Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Vi skal på sykehuset på fredag, så vi får se hva de sier der.

Herlighet så lite tid det er til forum for tiden! Savner å skravle med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

I går var vi på sykehuset med lillebror. Legene var skeptisk til å klippe tungebåndet, men etter mye om og men gjorde de det likevell. Det var Tigermannen som var inne med ham mens jeg var ute med storebror som måtte være med fordi han skulle til farmoren sin etterpå. Tigermannen var veldig negativ etterpå og mente jeg drev barnemisshandling, han hadde nok fått litt sjokk når de klippet stakkars. Men når vi kom hjem, og han så hvor mye lillebror leika med tungen og hvor mye bedre det gikk å amme, så var han veldig positiv. Lillebror var litt grinete i går, noe vi hadde regnet med. Nå har vi sovet godt og lenge i natt og nå er han i fin form.

Storebroren er hos farmoren sin, de skulle på teater i går, på lysfest i dag, og feire bursdagen hans i morgen. Han gledet seg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tigerjente

Vil bare ønske dere alle sammen en riktig god jul!!

Her skjer ting hele tiden framover. I dag skal vi rydde og pynte juletre, så er det besøk i mangfold før storebror reiser til farmoren over helgen. Her skal vist svigerfamilien innkvarteres i jul/romjul, så vi må tenke litt strategisk mtp sengeplasser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her, ja, her var det en bok jeg ikke hadde vært innom på lengelengelenge.... :sjenert:

Ville bare ønske dere en riktig god jul, og et fantastisk nytt år! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...