg etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kristina Schwartz skrev:

Ja, det kan bli interessant. De skal muligens undersøke om hun blir presset av det iranske regimet for "å bidra med informasjon", sitert fra https://www.nrk.no/norge/pst-har-startet-undersokelser-av-letnes-1.14159925

Jeg regner med at Sandberg trekker seg etter hvert.

Ja, jeg kan ikke skjønne hvordan han skal kunne bli sittende. Dette blir jo bare villere og villere, nå også med meldinger til journalister om at «karma vil bite dem bak»: https://fiskeribladet.no/nyheter/?artikkel=61693

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en blanding av såpeopera og krim. Ganske spennende å følge med på. Han må gå. Hvis da også frøkna går har han ikke mye igjen siden han forlot kone og barn for dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flau på Sandbergs vegne. Litt av en måte å avslutte sin karriere som statsråd på. Gamle mannen lurt av en ung kvinne som vil opp på karrierestigen, atpåtil muslimsk😂 får håpe han får et lengre intervju med ei blekke om noen år der han angrer på sin naivitet..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Apis said:

Det er da ingen som reagerer på at kjæresten er fra Iran, derimot alle sikkerhetsregler som er brutt og at hun tydeligvis har bekjentskaper innad i presteregimet  

Spekulering og misunnelse ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, heavyheart said:

Blir flau på Sandbergs vegne. Litt av en måte å avslutte sin karriere som statsråd på. Gamle mannen lurt av en ung kvinne som vil opp på karrierestigen, atpåtil muslimsk😂 får håpe han får et lengre intervju med ei blekke om noen år der han angrer på sin naivitet..

Sandberg er neppe personen som tar personlig ansvar. Det eneste han kommer til er å skylde på media, opposisjonen og de i partiet som gikk etter han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Sandberg er neppe personen som tar personlig ansvar. Det eneste han kommer til er å skylde på media, opposisjonen og de i partiet som gikk etter han. 

Ja, det er ordentlig kjipt gjort av media å lage konspirasjonsteorier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Si meg, har de giftet seg? Er det derfor det var slik hemmelighetskremmeri om reisen?

38921027_1929435657078962_66403618816534

Det har jeg lurt på også. Det vil jo isåfall forklare hvordan de kan reise rundt i Iran sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
2 timer siden, Vampen skrev:

Det har jeg lurt på også. Det vil jo isåfall forklare hvordan de kan reise rundt i Iran sammen. 

Nemlig. Og at familien hennes aksepterte det. Det får bitene til å falle på plass. Kontakta ikke Norge før vielsen var unnagjort for å unngå lekkasje til pressen. 

Hehe, stakkars Erna, hva hun må stå i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Nemlig. Og at familien hennes aksepterte det. Det får bitene til å falle på plass. Kontakta ikke Norge før vielsen var unnagjort for å unngå lekkasje til pressen. 

Hehe, stakkars Erna, hva hun må stå i. 

Om det faktisk har skjedd, blir dette bare bedre og bedre. Steg en, Finn deg ei dame som kunne ha vært russ for 10 år siden. Steg 2, gift deg med henne etter kort tid. Steg 3, sett rikets sikkerhet i fare i prosessen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Justlooking skrev:

Dette er en blanding av såpeopera og krim. Ganske spennende å følge med på. Han må gå. Hvis da også frøkna går har han ikke mye igjen siden han forlot kone og barn for dette. 

Gikk han fra dem pga Bahareh? Virkelig? Herlighet, hun kommer jo til å dra med en gang karrieren hans er over (forhåpentligvis snart).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vampen skrev:

Om det faktisk har skjedd, blir dette bare bedre og bedre. Steg en, Finn deg ei dame som kunne ha vært russ for 10 år siden. Steg 2, gift deg med henne etter kort tid. Steg 3, sett rikets sikkerhet i fare i prosessen. 

Det eneste som kan toppe dette da er at han har konvertert til Islam i prosessen, Per Ali Sandberg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Vampen said:

Det har jeg lurt på også. Det vil jo isåfall forklare hvordan de kan reise rundt i Iran sammen. 

Separasjon med kona tatt ut i mai, har de giftet seg, har han begått bigami. Tror egentlig ikke det da, men det er vel eneste som mangler.

Må si jeg begynner å lure på Erna og hele regjeringen. Som velger må jeg ha tillit til at de både agerer i befolkningens interesse og forvalter informasjon på en forsvarlig måte. Når Sandberg ikke gjør det, så er reaksjonen «alle kan gjøre feil»?! Altså, alle kan velge å gi blaffen i sikkerhetsprosedyrer og våre nasjonale interesser? Trodde ikke Solberg var så naiv eller amatør, og ryker han nå er det ikke pga hennes fasthet og cahoonas men fordi hun blir drevet til det fra opinionen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyheten om at han skulle separeres sprakk i alle nyheter 18. mai i år. 

Fant noe annet interessant fra april i år https://www.adressa.no/pluss/okonomi/2018/04/19/Per-Sandberg-forklarte-seg-i-retten-i-dag-16514750.ece

Gjelder en annen sak, men viser at PS også bruker privat mailadresse.

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Separasjon med kona tatt ut i mai, har de giftet seg, har han begått bigami. Tror egentlig ikke det da, men det er vel eneste som mangler.

Må si jeg begynner å lure på Erna og hele regjeringen. Som velger må jeg ha tillit til at de både agerer i befolkningens interesse og forvalter informasjon på en forsvarlig måte. Når Sandberg ikke gjør det, så er reaksjonen «alle kan gjøre feil»?! Altså, alle kan velge å gi blaffen i sikkerhetsprosedyrer og våre nasjonale interesser? Trodde ikke Solberg var så naiv eller amatør, og ryker han nå er det ikke pga hennes fasthet og cahoonas men fordi hun blir drevet til det fra opinionen. 

Ikke nødvendigvis. Om det er snakk om et islamsk ekteskap trenger ikke det å være juridisk bindende. I de mer ekstreme sirklene (Profetens ummah, IS og co), bedrives det både gifting, skilsmisse og flerkoneri i hytt og vær. Med en religiøs vielse er det godt nok religiøst sett, og feks i Iran, uten at det nødvendigvis registreres juridisk. Sånn sett kan man gifte seg med en haug koner uten at det er bigami juridisk sett. 

Forøvrig er jeg helt enig mtp Solberg og Jensen. Selv om jeg har null planer om å stemme Rødt, så er jeg for øyeblikket ganske fornøyd med å ha Moxnes på tinget. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Apis skrev:

Det eneste som kan toppe dette da er at han har konvertert til Islam i prosessen, Per Ali Sandberg

Da tror jeg faktisk jeg kommer til å le meg fillete. :ler: Aldri si aldri, en ikke-islamsk mann kan jo ikke uten videre gifte seg med en muslimsk kvinne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2018 at 7:52 PM, Vampen said:

Moxnes utelukker ikke mistillitsforslag og PST skal etterforske Letnes. Huhei som det går. 

Kommunisten skal det altså...samme fyren som ikke støttet et lovforslag om å kunne ta fra potensielle terrorister det Norske passet de har i baklomma ;) så huhei som det går ja. 

Ja han som mente at et slikt lovforslag var såpass at han fikk med seg resten på å stille misstillits forslag mot hun som foreslo det. 

Den dagen det smeller og de finner et Norsk pass i baklomma på en sånn fyr så er det kanskje ikke like stas ...men skjer sikkert ikke ..så lenge vi har han Moxnes garantisten så huhei så det går ja 

Endret av Xcase33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...