Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

For en nydelig dag det er i dag :-D

Har vært en tur i byen og hatt kjøretime, også måtte jeg shoppe litt etterpå, men fant ikke det jeg ville ha.

Nå har jeg laget meg en deilig lunch, og etterpå skal jeg sette meg ut i solen å brette klær. Så får jeg gjort to ting på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida Annie :sjenert:

Men jeg har en jobb, som varer i to uker til. Praksisjobb for å få litt mer på CVen. Og for å få prøve ut noe nytt!

AHA!! Du får ikke mer enn de 2 ukene der da?

Har forøvrig sitti ute i hele formiddag. Kjenner det godt nå faktisk. Sola er sterk. Men gud så godt!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jah, det er så utrolig herlig med sola!!

Jeg har sittet ute jeg også. Tok med meg en stamp med rene klær og bretta. Hater egentlig å brette klær, men når det kan gjøres på den måten går det greiere.

Njaaa. De leter etter muligheter for at jeg kan få være der lengre, men de sliter vist litt. Grunnen er at jeg ikke kan jobbe på kveldstid (pga jeg er alene med min sønn) Men, etter sommeren når jeg og kjæresten flytter sammen kan han hjelpe meg, og da blir det kanskje litt lettere. Jeg vil imidlertid ikke gå rundt uten jobb og være avhengig av å dra de siste kronene ut av trygdekontor eller sosialkontor for å kunne overleve å flytte sammen med han. Derfor søker jeg litt jobber. Drømmen hadde vært å få fortsette der jeg er nå, men det er alltids muligheter for å komme tilbake dit senere, og det er dumt av meg og ikke ta muligheten når jeg har den framofor meg. Derfor kan jeg også takke nei om jeg faktisk får en jobb, og det blir god øvelse.

Nei, nå tar jeg med meg skjærefjøl og kniv ut, og setter meg ned for å lage grillspyd ute i sola. Kjæresten min kommer på besøk i dag, og jeg tenkte lure han litt rundt lillefingeren å få han til å kjøre meg til malingsfabrikken sånn at jeg kan få malt sengen til prinsen i morgen, og evt. bordet og benken hans også. (drømmer om et stort rom i det huset vi skal flytte til, som jeg kan få lov til å male i den fargen jeg vil, og ha alle lekene til prinsen på, og ny seng og greier.. *Tiger er i drømmeland*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Da sitter jeg her da. Med kaffeen i hånda, og slapper av litt.

Kom hjem for ca 30 min siden, og har ryddet kjøkkenet. Skal stikke ut igjen om ca 30 min til, for da skal jeg ha kjøretime igjen. Da blir det motorve-kjøring noe jeg kan. Så da er det bare til å bevise det for kjørelæreren, så slipper jeg nok det mer. Blir sikkert også litt by-kjøring, for det har jeg ikke helt teken på. Men hvem har vel egentlig det i Bergen by? *risteroppgittpåhodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjørt i Bergen, men det er sikkert lettere enn Barcelona, og det gikk det også.. :ler: Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det gikk kjempegreit egentlig.

Viste at jeg så som så kunne motorvei. Men i byn har de jo stengt enda flere gater enn det jeg er vant til fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jah, også har vi avtalt glattkjøring i dag :Hehe:

Da må jeg bare skaffe meg en barnevakt til den morgenen. Når jeg må være i byn kvart over 7, har jeg ikke sjangs til å levere prinsen i barnehagen først siden den åpner halv 8. :sur: *dumme tider*

I dag har jeg vært kjempeflink. Pcen tok kvelden rett etter at jeg hadde henta prinsen, så den har stått av helt til nå. Tror den fikk heteslag.

Så jeg har heller tilbrakt litt tid med husarbeidet jeg aldri får tid til ellers :icon_razz: Bretta masse klær, rydda og støvsuga nesten hele huset. Og, kl. 21.30 begynte jeg å male!! Holder på å male sengen til prinsen. Han skal nemlig få stor seng, fordi han sover i sprinkelseng nå, og store gutter har jo stor seng :rulle:

Så jeg fant fram sengen fra loftet, har vaska den i dag og skrapt bort klistremerker fra når jeg hadde den. Gamle minner kommer jaggu godt fram i helene og gutta klistremerker..

Nå er den mørk blå på den ene siden, og gul på den andre. Men, det tar jo evigheter før det tørker jo!!! Jeg er vandt med vannbasert maling jeg, som er tørket innen du er ferdig med første strøket.

Får sove litt og vente på at det tørker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kjørt i Bergen, men det er sikkert lettere enn Barcelona, og det gikk det også.. :ler: Lykke til :)

Har du kjørt i Barcelona?????

TØFFA - blir redd ved tanken, jeg!

Så fint at det går fremover med kjøringa, Tigerjente, skal se du snart har lappen på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Joda jeg har kjørt i Barcelona. 2 år etter jeg fikk lappen så kjørte jeg nedover til Spania. Og etter å ha kjørt i bl.a Barcelona, så tør jeg kjøre hvor som helst!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Det er klart at store gutter sover i store senger :)

Er du ferdig og fornøyd med resultatet?

Jeg er faktisk ikke helt ferdig. Har ikke vært hjemme siden torsdag, så jeg har ikke fått gjort så mye. I tillegg har jeg jobbet masse siden torsdagsmorgen. Er helt utkjørt. Men det er bare ett strøk igjen - eller flikking - også er det bra. Og fargen passet kjempebra til rommet hans.

Tusen takk for god helg ønsker begge to!

Har jo som sagt jobba masse siden torsdag. I dag har jeg jobbet fra 9 - 18. Kjempelang vakt, men jeg fikk gå 30 min før stenging for å nå bussen, også fikk jeg med meg hjem masse gratis produkter som jeg kunne få teste ut.

Så i kveld har meg og prinsen bada og smurt oss med masse kremmer :ler:

Pcen min hjemme virker enda ikke - jeg er hos kjæresten min nå siden han har hatt prinsen mens jeg har jobba. Er redd det ikke var heteslag men virus pcen min lider av. Det er kjipt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Akk, en :kaffekopp: i :sol: er så herlig. Spesielt når det er tidlig og solen ikke er så varm.

Nå skal jeg rydde litt og se om det er noe å se på her ute i villmarka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...