Gå til innhold

Tigerjentes rablebok


Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Ser kanskje ut som om det blir augustbaby.. Riene kom i går kveld under barnetv, og har tatt seg opp i styrke, men har avtatt litt i regelmessighet. Slimproppen gikk halv 7, jeg er klar..

Storebror skal til farmoren sin om noen timer, da ser vi det ann hva vi gjør, også skal jeg rydde litt her før det, for å se om riene kan ta seg opp av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Så kjedelig for deg å gå med rier i flere dager... Du føder jo ikke før 1 september... :fnise::klem:

Jeg er vant med det! :ler:

På fredagskveld sa min lillebror at han trodde han kom lørdag kl 21, og jeg ble oppgitt over at han trodde jeg måtte gå helt til da :fnise:

Men, nåååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg vel la navnet mitt stå i denne dagboken en stund. Men jeg velger bare å fortelle at det ikke er noe å fortelle.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg er dårlig gjort Skravla.. for nå så jeg at du hadde siste innlegget her, og ilte inn for å se om Tigerjenta hadde fått gutten sin.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er dårlig gjort Skravla.. for nå så jeg at du hadde siste innlegget her, og ilte inn for å se om Tigerjenta hadde fått gutten sin.... :sur:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...