Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Jeg har begynt å pumpe litt, først og fremst fordi jeg er så sår, men også fordi det frigir meg litt. I natt har jeg bla annet fått sove gjennom hele natten. Tigermannen har tatt lillebror.

I dag er jeg lykkelig. Min mor flytter tlbake til bergen i dag, for godt!Det skal bli deilig å ha henne i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Håper det går bra i Tigerheimen. :klemmer:

Høres jo godt ut at Tigermannen kan ta noen av nattstellene av lillebror. Det hjelper nok at du får sove litt ekstra.

Og så koselig at din mor nå blir boende nær dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Tigermammaen har hatt barna helt alene i helgen!

Storebror var hos farmoren fra fredag til lørdag, og tigermannen var hos en kompis fra fredagskveld til søndagsettermiddag.

Jeg har nytt tiden, men trodde jeg skulle få mer tid til meg selv!

I natt har vi ikke sovet så godt, lillebror har vært endel våken med vondt i magen. Nå venter jeg bare på at han skal våkne og få mat før jeg skal legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tigerjente

God morgen!

Vi har det kjempebra vi! Litt snufsete alle sammen, men ellers har vi det bra. Eller, det vil si - den andre katten er forsvunnet også. Har vært borte i to uker nå. Vi leiter over alt..

I dag skal jeg opperere.. Om bare noen timer. Jeg gruer meg veldig, men det skal bli godt når det er over. Kanskje jeg snart kan bruke briller igjen! :fnise:

Ønsker alle en knall uke, om jeg orker og har tid, kommer jeg nok innom i kveld. Har så lyst å oppdatere meg på hvordan dere alle har det for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Det gikk kjempebra. Kulen er borte og jeg er øm!

Jeg er sliten i dag, og har sovet endel, Tigermannen har tatt unga for meg. De hadde vist kost seg ordentlig på mcdonalds når jeg oppererte.

Nå skal snart mannen tilbake i jobb. Tror det blir onsdag. Det skal bli rart. Nå har jeg hatt han her hjemme i 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempebra. Kulen er borte og jeg er øm!

Jeg er sliten i dag, og har sovet endel, Tigermannen har tatt unga for meg. De hadde vist kost seg ordentlig på mcdonalds når jeg oppererte.

Nå skal snart mannen tilbake i jobb. Tror det blir onsdag. Det skal bli rart. Nå har jeg hatt han her hjemme i 4 uker.

Så bra at operasjonen gikk bra. :klem:

Kjipt at gubben skal på jobb igjen da. Hvor lenge blir han borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente
Så bra at operasjonen gikk bra. :klem:

Kjipt at gubben skal på jobb igjen da. Hvor lenge blir han borte?

:fnise: han skal jo ikke så langt. Ikke lengre enn at jeg kan gå en liten tur ogs er jeg der. Nå skal han jobbe til han skal ha farspermisjon etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: han skal jo ikke så langt. Ikke lengre enn at jeg kan gå en liten tur ogs er jeg der. Nå skal han jobbe til han skal ha farspermisjon etter nyttår.

Aha... trodde han jobbet langturnus jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...