Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
Gjest Tigerjente

hehe nei, jeg har vist ikke det. Har mistet lysten på alt etter en tøff skolestart. Men nå, etter at jeg har slutta på skolen, så går det bedre og bedre for hver dag som går heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jah, da sitter jeg her da.

Har gått til og fra barnehagen til prinsen nå, og da blir jeg sliten. Måtte jo prøve å ta igjen en fyr som gikk forann meg også, for han røykte og var ungdom, og da kunne jo ikke han ha bedre kondis enn meg. Meen, det hadde han vist...

Når eg kom hjem rydda eg sammen alle tingene utenfor her, fordi det skal vistnok bli storm her i morgen. Er greit at ikke alt flyr her.

Så dusja jeg, mens kakaoen laga seg selv (har kakao maskin) og nå spiser jeg sjokolade kake og kakao og leser mail og oppdaterer meg.

Og i sta kom jaggu min kjære hjem fra jobb. Han er maler, så det er ikke vær for de å jobbe nå. Han har fri i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å stikke innom og si hei. :vinke:

Det var en fantastisk vakker avatar du hadde! Hvor har du den fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Avateren ja.. Jeg husker rett og slett ikke. Tror jeg søkte på avatar på google, og fant en side med mange forskjellige. Men, det er lenge siden.

Da prinsen min kom hjem fra en tur med farmoren i dag, hadde han nesten 40 i feber, og duppet av på gulvet, stakkars liten. Håper han blir bedre til i morgen, for jeg skulle egentlig en hel del i morgen, men jeg tviler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Tigerjente

Mandag lagde jeg og min kjære kalkun. Har aldri laga det før, men det ble kanongodt! Hadde is til dessert, og koste oss ordentlig.

I går hadde vi rester etter kalkunen, nesten like godt i går og..

I går hadde jeg og min kjære vert sammen i 7 mnd, så vi koste oss litt ekstra på kvelden, med popcorn og snop. Slappet av i armkroken, og bare glemte husarbeid. Det var deilig.

Men, nå er hverdagen tilbake. I morgen kveld kommer min mor og bror på besøk fra langtvekkistan. De skal bli til mandag morgen. Og i den forbindelse må huset være ryddig, og ikke minst må de ha ett sted å sove. Så nå skal jeg hive meg rundt, og rydde litt mens jeg venter på melding fra en venninne om at vi kan shoppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

I helgen har jeg hatt besøk av min mor og lillebror. De bor ett stykke unna (ca 8timer) så de kommer innimellom på besøk her, og bor hos meg.

Torsdag kjøpte jeg en kjempefin stearinlysholderting, i glass og sølv, med snøfnugg på. På fredag var jeg å shoppa igjen, hadde gavekort på black design shop, så jeg kjøpte to bilder, som jeg mener passer veldig godt i stua mi. Og en gardinstang fra KID (40% rabatt)

Da jeg hadde fått begge bildene i hus, etter at jeg måtte bytte det ene på lørdag, prøvde jeg meg litt fram med å henge de opp, og så at de lampene jeg hadde kjøpt på skeidar, som var planlagt til kjøkkenet, passa utrolig godt der. Og de gardinene jeg hadde i stuen før, men som skulle ned på kjøkkenet også passa bra.

Jeg har alltid hatt lyst til å ha turkis og grønt i stuen, siden jeg har brun sofa, og jeg elsker de fargene, men nå blir det heller grønt og orange.

På søndag var vi i besøk hos besteforeldrene mine, spiste kake, fordi prinsen min snart har bursdag.

I dag reiste min mor og lillebror hjem igjen. Først fikk prinsen gave, en juniordyne, og sengesett. Han ble kjempestolt da han fikk lov å åpne gavene.

I dag flytta også min kjære fra meg. Han trenger å bo ett sted nærmere jobben sin, og det gjør moren og søsknene. I tillegg skal han slanke seg, og det går ikke så bra når jeg alltid lager god mat og koser meg. Jeg syns dette er bare tull, og jeg føler det ødelegger mye mellom oss. Plutselig gikk jeg fra å være sammboer og babyprøvende, til ingenting og ventende.

Men, han får styre så mye han vil, også får han se om det framdeles er en plass her til han når han vil tilbake..

I dag skal jeg og prinsen spise taco til middag, for vi har endel rester fra lørdag, og kjøttdeig som vi må bruke opp. Når prinsen har lagt seg, skal jeg enten male veggene, eller scrappe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tacoen i går var kjempegod! Men lille prinsen ville nesten ikke spise, og endte opp med å spise mais.

Etter middag kjente jeg en dundrene hodepine som bare ble værre og værre. Jeg tenkte jeg kunne prøve å legge prinsen i halv 7 tiden, siden han ikke hadde sovet på dagen, og var kjempetrøtt. Men, neida, det ville han ikke. Tilslutt klokken halv 9 tok jeg han med meg inn i sengen min, og sovna der. Så i natt har han lagt i sengen min, og jeg har vært livredd for at han skulle dette utfor. For han slenger seg så rundt om kring, tror det er best at han beholder sprinkelsengen litt til jeg.

Så det ble ingen scrapping og ingen maling på meg i går, men kanskje i dag?

Nå kommer kjæresten min inn til meg for å snakke med meg, så får vi se hva som kommer fram av det. Ellers kan jeg kanskje prøve å flytte møblene mine, sånn at det er lettere for meg å bestemme meg for å male...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Tigerjente

Tusen takk for besøk Kamela!

Ja, jeg burde kanskje begynne å skrive litt her igjen... Har bare skjedd så mye siden jul/nyttår at jeg har mistet litt motet, men nå er jeg igang igjen tror eg.

Etter det som skjedde i julen, med at kjæresten flytta fra meg, har alt gått rett vest. Vi slo opp og har krangla litt, så ble vi venner, og har holdt oss som venner fram til i går. Da ble vi ilag igjen. Vi får prøve, og se hva som skjer, og denne gangen tar vi det litt roligere enn forige gang.

Prinsen har vokst og blitt stor. Nå snakkar han masse, og gjør seg stort sett forstått. Også krangler han masse med mammaen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Nå sitter jeg her å venter på at faren til prinsen skal bli bedre. Han skal liksom ha han fra i dag til i morgen, men hadde kjempevondt i hodet i dag.

Hvis han kan ha han, skal jeg og typen på date.. Hvis ikke, så blir det nok hjemmedate, men det er ikke alltid like gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ordner seg hos deg. Ble det en hyggelig date på lørdagen?

Det fine med dagboka er at det er lettere å finne folk igjen, følge med og sende meldinger, var så enkelt før jul da vi holdt på med juledagbøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, det er mye lettere å holde kontakten sånn ja:D Lurer på om jeg snart må planlegge julen igjen :legrine:

Lørdag var veldig vellykka. Var deilig å bare være oss to.

Søndag var derimot ikke så vellykka. Ble med ut til han, og satt i trekk fra vinduet, plutselig begynte jeg å fryse veldig, og fikk ikke varmen i meg i det hele tatt. La meg og pakka dynen rundt meg, men ingenting hjalp. Hadde det sånn i påsken også, den gang hadde jeg nyrebekken betennelse, men jeg tenkte det bare var en innbillning denne gang.

Reiste på visning på en leilighet han ville ha, men jeg orka ikke være med inn engang, så plutselig dårlig ble jeg. Vi hentet prinsen hos faren, også gikk jeg hjem og målte feberen. 40 grader.. :forkjola: Er så typisk.

Har lagt i hele dag. Min far kjørte prinsen i barnehagen i dag tidlig, henta han igjen i ettermiddag og hadde han i noen timer for meg i dag sånn at jeg kunne slappe av.

Nå må jeg gjøre klart ting til i morgen. Da må jeg levere prinsen selv i barnehagen, også bærer det til legen etterpå.

Kjæresten min fikk foresten leiligheten, så nå skal han flytte en time unna meg. Men to minutter fra jobben. Så får vi se hva som skjer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og sier god morgen. Håper formen din er bedre i dag!

Håper du får hjelp hos legen i dag så du blir frisk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tusen takk Kamela! Nei, formen er ikke bedre i dag.

Har ikke engang orket å levere prinsen i barnehagen engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke vært hos legen heller da?

Får håpe du kan få noen til å levere han for deg i morgen hvis du ikke er bedre, å skulle ha en liten å passe på når du er syk er fryktelig slitsomt.

God bedring og :klem1: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...