Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Mornings..

Joda. Koselig med kjæresten var det :D

Nå er det endelig helg.. I dag kommer farmoren å henter prinsen. Skal ha han litt. Og jeg skal enten reise på besøk til kjæresten, eller rydde og ordne her. Han bor nemlig så langt unna, tar 1,5 time med bussen en vei på lørdager.. Så det er litt kjipt, men men.. finner nok en løsning på det også. Får ta med meg en bok å lese, kanskje teorien til bil.

Nei, får kaste meg rundt her, er ikke lenge til bussen går:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Njaa.. Kom ut der, i en leilighet der to mannfolk bor alene.. Kan si seg selv at når han dusja fant jeg fram klut og vaska kjøkken og rydda :ler:

Men, joda, det var koselig det. Og ikke minst fikk jeg rydda litt her hjemme etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, det er det.

Som jeg skrev i utfordringstråden har jeg vaska enda mer her ute i dag.

Meg og lille prinsen møtte kjæresten på senteret på søndag for å spise på kinaresturang og gå på hagesenter. Det endte opp med at vi reiste ut her på besøk, og kommer ikke hjem før i morgen.

Jeg har fått tilbud om jobb her ute, ikke helt spesifikt tilbud, men de sa de kunne fikse noe for meg om jeg ville flytte ut her. Og en venninne som jobber her ute sier det mest sannsynlig er lett å få barnehageplass her ute. Så jeg skal ringe kommunen på onsdag, siden jeg ikke har mer batteri på tlf min i dag.

Også har kjæresten min ett hus på lur, som han kanskje kan få leie fra juli/august, så siden jeg kanskje blir kasta ut hjemmenifra er det ett godt alternativ. Selv om jeg liker utrolig godt denne leiligheten her, hadde det vert greit med ett eget hus om vi først skal flytte så langt, spesielt siden husleien er det samme.

Jah, så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Akk, ja her skjer det endel.

I går fikk jeg jobb også. Det er rett og slett drømmejobben tror jeg.

Er medarbeider i The Body Shop. Begynner allerede på mandag, så nå føler jeg at jeg har dårlig tid ja.

Min mor er på besøk i helgen, for å planlegge konfirmasjon neste helg.

Så nå skal vi lage bordkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tusen takk!

I dag har det vert somledag her.

Har ikke orka å lage middag engang, så det ble burger på mcdonalds på vei hjem etter at jeg henta prinsen hos faren.

Gruer meg fælt til i morgen. Først kjøretime, har ikke hatt kjøretime på over ett år nå, også ny jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel typisk at alt skal skje på en gang!

Lykke til med både jobb og kjøring i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

1.dag på jobb, og kjøring ferdig.

Først var det kjøringen, jeg var dritnervøs, og det merkes veldig på kjøringen min, men det gikk bedre etterhvert. Vi brukte timen på å analysere kjøringen min, og jeg lå på godt over gjennomsnittet på de fleste punktene :D Yess, da var en obligatorisk time unnagjort.. NY time i morgen.

Så var det ny jobb. Møtte opp i butikken, fikk hilse på de jeg skal jobbe med, og satt i jobb. Jeg og en anna gikk over alle produktene, så om vi mangla noe i hyllene, fylte på, og skrev opp om vi mangla noe i skapene som fungerer som butikklager. Så gikk vi opp på hovedlageret og fylte på til butikken, og bestilte nye varer.

Så fikk jeg litt opplæring i kassen. Tror det var ett par sinte kunder som hadde dårlig tid, men jeg klarte det tilslutt.

Konklusjon; dagen i dag har vært knall! Det var kjempegøy på jobb. Gleder meg masse til onsdag, men kjenner det skal bli deilig å ha fri i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Neida, det har ikke det.

Joda, jeg merker at jeg er sliten, og trøtt på kvelden, men jeg kjenner jeg får så utrolig mye av å jobbe. Jeg trives veldig godt å jobbe.

Nå er det konfirmasjonshelg her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Tigerjente

Takk for det Kamela!

Joda, helgen var kjempefin, bare litt styr med forberedelser til konfirmasjonen. Konfirmasjonen også var fin. Konfirmanten var stolt!

Er sliten for tiden. Kommer hjem halv 5 hver dag, om ikke enda senere, og skal da lage middag, leke med lille prinsen, og rydde huset på bare noen timer. Føler jeg ikke strekker til lengre.

Jaja, det løser seg vel det også, og det gjør sikkert ikke så mye at vi har det litt rotete her, vi er her jo veldig lite igrunn.

I dag har vi vært på senteret å handla. Eller, jeg kjøpte ingenting anna en middag som vi spiste der. Så reiste vi hjem, koste oss litt, og lekte, også la jeg prinsen. Så har jeg leta etter ledige jobber, og ledige hus på nettet, men jeg finner jaggu ikke så mye.

I morgen henter farmoren til prinsen han i barnehagen og har han til leggetid.. Da kommer kjæresten min på besøk, og vi får være litt kjærester. Jeg skal jobbe dagtid.

Fredag tar vi det helt rolig, jobb på dagtid, men jeg tenkte jeg skulle prøve å nå tidlig bussen sånn at vi kan få oss hjem, evt ta med noe å spise også gå en tur om det blir fint vær. Det er så koselig nedi den viken barnehagen ligger, med båter og fjære.

Lørdag skal prinsen til morfaren sin, mammaen(jeg) skal feire bursdag. Det blir kino med prirates3, og kanskje en liten tur på byn. Muligens også resturang besøk med kjæresten. Men vi får se hva vi bestemmer oss for.

Søndag blir det rolig....

Mandag er det fri, og min bursdag!!! Tror vi pakker med oss noen ting, og går på tur rett og slett. Hvertfall hvis det blir fint vær. Om ikke er det mulig vi går på lekeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ser jeg har skrevet veldig lite om jobb og sånn.

Jeg trives kjempebra i jobben. Alle der er snille med meg, og hjelper meg om jeg trenger hjelp, og respekterer at jeg ikke er like flink som de på absolutt alt.

Kundene er stort sett hyggelige, har fått noen kommentarer om at produktene burde vært kommet, eller om at jeg må kunne love de en forbedring med produktene. Men det tar jeg med et smil, og ler litt innimellom.

Arbeidsoppgavene er varierte og kjekke. Jeg merker det blir litt mye ståing om dagene, og spesielt tøft er det fra lunch-3 tiden når alle heisene står og du må løpe opp alle 6 etasjer til lageret... :sur:

Det var på en måte dette jeg tenkte meg når jeg prøvde å fullføre hudpleie-linjen. Ikke bruke praksisen, men faget, det teoretiske. Få kundene til å stole på meg, og prøve mitt aller beste å anbefalle de produkter som hjelper eller som de kan bli fornøyd med. Det er det som driver meg nå..

Så når jeg er ferdig å jobbe der til sankthans, er det bare til å se hva som skjer rett og slett. Det er en liten mullighet for at de kan klare en jobb til meg i sommer. Men de er ikke sikker. Jeg kommer til å søke på aktuelle jobber om det kommer noe opp.

Det er også en stor sjangse for at jeg flytter ilag med kjæresten min nå til sommeren. Da får jeg mer tid på å jobbe på, og kan være litt mer fleksibel på jobbetider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...