Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Håper det går bedre med deg, Tigerjente, og at du har fått litt avlastning for å pleie deg selv i senga. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

:ler: leste akkurat i dagboken din Kamela :D

Liten update.

Jeg var ikke hos legen på tirsdag nei, var i går, men da sa de at jeg sku komme igjen i dag. Har sittet på venterommet hos legen i to timer og venta i dag. De skulle nemlig ta meg inn innimellom *phø*

Men jeg fikk medisiner, og jeg fikk sykemelding. Første pille er allerede tatt, og neste skal taes i fem tiden sånn at jeg får ta tre stykker i dag også.

Jeg skulle komme innom, eller ringe han igjen om jeg ikke merker bedring i løpet av morgendagen.

Prinsen ble levert av morfaren sin i barnehagen i går. Med fult overnattingsutstyr i ranselen. Farmoren henta han, hadde han i natt og leverte han i dag tidlig. Hun henter han også nå snart og har han til i kveld. Så jeg har fått litt fri, og slappet av litt, også skal jeg se det ann litt i morgen hvordan formen er, om jeg klarer å levere han selv.

I går kom kjæresten min innom og henta sengen sin. Jeg har lånt den i 6 mnd nå. Så i natt har jeg ikke kunnet sove på rommet mitt. Har sovet på et kaldt gjesterom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Gud Morning!

Nå har jeg vært å levert prinsen i barnehagen selv,og åpna posten/mail fra i går. Prøver å fortelle meg selv at jeg må spise litt, men har ikke lyst på noe. Lurer på om jeg skal ta meg en time på puten fordi jeg ble så sliten av å løpe etter bussen i sta :ler:

Også skal jeg få orden her etterpå, vaske klær, ordne kjøkkenet, og ta meg av papirarbeid (betale ALLE regninger) Nei, ja jeg fortjener en tur på puta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover godt?

Godt at det går rette veien med deg, men pass på å ikke skulle gjøre alt mulig i dag, ender sikkert bare med at du her helt utslått igjen når ettermiddagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, jeg sov veldig godt.

Jeg har passet godt på å ta masse pauser i dag, bare gjøre det jeg akkurat orker. Alikevell er kjøkkenet shina, stuen rydda, vaskemaskinen er snart ferdig for andre gang. Det er så deilig at det ser litt ordentlig ut her for en gangs skyld. I morgen må jeg sveie over med støvsuger og mopp.

NÅ, sitter jeg og koser meg med sjokolade!! Melkesjokolade har aldri vært favoritten min, men det smakte så inmarig godt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Lørdag koste jeg og prinsen oss. Først lekte han ute, mens jeg rydda det ene soverommet og gjorde klar til å bære opp reolen derfra til stuen. Reolen var såpass tung at jeg ikke klarer å bære den selv, så da må jeg vente til jeg får hjelp.

Så lagde vi grøt ilag. Også lekte vi i stuen. Så på barnetv etterhvert også.

Så gikk vi på kjøkkenet og lagde pizza i lag. Han skjønte ikke helt at bolledeig kunne bli til pizza, men den var vist god.

Så la jeg han og rydda over her.

Så Al gores film om global oppvarming på tv2, og deler av top gun mens jeg scrappa. Var så utrolig deilig å få scrappe igjen. Er lenge siden jeg har gjort det.

I dag somla vi litt, så på skippy og drakk kaffe..

Så satt vi igang med rydding på mitt rom. Jeg har ikke seng der nå, så jeg har god plass på å rydde på. Det var masse klær der, som jeg bare har lagt inn der de siste dagene som jeg sorterte i hauger. Også fant jeg det for godt å rydde i klærne til prinsen. Så nå har han sokker, truser og strømpebukser i nattbordet sitt - lett tilgjengelig til han. Han har også ørtenhudre bukser og gensre. Etter at jeg hadde sortert ut de som var for liten var det 20 bukser igjen. Og da ikke medregna de som er i vaskekjelleren. Må finne en lur løsning på det derre. Nå har vi pause. Har spist pizza fra i går også ser prinsen på Elias. Det er helten i huset.

Senere skal jeg rydde videre i alle klærne og skapet mitt, og vaske gulvet på rommet om jeg kommer så langt. Kl 20.00 er det fotball, og før det skal prinsen bade også. For da skal mammaen se på tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg da, jente, jeg blir jo sliten av å lese om alt du har foretatt deg :hoho: , men det er jo et godt tegn, formen er sikkert mye bedre!

Greit å få sortert barnetøy, husker at det alltid hopa seg opp og plutselig var veldig mye som passet på en gang, greit å få unna det som er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat inne og kikket på bloggen din, koselig å se bilde av deg!

Og så synes jeg du skriver veldig godt og levende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk Kamela!

Ja, det er kjempedeilig at energien kommer for fult, også merker jeg samtidig panikken fordi det snart er konfirmasjon og huset fylles, og at jeg begynner på kurs til uken, og da regner jeg med jeg får lite tid til husarbeid.

Vi fullførte klesskapet til prinsen, og fikk en eske med klær opp til soverommet, på vei til loftet.

Kampen gikk kjempebra:D og nå er mammaen i huset glad.

I morgen blir det shopping. Først levere prinsen i barnehagen, så en tur i butikken, også til byn med en venninne for shopping. Skal kjøpe hårfarge og noen nye klær, føler jeg trenger en oppfriskning etter all sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes bra ut!

Shopping og klær er vel alltid oppkvikkende for hunkjønn så fort vi klarer å sette bena under oss igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Dagen startet tregt.

Dro det litt ut, og tok ikke bussen i barnehagen før 10.

Gikk i butikken direkte, og fikk handla noe.

Så ordna jeg og styra litt her hjemme, før jeg tok bussen til byn.

Fikk handla mye. En bukse, tre topper, undertøy, en kjole, fire smykker, to par øredobber, hårfarge. Så deilig å ha noe som er litt nytt. Har ikke fått farget håret enda, siden jeg ikke har hatt tid.

Kom hjem i fem tiden, og laga tomatsuppe. Så så vi på barnetv, før vi laga pannekaker. Prinsen som røra og helte oppi. Han var stuptrøtt når det endelig var pannekaker på bordet, og sovna raskt da jeg la han. Så kom kjæresten min på besøk. Ble til nå nettopp i sted. Jeg hadde håpet han ville sove her, men det ble vist så mye styr.

Nå skulle jeg bare sjekke været for morgendagen, også bare måtte jeg stikke innom her også, er det ikke typisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg bare sjekke været for morgendagen, også bare måtte jeg stikke innom her også, er det ikke typisk?

Ja du måtte vel stikke innom, du også, en snodig lidelse vi har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Ja, det er det :ler:

Nå har jeg rydda huset, tatt meg en pause og satt meg ned her igjen.. *himler med øynene*

Men, jeg har en grunn, et forum jeg var med å drive før, hadde gjennåpning i går, og det er litt å sette seg inn i igjen. Men nå skal jeg snart opp å hoppe. Pcen fortalte meg nettopp at jeg hadde virus også. Syns den er litt morsom den, som advarer meg om at ekteskapet mitt kommer til å stå i fare om jeg ikke søker og tar bort skumle sider jeg har vært inne på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Mornings;)

Eller god kveld er det vel nå.

Vi har hatt en litt hektisk dag, men det hjalp å stå opp 2 timer før jeg skulle opp. Laga kaffe, og sovna igjen i 30min. :ler:

I dag har jeg nemlig vært på jobbklubb. Leverte prinsen i barnehagen 8, tok bussen til byn, og kom tilbake igjen til barnehagen 4. Syns det er så lenge å være borte fra han, men han koser seg hvertfall i barnehagen.

Jeg er altså på jobbklubb, den gjengen jeg er med skal på kurs i tre uker, også skal vi skaffe oss en praksisplass i 6 uker. Jeg er mye mer positivt innstilt i dag, enn jeg var i går. Kommer kanskje av at hu ene som var der i dag, fikk jobb i dag:D

Men, så blir det hektisk igjen, med middag og styr. Vi er hjemme halv 5, og må ordne alt styr. Så nå er vi nettopp ferdig å spise middag. Prinsen ser halvveis på barnetv, og jeg drikker kaffe, skjønner at jeg må gjøre mye på kveldene nå, når jeg skal rydde og ordne alt det jeg før gjorde over hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente

Ja, nå skal vist jeg også få meg en jobb ja.

Jeg er ikke sikker på hva jeg har lyst til å jobbe som. Men det vi har satt som mål i dag er butikkjobb i helsekost eller en butikk med kosmetikkavdeling (ikke parfymeri)

Plan B, blir barnehageassistent.

Plan C, blir andre butikkjobber på senter.

Kriseplanen blir butikkjobb i dagligvare, men jeg ser faktisk ikke på det som krise.

Så vi får se hva det blir til.

Nå skal jeg brette klær, og spise sjokoladen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vel være fint om du fikk noe innen kosmetikk, det er vel en av dine store interesser her inne, etter hva jeg har skjønt.

Håper sjokoladen smakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, det har egentlig alltid vært en av mine store interesser.

Gikk jo hudpleie før, så jeg har en halv fot innafor allerede.

I dag har vi jobba mye med CVen min. Også har jeg søkt en jobb som kontorhjelp. Men jeg tror ikke jeg får den, men det var nyttig å skrive søknader.

I morgen skal vi egentlig ut å søke praksisplass, men jeg og en til på kurset føler oss ikke helt klar for den siden vi begynte i går/dag. Så vi får se hva som skjer.

Sjokoladen var kjempegod. Men gjorde at jeg fikk mersmak på mer. Men men.. Nå skal prinsen snart i seng.

Og kjæresten min er på vei utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...