Gå til innhold

FRP politiker har muslimsk kjæreste


Hilly Banny

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Morningglory skrev:

Skjønner bare ikke hva det har med saken at han er trønder?

Nei si det... tydeligvis negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Macro said:

Saken er større enn Sandberg.

Er det ikke fiskeriminister Sandbergs manlende dømmekraft og regelbrudd vi diskuterer her?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Er det ikke fiskeriminister Sandbergs manlende dømmekraft og regelbrudd vi diskuterer her?

Joda absolutt, men det har betydning for oss alle. Det stiller spørsmål ved regjeringen, det stiller spørsmål om PST, det stiller spørsmål om APs utnytting av Utøya, det stilles spørsmål om rikets sikkerhet osv.

Dere sier at en statsråd ikke kan oppføre seg slik, og da er det bare å dra inn spørsmål om hvorfor/hvorfor ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Macro said:

Joda absolutt, men det har betydning for oss alle. Det stiller spørsmål ved regjeringen, det stiller spørsmål om PST, det stiller spørsmål om APs utnytting av Utøya, det stilles spørsmål om rikets sikkerhet osv.

Det stiller først og fremst spørsmål om hvorfor Norge har en fiskeriminister som er så innmari inni hampen dum at han tenker kun med det nedre hodet og mister det andre

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mkigjen skrev:

Det stiller først og fremst spørsmål om hvorfor Norge har en fiskeriminister som er så innmari inni hampen dum at han tenker kun med det nedre hodet og mister det andre

En mann skal for alles del ut. Som sagt i begynnelsen, det kan ikke diskuteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Macro skrev:

Fullstendig for at den mannen må ut. Trenger ikke diskusjon engang. Listhaug ble kastet av en bagatell og et motstandsparti som lever av en tragedie, så at han enda sitter er for meg et under. Fyren skal og må ut.

Erna og Siv var feige når det gjaldt Sylvi. De burde vist ryggrad den gangen og tatt sin hatt og gått. Begge partiene ville vunnet på det og kommet sterkere tilbake ved neste valg.

Helt siden Iran-gate startet har jeg tenkt at Sandberg må ut. For hver dag som går blir alt bare verre og nye ting dukker opp. 

Skulle ønske det fantes en rakrygget politiker der ute, og et parti, som det gikk an å stemme på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Justlooking skrev:

Erna og Siv var feige når det gjaldt Sylvi. De burde vist ryggrad den gangen og tatt sin hatt og gått. Begge partiene ville vunnet på det og kommet sterkere tilbake ved neste valg.

Helt siden Iran-gate startet har jeg tenkt at Sandberg må ut. For hver dag som går blir alt bare verre og nye ting dukker opp. 

Skulle ønske det fantes en rakrygget politiker der ute, og et parti, som det gikk an å stemme på. 

De har fotsatt hennes arbeid og gjennomført. Jeg tenkte i begynnelsen at de var feige, men de gjorde helt rett. Stoltenberg, den utrolige gode mannen, lovet oss at hatet ikke skulle spre seg. AP har spinnet ull av den saken i nesten ti år. Fuck Støre for det

Norge hsr en ryggraket politiker og det er Listhaug. Man kan være enig eller uenig, men hun gjorde alltid det hun lovte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Husholdning1 skrev:

Hva er galt med å ha muslimsk kjæreste?

Det er ikke noe galt med å ha muslimsk kjæreste. Eller jødisk kjæreste. Eller hinduistisk kjæreste. Eller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Justlooking skrev:

Helt siden Iran-gate startet har jeg tenkt at Sandberg må ut. For hver dag som går blir alt bare verre og nye ting dukker opp. 

 

Jeg synes Erna Solberg nå må sette foten ned og si at nok er nok. Sandberg må gå! En statsråd som har så dårlig dømmekraft bør ikke sitte i regjeringen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jeg tenker:

1. Sandberg passer ikke til å ha makt, og må gå.

2. Det er en alt for liten sak til å snakke om regjeringskrise. Støre får vinne valget som andre folk hvis han skal bli statsminister.

3. Hvorfor er det greit å skrive at han er stygg? Det sto til og med på trykk i Adresseavisen i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NordicViking skrev:

Jeg synes Erna Solberg nå må sette foten ned og si at nok er nok. Sandberg må gå! En statsråd som har så dårlig dømmekraft bør ikke sitte i regjeringen.

Hva har Sandberg gjort galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Erna framstår som utrolig svak i denne saken. Helt gele faktisk. Hun kjører den vanlige taktikken med å forsøke å vifte temaet bort, men hun mangler en god nese når hun ikke skjønner at saken er litt mer alvorlig enn som så. PST er jo faktisk involvert.

Hvorfor sa ikke Sandberg i fra om reisen på forhånd? Han har jo vært i Iran før og kjenner til sikkerhetsrutinene. For ikke å nevne Miss Iran som liksom faller for 30 år eldre statsråd. Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Husholdning1 skrev:

Hva har Sandberg gjort galt?

Tja.. sånn bortsett fra å bryte regler, pleie omgang med et suspekt regime og delta på feiringer på nevnte regimes ambassade, mener du? 

Dette handler ikke om å ha en muslimsk kjæreste, men om at en statsråd ser ut til å ha koblet ut hjernen fullstendig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sitronmelisse skrev:

Erna framstår som utrolig svak i denne saken. Helt gele faktisk. Hun kjører den vanlige taktikken med å forsøke å vifte temaet bort, men hun mangler en god nese når hun ikke skjønner at saken er litt mer alvorlig enn som så. PST er jo faktisk involvert.

Hvorfor sa ikke Sandberg i fra om reisen på forhånd? Han har jo vært i Iran før og kjenner til sikkerhetsrutinene. For ikke å nevne Miss Iran som liksom faller for 30 år eldre statsråd. Jadda.

Sitat

– Jeg angrer selvfølgelig, og det har jeg beklaget, på at jeg ikke varslet. Og at jeg tok med meg telefonen har jeg beklaget. Og så skal jeg ikke gå inn på hvilke vurderinger jeg gjorde fordi jeg valgte ikke å varsle. Og at jeg valgte å ta med mobiltelefonen, sier Sandberg.

Hele greia ble enda mer merkelig når han begynner å snakke om at han hadde gode grunner til å ikke melde inn reisen og valgte å ta med seg jobbmobil. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse
2 minutter siden, Vampen skrev:

Hele greia ble enda mer merkelig når han begynner å snakke om at han hadde gode grunner til å ikke melde inn reisen og valgte å ta med seg jobbmobil. 

Ja, det neste er vel at Sandberg står fram som hemmelig agent. Eller dobbeltagent, kanskje??! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sitronmelisse skrev:

Ja, det neste er vel at Sandberg står fram som hemmelig agent. Eller dobbeltagent, kanskje??! 😄

Ja, jeg sliter litt med å skjønne hva som skulle være en god grunn her. :klo: Sånn bortsett fra simple drifter, selvfølgelig. Ellers er tanken på Sandberg som agent relativt komisk. :ler: 

Men jeg må si at jeg sliter litt med å forstå at Sandberg ikke skjønte at dette var en fryktelig dårlig ide. Det er kjent at regimer a la Iran sender ut regimefolk som asylsøkere. Og hele opplegget rundt Letnes er mildt sagt suspekt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...