Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Bursdag 2 dager før meg, du :)

Høres jo ut som koselige planer for helgen. I en overgang blir det nok slitsom med full jobb og stell av hus, memn du har jo hatt veldig gode rutiner før, så du kommer sikkert inn i det igjen. Bare ta litt hver dag, så hoper det seg ikke opp :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Åh, har du også snart bursdag kamela? så kjekt!

Joda, det går seg sikkert til etterhvert. Er mulig jeg kommer litt bedre inn i det etterhvert. Nå er jeg bare helt kake når jeg kommer hjem om dagene. Orker ingenting heller. Men i kveld blir det nok litt rydding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen muligheter til å fortsette i jobben der du er nå etter st. hans, eller er det bare et vikariat? Uansett så er det jo god erfaring å ta med seg.

God helg til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Har du noen muligheter til å fortsette i jobben der du er nå etter st. hans, eller er det bare et vikariat? Uansett så er det jo god erfaring å ta med seg.

God helg til dere også!

Det er egentlig bare en praksisperiode. Men de ser etter muligheter. De vet godt at nav er behjelpelig med 50% av lønna mi i 6 mnd, og de har fått gratis opplæring nå.

Men ja. Uansett så er det en kjempe god erfaring å ha med meg, og sjefen min nå har sagt hun vil være en god refferanse hvis jeg søker andre jobber. Så jeg ser meg litt rundt.

Jeg velger å tro at grunnen til at jeg trives så godt der er hele pakka. Miljøet på hele senteret, og ikke bare i vår butikk. Og, det har vært tre ledige jobber på det senteret, men de er ikke helt drømmejobben noen av de.

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå tenkte jeg at vi skulle pakke på oss og reise på senteret. Må ha noe "glam" sminke til helgens fest-aktiviteter, og det får jeg på BodyShop :erter:

Så skal jeg levere prinsen hos min far, også har jeg fri! Blir sikkert til at jeg rydder litt her, og kanskje går ut med noen venninner.

Burde også putle litt med hjemmesiden som jeg aldri har tid til lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Joda, det var kjekt i går. Fant ikke på noe særlig sprell. Fant ut at jeg ikke hadde så masse penger å sprelle for, og at det da var bedre at jeg sparte det til i dag når jeg allerede hadde avtalt med venninner og kjæresten om at vi skulle finne på noe.

Pappa kom å henta meg og prinsen, vi stakk innom butikken min, og kjøpte med oss noen produkter jeg må prøve ut :P

Også ble jeg med de opp til de en tur. Der var det fult besøk, og jeg fikk min etterlengtede kaffe.

Så kjørte jeg og min bror avgårde til byn for å hente damen hans, og hente kinobilletene.

Senere på kvelden kom min svigerbror innom å henta bilettene. Jeg hadde nemlig solgt de til han, fordi kjæresten min måtte utsette kinoturen til i dag.

Så jeg ordna på heimesiden, (men ble jo ikke noe mer ferdig på den av den grunn) og sovna faktisk kl.22. Skjønner ikke hvorfor.. Men jeg var vist veldig trøtt.

Nå skal jeg sette i gang å rydde huset, og klippe gresset. For det er jo så fint vær ute i dag. Så må jeg vel levere prinsen fra min far til hans far etterhvert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke oppdaget at du har dagbok før nå... :sjenert: Og om jeg får lov, kommer jeg tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Sånn!

Da er jeg ferdig med å rydde huset. Hele huset.. Ja, bortsett fra soverommet mitt som ser ut som en svinesti med klær over alt. Men det får jeg ta litt etter litt.

Nå tenkte jeg at jeg skulle hoppe i dusjen, og kle på meg litt klær. Men jeg vet ikke hva jeg skal kle på meg!! Får tenke litt på det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente

Tusen takk jenter!!

Formen er ikke helt til å skryte av etter gårsdagen. Men det begynner å bli bedre etterhvert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nja, fest og fest.

Vi var på forspill, også ute for å gjøre søndags-nattelivet i byen utrygt..

Kom vel hjem halv 6 i dag tidlig.

Så i dag har jeg bare lagt på sofaen og sett på film. Ikke engang mat har jeg orka å lage, bare fått av peppes..

Heldigvis har kjæresten min vært her å passa på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

De hemmelige reklamene her på forumet for tiden er jaggu lur.

Etter ett par dager med gressklipper reklame fikk jeg lyst til å klippe gresset i går. Lurer på hva neste blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...